XXL Nutrition

Iran - Israël

Nee totaal niet. Hoe arrogant ben je om te denken dat wij zo superieur zijn dat wij wel ff kunnen bepalen boe iedereen in de rest van de wereld nket leven. En desnoods bereidt zijn deze ideologie op te dringen door middel van geweld.

Klinkt nogal fascistisch.
Het klinkt ook aardig islamitisch.

• Topic Starter Topic Starter

IMG_4435.jpeg

I know.
Het is allemaal zo doorzichtig.

De Iraanse revolutie is ooit begonnen omdat de Yanks en de Britten de democratisch verkozen Iraanse president Mossadegh hebben afgezet en vervingen voor de Shah, nadat deze president de Iraanse olie industrie nationaliseerde.
Door het nationaliseren steeg de olieprijs voor de Yanks en met de shah als puppet kregen ze weer goedkoop olie. Dit wekte onvrede bij het volk en uiteindelijk volgde de Iraanse revolutie. (Ff versimpeld).
The nationalization of Iran's oil industry in 1951 marked a significant turning point in the country's economic and political landscape. Following the legacy of earlier concessions, such as the Anglo-Iranian Oil Company (AIOC) established in 1933, Iranian nationalists, led by Dr. Mohammad Mossadegh, sought to assert control over the country's oil resources to benefit the Iranian economy. The move toward nationalization was fueled by widespread dissatisfaction with foreign exploitation and a desire for greater sovereignty after World War II.
The political atmosphere was complex, involving various factions, including the National Front and the communist-influenced Tudeh Party. Mossadegh's government faced challenges both from within, as divisions emerged among supporters, and from external forces, particularly Britain and the United States, which opposed nationalization. The situation escalated to a crisis, culminating in a coup d'état in 1953, orchestrated with U.S. involvement, that ultimately restored the Shah’s power and reversed the nationalization policies.
Amerika is zelf verantwoordelijk voor de puinhoop en islamisering in Iran. Amerika is voor Iran idd The Great Satan. En ze blijven het maar proberen en proberen om die Perzen onder de duim te krijgen. Ondanks dat ik een tyfushekel heb aan islam blijft dit Amerikaanse imperialisme een kankergezwel in het Midden-Oosten.

En dan nu willen ze de zoon van de Shah aan de macht zetten zodat ze opnieuw een puppet krijgen zoals na de coup in 1953?? Mooi recept voor een burgeroorlog. En de juden zien dat het goed is.

De meeste puinhopen in het MO komen door Westers/joods handelen. En dan vervolgens huilen dat ze "Death to America" roepen. Vind je het gek..

Misschien zou het niet eens zo slecht zijn als er een paar op Israël vallen.

Ik meende in vrijwel alle andere onderwerpen te hebben gelezen dat wij CNN niet dienen te vertrouwen. Wat is er gebeurd dat dat nu veranderd is? En is Trump nu nog wel geweldig nu hij, na eerst de beurzen eigenhandig te hebben 'genuked' ook nog een mogelijke oorlog gaat beginnen?

Ik meende in vrijwel alle andere onderwerpen te hebben gelezen dat wij CNN niet dienen te vertrouwen. Wat is er gebeurd dat dat nu veranderd is? En is Trump nu nog wel geweldig nu hij, na eerst de beurzen eigenhandig te hebben 'genuked' ook nog een mogelijke oorlog gaat beginnen?
CNN is ook niet te vetrouwen. Hoe kom je er bij dat dit veranderd is?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ah nvm appel was me voor.

CNN is ook niet te vetrouwen. Hoe kom je er bij dat dit veranderd is?
Baseerde jij jouw 'nu nog een false flag en we kunnen weer' niet mede op een poll gebracht door CNN? Of stond het toevoegen van dat fragment daar los van, want dan heb ik dat verkeerd begrepen.

Overigens was het retorisch bedoeld. Meningen aangaande zulke zaken waaien net zoals de wind alle kanten op.

Baseerde jij jouw 'nu nog een false flag en we kunnen weer' niet mede op een poll gebracht door CNN? Of stond het toevoegen van dat fragment daar los van, want dan heb ik dat verkeerd begrepen.

Overigens was het retorisch bedoeld. Meningen aangaande zulke zaken waaien net zoals de wind alle kanten op.
Ja, een poll die niet te vertrouwen is en aanstuurt op oorlog door te doen alsof veel Amerikanen achter een militaire interventie op Iraanse nucleaire sites staan. Het media narratief is inmiddels weer veranderd naar pro oorlog.
Media zoals CNN (maar ook FOX) zijn oorlogsgeil (en zeer toevallig beheerd door joden).

En ik ben tegen oorlog dus zal dat niet geweldig vinden van Trump nee. Het zou ook tegen zijn anti-oorlog beloftes ingaan.

Laatst bewerkt:

Bovenstaand zij niet heel recent, dus de cijfers van CNN zouden gewoon waar kunnen zijn.

Een katalysator (pearl harbor, 9-11, 7 oktober, reichtstag, etc) en we kunnen weer volgas democratie verspreiden

Schatting: In totaal wonen naar schatting 2,5 tot 3,5 miljoen vluchtelingen in kampen in het Midden-Oosten, met Palestijnse en Syrische vluchtelingen als grootste groepen. Dit is een ruwe schatting, omdat niet alle vluchtelingen in formele kampen wonen en cijfers variëren per bron. Voor preciezere data zou je UNHCR- of UNRWA-rapporten van 2025 moeten raadplegen, die mogelijk later dit jaar verschijnen.
Kleine aanvulling is dat Palestijnen de enige groep ter wereld zijn met overerfbaar vluchtelingenschap.

Veel landen weigeren Palestijnen op te nemen en ook voor Syriers was niet overal ruimte.

In Libanon is een bizar deel van de bevolking vluchteling. In Jordanië hebben ze ook een geschiedenis met Palestijnen.

Ja, een poll die niet te vertrouwen is en aanstuurt op oorlog door te doen alsof veel Amerikanen achter een militaire interventie op Iraanse nucleaire sites staan. Het media narratief is inmiddels weer veranderd naar pro oorlog.
Media zoals CNN (maar ook FOX) zijn oorlogsgeil (en zeer toevallig beheerd door joden).

En ik ben tegen oorlog dus zal dat niet geweldig vinden van Trump nee. Het zou ook tegen zijn anti-oorlog beloftes ingaan.
Zou het jou verbazen als daadwerkelijk vele Amerikanen achter zo een interventie zouden staan? Mij namelijk niet.

Een katalysator (pearl harbor, 9-11, 7 oktober, reichtstag, etc) en we kunnen weer volgas democratie verspreiden
Elke oorlog heeft een begin nodig. Het zou prachtig zijn als een ieder zich eens zou gedragen. Aan de andere kant zouden vele dan geen werk meer hebben.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven