Fitness Seller

Iran - Israël

Voorlopig is degene die een kernbom meerdere malen gebruikt heeft anderen aan het vertellen is dat ze er geen mogen hebben.
Vind jij het werkelijk vervelend dat de VS Japan heeft opgeblazen of is dat enkel omdat het de VS betreft?
Iran snapt ook wel dat als ze er een gebruiken ze letterlijk van de aarde genuked worden.
Ik kan mij niet voorstellen dat jij dit werkelijk gelooft.
Buiten dat, mss trekt het de verhoudingen wel een beetje recht in het midden oosten als Iran er een heeft want nu is het alleen Israel die een stockpile aan nukes heeft.
Jij zou prima een Nederlands politicus kunnen zijn. Zij geven ook het gros van onze welvaart weg aan die arme moslims. Gelijkheid, niet waar?

Snapt Iran dat daadwerkelijk? Je kan geen logische redenatie verwachten van iemand die denkt dat zijn enige missie in dit leven is om zijn geloof met geweld op te leggen en dat hij daarvoor beloond zal worden in een ander leven.
Dat weet ik niet, maar dat weet ik niet is imo geen reden genoeg om een land met 100 miljoen mensen in de chaos te storten.

Dat geintje dat ze met Irak geflikt hebben ga ik ie geval nooit vergeten.

Hoe komt het eigenlijk dat die Ayatollah aan de macht is gekomen in Iran?
Die vraag beantwoorden geeft meteen antwoord op de huidige situatie.

Vind jij het werkelijk vervelend dat de VS Japan heeft opgeblazen of is dat enkel omdat het de VS betreft?
Ik vind het verschrikkelijk dat de VS zo'n 200k onschuldige burgers heeft genuked. Gezinnen :(
Ik kan mij niet voorstellen dat jij dit werkelijk gelooft.
Dat mag
Jij zou prima een Nederlands politicus kunnen zijn. Zij geven ook het gros van onze welvaart weg aan die arme moslims. Gelijkheid, niet waar?
Ok?

Hoe komt het eigenlijk dat die Ayatollah aan de macht is gekomen in Iran?
Die vraag beantwoorden geeft meteen antwoord op de huidige situatie.
Bam! Regime change VS die toen even goed uitkwam.

Wat voor mij een belangrijkere vraag is dan: 'Waarom mag Iran geen nukes hebben?' Is 'Waarom laten we Israel volledig vrij op dit gebied ondanks hun toenemende agressie en overduidelijke schijt aan mensenlevens en oorlogswetten?'

Volgens heeft de NAVO voldoende leverage over Israel om daar wat aan te doen.

Je kan niet de VS verantwoordelijk houden voor Syrie en in dezelfde zin zeggen dat Iran nooit iets gedaan heeft waar wij wat van merken.
Je vergelijkt nu appels met peren.

Burgeroorlog en regimechange in Syrië. Of iets waar wij ooit wat van hebben gemerkt door Iran.
Als de CIA en de Mossad verantwoordelijk zijn voor het ontstaan van IS dan zijn ze indirect schuldig aan de doden in Europa door aanslagen en de vluchtelingenstroom.

Noem nu eens iets wat Iran ons heeft aangedaan.

Ik heb niks met de Ayatollahs, maar zij zijn niet onze vijand. En dat wil ik graag zo houden. De juden proberen ons een conflict in te smokkelen zodat onze jongens zullen sterven voor hun conflict.

Ja idd lekker weer dalijk: Burgeroorlog, vluchtelingen crisis en decenia van terreur binnen de landsgrenzen zelf

Vergeet niet dat Iran een groot deel van zijn olie en gas naar China exporteert. Regimechange brengt dat in gevaar voor de Chinezen. Die zullen niet neutraal blijven toekijken.
Grootschalige oorlog in Iran brengt ons weer een grote stap dichterbij WWIII.

Ik las dat er schattingen zijn dat de Iron Dome het op dit tempo nog max 2 weken volhoudt en dat Iran voornamelijk eerst zijn oude troep heeft afgevuurd. De hypersonische jongens vliegen al door het schild heen.

Dat zou betekenen dat binnenkort de poep de ventilator.

What a time to be alive.

Juist.

Wat mij betreft wordt zowel Israël, Rusland, Noord Korea, Pakistan en welk ander mogelijk vijandig land ontdaan van haar nucleaire programma. Helaas zal dat geen optie zijn. Ondanks het ontbreken van die optie klinkt het als een verstandig plan niet nóg een mogelijk vijandig regime te voorzien van nucleaire wapens. Dat is niet zo moeilijk, lijkt mij.

1 van de doelen van Israël was het overspoelen van Europese landen met vluchtelingen, om zo te voorkomen dat er ooit een nazi Duitsland 2.0 zou ontstaan die klaar was met hun shit.

1 van de doelen van Israël was het overspoelen van Europese landen met vluchtelingen, om zo te voorkomen dat er ooit een nazi Duitsland 2.0 zou ontstaan die klaar was met hun shit.
Natuurlijk. Verspreid jouw eigen vijand en biedt hen ontelbare kansen meer geld en mogelijkheden te creëren om jouzelf daarmee te vernietigen. De logica!

En de rest van het midden oosten, hoeveel nemen die op?

Dat kan je niet alleen Israel verwijten.
Schatting: In totaal wonen naar schatting 2,5 tot 3,5 miljoen vluchtelingen in kampen in het Midden-Oosten, met Palestijnse en Syrische vluchtelingen als grootste groepen. Dit is een ruwe schatting, omdat niet alle vluchtelingen in formele kampen wonen en cijfers variëren per bron. Voor preciezere data zou je UNHCR- of UNRWA-rapporten van 2025 moeten raadplegen, die mogelijk later dit jaar verschijnen.

Terug
Naar boven