MuscleMeat

Iran - Israël

Laatst bewerkt:

kijk: https://x.com/JeremyKamali/status/1935563392942498127

Wacht maar tot Iran een salvo van 100 raketten afschiet op Tel Aviv waarbij Israël ze niet kan onderscheppen.
Kijken hoelang de Israëlische bevolking Netanyahu nog steunt.

Die joden kennende is het de schuld van de Arabieren.

Wel een apart iets. Dat verbod op filmen. Meestal vergroten ze het juist uit om sympathie op te wekken. Doet het nu toch iets teveel zeer misschien?

Iron dome zal ook meer selectief moeten zijn wat ze met hun munitie doen.

Ik kan het niet meer vinden maar ik las 2 dagen geleden een schatting dat de Iron Dome met het huidige tempo nog voor 11 dagen munitie had.

Hoe langer het loopt hoe slechter die zal werken, maar dat zelfde gaat voor Iran. De vraag is hoeveel rakketten zij nog hebben, die voorraden gaan ook hard zo.

kijk: https://x.com/JeremyKamali/status/1935563392942498127

Lijkt op het resultaat van slechts 1 zware raket.
Wacht maar tot Iran een salvo van 100 van zulke raketten afschiet op Tel Aviv waarbij Israël ze niet kan onderscheppen.
Kijken hoelang de Israëlische bevolking Netanyahu nog steunt.

Dat salvo van 100 zware raketten tegelijk gaat er naar alle waarschijnlijkheid niet komen. Dit zijn niet raketten waar je er zo maar even 100 van hebt liggen en waar je op een knop kunt drukken om ze allemaal even af te vuren.

Iron dome zal ook meer selectief moeten zijn wat ze met hun munitie doen.
Niks want die mach 10/15 zijn niet bij te houden en die sturen op het allerlaatste moment bij om de iron dome te verwarren.

Kunnen we gewoon die VOC mentaliteit net als Balkenende ooit zei weer inzetten. Gaan we de wereld weer koloniseren zodat al die landen weer het westen dienen?

Volgena Israël 20.000 waarvan ze er nu 600 minder hebben.
20.000? De schattingen die ik gezien heb waaren eerder 2000-3000.

Ze verliezen nu ook in redelijk hoog tempo lanceerplatformen. Hoe betrouwbaar de claims van Israel zijn is natuurlijk wel een ding, maar dat Iran lanceerplatformen aan het verliezen is lijkt me behoorlijk aannemelijk.

Ze verliezen nu ook in redelijk hoog tempo lanceerplatformen. Hoe betrouwbaar de claims van Israel zijn is natuurlijk wel een ding, maar dat Iran lanceerplatformen aan het verliezen is lijkt me behoorlijk aannemelijk.
China comes to the rescue.

Niks want die mach 10/15 zijn niet bij te houden en die sturen op het allerlaatste moment bij om de iron dome te verwarren.

Kunnen we gewoon die VOC mentaliteit net als Balkenende ooit zei weer inzetten. Gaan we de wereld weer koloniseren zodat al die landen weer het westen dienen?
Radar installaties uitschakelen, doei doei Iron Dome.

Dat salvo van 100 zware raketten tegelijk gaat er naar alle waarschijnlijkheid niet komen. Dit zijn niet raketten waar je er zo maar even 100 van hebt liggen en waar je op een knop kunt drukken om ze allemaal even af te vuren.
Ze hebben een redelijk aantal verschillende soorten ballistische raketten.

Waren Bibi's woorden.
Wel een apart iets. Dat verbod op filmen. Meestal vergroten ze het juist uit om sympathie op te wekken. Doet het nu toch iets teveel zeer misschien?
Jup

IK denk dat het zelfbescherming is. Als iedereen lucht krijgt van de Iron Dome zn zwakte, dan zullen andere tegenstanders daar gebruik van kunnen maken in de toekomst. Die onverslaanbare Iron dome faalt nu gigantisch en in Iran lachen ze nu echt de lul uit hun broek door deze zwakte uit te buiten en te laten zien aan de wereld.

IDF zal het ziekenhuis wel als human shield gebruiken. Boefjes.
De inlichtingendienst zat ernaast volgens mij.

EErlijk, ik heb Iran onderschat. Ze zijn wel aardig slagkrachtig. Ik denk dat de hele wereld hun heeft onderschat.

Maar ik kies geen partij. Islamisten of joden, heb met beide niks. Maar die zionisten heb ik een pleurishekel aan, niet te verwarren met "gewone" joden. Zover die bestaan.

• Topic Starter Topic Starter

kijk: https://x.com/MyLordBebo/status/1935576612080083281

Lijkt alsof de Iron Dome niet zo lkkr meer werkt. Mogelijk hebben de Iranezen radarinstallaties of iets dergelijks die bij de Iron Dome werken deels uitgeschakeld/beschadigd?

Of schieten ze op dingen die niet te zien zijn op de camera?

Goede beelden met al die homo vlaggetjes overal.

kijk: https://x.com/MonitorX99800/status/1935645724890341416

Iron Dome is voornamelijk voor hamas raketten. Patriot, Arrows etc hebben ze niet meer/geen raketten

kijk: https://x.com/mylordbebo/status/1935688598524666045?s=46

• Topic Starter Topic Starter

Die ballistische raketten worden afgevuurd met mobiele installaties. Onmogelijk om te raken als ze vrijwel direct na afvuren weer onder de grond verdwijnen.

Die ballistische raketten worden afgevuurd met mobiele installaties. Onmogelijk om te raken als ze vrijwel direct na afvuren weer onder de grond verdwijnen.
Anders levert bondgenoot China ze wel onder de tafel door. Die spleetogen doen overal stiekem aan mee.

Terug
Naar boven