Het zijn über ariërs.Perzen zijn geen woestijnnegers.
Technisch zijn ze blank.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zijn über ariërs.Perzen zijn geen woestijnnegers.
Technisch zijn ze blank.
Perzië heeft een interessante geschiedenis. Het zijn geen arabieren. De Iraniërs die ik heb ontmoet zijn aardig en beleefd. Mooie vrouwen ook.Ze hebben een kleurtje apfel en dat is erg genoeg. Vliegtuig toren piloten zijn het.
De term Ariërs werd oorspronkelijk gebruikt in de antropologie, als gezamenlijke aanduiding voor de Iraanse volkeren en de Noord-Indiërs. Sinds de Tweede Wereldoorlog wordt in de Westerse wereld de voorkeur gegeven aan de term Indo-Iraniërs, boven de term 'Ariërs'.
kijk: https://youtu.be/-0kcet4aPpQ?si=9inrPbExUgEmxD8d
Hier een andere kijk op Iran. Lkkr eten in ieder geval.
kijk: https://youtu.be/oB4UE3Vo6jY?si=u_nGLxCkYVLm5qfz
Ik was daar alles behalve serieus.Perzië heeft een interessante geschiedenis. Het zijn geen arabieren. De Iraniërs die ik heb ontmoet zijn aardig en beleefd. Mooie vrouwen ook.
Dit is problematisch. Nu komt het wel érg dichtbij. Toch, Wierd?Zelfs Wierd Duk heeft commentaar op het handelen van Israel.
Nouja ik vind dat ze het recht hebben om zich te verdedigen. Israel startte dit. En zelf willen ze zichzelf zogenaamd ook nog steeds kunnen verdedigen tegen Hamas, terwijl Gaza al voor 70% verwoest is. Dan moet je niet janken bij de rest van de wereld als je een koekje van eigen deeg krijgt. Het gaat niet goed met ze momenteel, zijn verrast door de verschillende gaten die Iran weet te vinden in de Iron Dome. Maar dan mag je het ook zelf oplossen vind ik. Ze zijn dit zelf begonnen zonder groen licht van Trump.Dat je tegen het een bent maakt niet dat je automatisch voor iets anders bent.
Of hij het het waard vind dat iedereen weet dat hij op epstein island was.Trump heeft nu 2 weken nodig om na te denken oftie wel of niet meedoet lmao. Waarom 2 weken? Wat een heisa allemaal.
Zodat Israël nog ff 2 weken pak slaag kan krijgen en ze indimmen?Trump heeft nu 2 weken nodig om na te denken oftie wel of niet meedoet lmao. Waarom 2 weken? Wat een heisa allemaal.

Elon Musk zegt het, dus dan zal het wel zo wezen. Misschien moet ik ook een keer keta proberen. Lijkt me wel grappig om zo knettah te worden als hem.Of hij het het waard vind dat iedereen weet dat hij op epstein island was.
Ik vindt ket maar niks.Misschien moet ik ook een keer keta proberen. Lijkt me wel grappig om zo knettah te worden als hem.
Why? Schijnbaar werkt het ook goed tegen depressie. Alleen zou ik geen k-hole willen ervaren. Dan dat weer niet op zich.
Achterkamertjespolitiek? Wij krijgen natuurlijk niet alle rapporten op onze bureau. 🤔Trump heeft nu 2 weken nodig om na te denken oftie wel of niet meedoet lmao. Waarom 2 weken? Wat een heisa allemaal.
Hier een andere kijk op Iran. Lkkr eten in ieder geval.
kijk: https://youtu.be/oB4UE3Vo6jY?si=u_nGLxCkYVLm5qfz
Ik hou niet van dissociatieve middelen. Word er heel raar van in mijn gedachtegangen. Heb een keer een knuppel van een Khole gehad van DCK. Heb 1 week rondgelopen met een gevoel alsof alles niet echt was.Why? Schijnbaar werkt het ook goed tegen depressie. Alleen zou ik geen k-hole willen ervaren. Dan dat weer niet op zich.
Ik dacht dat Trump gewoon van alles kon tekenen en knallen maar. Maarja, als het aan hem lag dan was die oorlog sowieso niet gebeurd.Achterkamertjespolitiek? Wij krijgen natuurlijk niet alle rapporten op onze bureau. 🤔
Zolang we de kerst maar halen. Toch, jongens?Ik dacht dat Trump gewoon van alles kon tekenen en knallen maar. Maarja, als het aan hem lag dan was die oorlog sowieso niet gebeurd.
Bruh
Daar raak je niet zomaar in,Why? Schijnbaar werkt het ook goed tegen depressie. Alleen zou ik geen k-hole willen ervaren. Dan dat weer niet op zich.