Fitness Seller

Iran - Israël

IDF zal het ziekenhuis wel als human shield gebruiken. Boefjes.
De meeste mensen zagen een ziekenhuis, Iran zag tunnels en een wapendepot. Tja zo gaan die dingen.
Die ballistische raketten worden afgevuurd met mobiele installaties. Onmogelijk om te raken als ze vrijwel direct na afvuren weer onder de grond verdwijnen.
Dat zijn goyim leugens.

Klopt dat zijn die nieuwere modellen.
20.000? De schattingen die ik gezien heb waaren eerder 2000-3000.
Iran is een groot land met 90 miljoen inwoners. Die zullen nog wel een shitton aan raketten hebben omdat die zich al decennia voorbereiden op dit moment.

Ik ben benieuwd of Israël gaat dreigen met de nucleaire optie wanneer hun raketschildje ermee stopt.

Piri wilde een boycot ook op onderdelen luchtafweer. Dat maar duidelijk is dat GL-PvdA voor de volledige vernietiging van de staat Israël staat.

Waarom zouden we eigenlijk uberhaupt wapens leveren aan landen vele duizenden kilometers verderop terwijl we het hier hard zat kunnen gebruiken?

Dat maar duidelijk is dat GL-PvdA voor de volledige vernietiging van de staat Israël staat.
De meest joodse uitspraak tot nu toe in dit topig gemaakt. Brrr

Mentat is gewoon een brave goyim.
Sinds dat Israel op de kaart staat is het alleen maar ellende geweest. Ze hadden ze beter op Madagascar gedropt wat ome Dolf op de planning had staan. Ik ben ook niet persee anti joods. Maar wel anti Israël.

Piri wilde een boycot ook op onderdelen luchtafweer. Dat maar duidelijk is dat GL-PvdA voor de volledige vernietiging van de staat Israël staat.

Maar een land steunen dat preventief een ander land bombardeert omdat het anders wellicht een nucleaire dreiging zou kunnen worden is dan weer geen enkel probleem.

Maar een land steunen dat preventief een ander land bombardeert omdat het anders wellicht een nucleaire dreiging zou kunnen worden is dan weer geen enkel probleem.
Tuurlijk niet dat zijn slechts woestijn n*gers. Die andere zijn de o zo aardige joden die overal ter wereld zo geliefd zijn.
109 landen kuch kuch.

Zelfs 3 maal het o zo tolerante nederland.

Perzen zijn geen woestijnnegers.
Technisch zijn ze blank.

En door Amerika, de UK en Frankrijk is radicale islam er aan de macht gekomen.

Terug
Naar boven