Fitness Seller

Iran - Israël

K-Hole is niet grappig, uren lang niet kunnen praten
Heerlijk

Why? Schijnbaar werkt het ook goed tegen depressie. Alleen zou ik geen k-hole willen ervaren. Dan dat weer niet op zich.
Ik had laatst ket op 909. Leek mij altijd verschrikkelijk op een feest. Maar als je het juist doseert en steeds kleine mini puntjes neemt is het eigenlijk best heel chill op een feest (op techno). Had de tijd van m'n leven en de dag erna geen enkele brakheid
Plus je krijgt niet van die vage M ogen.

Maar een land steunen dat preventief een ander land bombardeert omdat het anders wellicht een nucleaire dreiging zou kunnen worden is dan weer geen enkel probleem.
Je hoeft niet Israël of het militaire optreden van Israël te steunen, maar tegen levering van onderdelen voor de luchtafweer zijn, die echt niet alleen tegen Iran is, dat is wel next level.

De meest joodse uitspraak tot nu toe in dit topig gemaakt. Brrr
Het maakt wat mij betreft vooral duidelijk in welke vijver GL-PvdA electoraal vist of wie ze in ieder geval niet willen uitsluiten.

• Topic Starter Topic Starter
Heerlijk

Ik had laatst ket op 909. Leek mij altijd verschrikkelijk op een feest. Maar als je het juist doseert en steeds kleine mini puntjes neemt is het eigenlijk best heel chill op een feest (op techno). Had de tijd van m'n leven en de dag erna geen enkele brakheid
Plus je krijgt niet van die vage M ogen.
En hoe zit t met de receptoren? Ben al 2 weken clean. Moet ze even laten herstellen.

En hoe zit t met de receptoren? Ben al 2 weken clean. Moet ze even laten herstellen.
Volgens mij werkt ket niet op dopamine of serotonine receptoren zoals bijv M of coke/pep.

Kan t mis hebben. Ik had iig nergens last van de dag erna EN je kan makkelijk slapen als je niet teveel ket doet. Het is immers een verdovingsmiddel.

Kijk vaak van die travellers die naar India , Pakistan en dit soort landen gaan. De gastvrijheid en vriendelijkheid tegen westerlingen viel mij echt op bij Pakistan. En hij liep geen toeristische route! In India worden ze continue opgelicht😁. Sommige landen worden echt negatief geframed hier in het westen.
In veel landen, culturen en mensen zit gelukkig wel iets van gastvrijheid. Politiek maakt weel kapot.

In sommige steden in het VK hebben ze heel andere ervaringen met mensen uit Pakistan.

• Topic Starter Topic Starter
Veel keta op straat is tegenwoordig 2fdck sinds RC's makkelijk te krijgen zijn en als zijnde te verkopen
heb geen verschil gemerkt met alle keren. 7 jaar terug was de eerste keer keta. Ken 2fdck ook niet, heeft het exact dezelfde werking?

Bijna alle drugs is tegenwoordig rommel. 3mmc is niet meer zoals eerst. Ghb ook niet. Fuckup tijden

Terug
Naar boven