Fitness Seller

Iran: Palestina wordt snel bevrijd

houston

Ripped Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/04/art000001C65FE4EB3AB42E.html

Iran: Palestina wordt snel bevrijd
President Ahmadinejad van Iran heeft opnieuw dreigende taal geuit aan het adres van Israël. Op een top in Teheran zei hij onder meer:"Het Zionistische regime zal snel worden vernietigd" en "Palestina wordt spoedig bevrijd".

Hoe dat zal gebeuren, zei Ahmadinejad er niet bij. Op de topconferentie werd de islamitische wereld opgeroepen geld te geven aan de Palestijnse Hamas-regering zodat de strijd tegen Israël door kan gaan.

Nu de radicale Hamas-partij aan de macht is, geeft het Westen geen subsidie meer aan de Palestijnen. Daardoor is de Palestijnse schatkist nagenoeg leeg.

wijze man die Ahmadinejad:D

Bah, smerig manneke is dat. Hij is gewoon uit op een wereldoorlog.

Iran tegen de wereld, zoveel medestanders zal die malloot niet vinden. Irak aanvallen was minder legitiem dan Iran aanvallen. Iran is 1 van de grootste sponsors van het internationaal terrorisme.

The big US of A zal niet veel poen over hebben om deze malloten omver te gooien. Ook qua bondgenoten zullen ze nog uit moeten kijken. Maar ik ben bang dat als er een aanval op Israel wordt geplaatst, dat de wereldoorlog groter zal zijn dan WOII :(

Die geven zo'n $ 400 miljard uit aan defensie per jaar, daar is genoeg budget. Een aanval op Iran zal niet leiden tot een wereldoorlog, Ahmadinejad blijft dreigen en op den duur stemmen meerdere landen in met een aanval.

EricR zei:
Die geven zo'n $ 400 miljard uit aan defensie per jaar, daar is genoeg budget. Een aanval op Iran zal niet leiden tot een wereldoorlog, Ahmadinejad blijft dreigen en op den duur stemmen meerdere landen in met een aanval.

:yes:

Joh die lui roepen dat soort dingen al decennia. Net als op straat een grote mond maar als je terug blaft wals je zo over ze heen.

jesus man

een TOP waarbij word opgeroepen geld te geven om zo de strijd aan te gaan? kom op zeg

ik ben ook tegen hem, hij is gewoon een dictator. maar eerlijk gezegd wanneer wordt palastina bevrijd? ze zijn al meer dan 30 jaar bezet door israel en de hele wereld vind ook dat israel uit de bezette gebieden moet worden ontruimd maar gebeurd nooit, daarom heb je bv hamas die aanslagen pleegt "terrorisme" om te te vechten voor hun land.

Die ahmedinejad gaat idd te ver. Maar kan hij het waarmaken? Met welke middelen? Waarmee wil hij israel van de kaart blazen? Om nucleare wapens te maken heeft hij zeker nog 5 jaar nodig(van horen zeggen: professor uit engeland -> op brntv).

Nemen we het risico voor lief? Of gaan we een ander regime invoeren, een democratie? Dit wordt weer zo'n keuze als bij irak. Ik denk dat je in die BESCHAVING, geen andere BESCHAVING kan neer planten, het is zoals het is. Het is een cultuur, het is zo gegroeid en het zal zo blijven. Een gedwongen beschaving ophoesten heeft geen nut.(lees ook: ik keur absoluut niet goed wat ahmedinejad zegt, ik ben voor een vrij iran, maar realistich bekeken zal dit zeker niet gebeuren)

Ga eens niet zo laat nog over zoiets posten. verrekte zot.

benchMarc zei:
Ga eens niet zo laat nog over zoiets posten. verrekte zot.
Ik ben dronken.. ik kom net uit duitsland.. man man man ik was een disco waar veel gays liepen.. ikw erd betast... dat was echt geen fun..
edit:
ik wist niet dat daar zoveel gays waren.. leuk voor hun,.. minder leuk voor mij..

DBB at night, gaat weer lekker nergens over.
ik zit hier nog wat rotportfolio's in orde te brengen voor school pffff.

Blackadder zei:
DBB at night, gaat weer lekker nergens over.
ik zit hier nog wat rotportfolio's in orde te brengen voor school pffff.
ahhaahhah aaaahhh kerel en dat op zaterdag nacht? i feel soy fotr you! Goodnight! Scuues met je portofolio! Hierna weer ontopic? Goed idee!

Het worden interessante tijden daar in het midden oosten.

Iran wordt immer als grote, boze slechterik neergezet, maar voor de komst van Israël bestond terrorisme in zijn huidige vorm en een dreiging van Islamitische landen (nog) niet eens. Sinds Israël bestaat er enkel nog elllende in die regio!

Dus wie is nu de grote, boze slechterik?

Israël, met zijn gigantische macht en internationale invloed! Amerika hangt nu ook ook al aan hun touwtjes, dankzij die gore lobby van ze.

Iran boven Israël!

maar eerlijk gezegd wanneer wordt palastina bevrijd? ze zijn al meer dan 30 jaar bezet door israel en de hele wereld vind ook dat israel uit de bezette gebieden moet worden ontruimd maar gebeurd nooit,

Natuurlijk gebeurd dat niet! De Joodse Lobby geeft vooraanstaande Amerikanen gewoon een financiële injectie en hopla, de VS stemmen tegen de terugtrekking van Israël.

Kwestie van omkopen.

Speer zei:
Iran wordt immer als grote, boze slechterik neergezet, maar voor de komst van Israël bestond terrorisme in zijn huidige vorm en een dreiging van Islamitische landen (nog) niet eens. Sinds Israël bestaat er enkel nog elllende in die regio!

Dus wie is nu de grote, boze slechterik?

Israël, met zijn gigantische macht en internationale invloed! Amerika hangt nu ook ook al aan hun touwtjes, dankzij die gore lobby van ze.

Iran boven Israël!

Natuurlijk gebeurd dat niet! De Joodse Lobby geeft vooraanstaande Amerikanen gewoon een financiële injectie en hopla, de VS stemmen tegen de terugtrekking van Israël.

Kwestie van omkopen.
Het is eerder andersom man.

Terug
Naar boven