MuscleMeat

Iran: Palestina wordt snel bevrijd

@Speer, er hoeft niets omgekocht te worden door Israel zolang er meer Joden wonen in Amerika. Er is idd een joodse lobby maar die bevindt zich gewoon in Amerika zelf. Een politieke partij zou wel gek zijn om met zoveel stemmen geen rekening te houden ;)

Speer heeft gelijk. Het is misschien hard om te zeggen, maar de Tweede Wereldoorlog is het beste wat de Joden is overkomen. Ze hebben verschrikkelijk veel macht en ze zitten in elke laag van de regering en overheidsdiensten. Niemand durft Israel aan te pakken op wat zij de Palestijnen hebben aangedaan. Ze zochten een land en met hulp van Amerika hebben ze (goede) stukken land van de Palestijnen afgepakt. Niemand die er iets van zei want de Joden waren zielig en anders was je anti-semitisch. Dit duurt tot de dag van vandaag. Het is sindsdien erg onrustig in de regio en dat zal altijd zo blijven.

inVorm zei:
@Speer, er hoeft niets omgekocht te worden door Israel zolang er meer Joden wonen in Amerika. Er is idd een joodse lobby maar die bevindt zich gewoon in Amerika zelf. Een politieke partij zou wel gek zijn om met zoveel stemmen geen rekening te houden ;)
Dat bedoelde ik idd met omgekeerd, Amerika heeft joden in da pocket... Of andersom, komt iig op hetzelfde neer : samenwerking tussen beide.

Ok dan ben ik abuis.

de leeuw zei:
De UK heeft dat land aan de Joden overgedragen, Palestina was een kolonie van hun. Dus Amerika heeft in dat deel van de geschiedenis daar echt weinig mee te maken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_Isra%C3%ABl

Nee, maar de ellende is pas echt begonnen nadat Amerika Israël als een ideale strategische bondgenoot is gaan beschouwen en nadat de Joden in Amerika de macht naar zich toetrokken.

Ze hadden de Joden achteraf toch beter een plekje op Madagaskar kunnen geven, dan was de wereld beter af geweest dan nu het geval is, met het hedendaagse terrorisme.

Kijk, ook ik was eens 100% pro Amerika + Israël, maar hoe dieper je met je neus in de geschedenisboeken duikt, hoe sneller die overtuiging voorbij is. :D

wat wil je als je NL bent dan kies je voor de JODEN

ik ben het niet eens met ahmadijan, maar ik heb respect voor bepaalde zienswijzen van hem. palestina hoort idd weer wat lucht te krijgen en niet zo in een hoekje te worden gedreven door Israel en de internationale gemeenschap.. vind het ook niet gek dat het volk massaal voor hamas heeft gekozen

Simpel, ik kies voor de Joden omdat hun leefswijze het dichtst bij die van mij (westerse beschaving) staat. Een beschaving die mij meer zal bevallen dan de gesloten midden-oosten cultuur. Zelfde reden sta ik achter Amerika, niet omdat ik hun keuze respecteer maar omdat als ik moet kiezen ik de minste van 2 kwaden kies.

inVorm zei:
Simpel, ik kies voor de Joden omdat hun leefswijze het dichtst bij die van mij (westerse beschaving) staat. Een beschaving die mij meer zal bevallen dan de gesloten midden-oosten cultuur. Zelfde reden sta ik achter Amerika, niet omdat ik hun keuze respecteer maar omdat als ik moet kiezen ik de minste van 2 kwaden kies.
Je weet er niks vanaf dus kies je maar voor de makkelijkste weg :thumbs:

(of zit ik nu echt gruwelijk mis?)

Denk je dat ik de tijd heb om Proffesor in de wereldpolitiek te worden? Ik moet het ook maar doen met wat ik van de geschiedenis weet... Een keuze is beter dan geen keuze imo. Buiten dat, ik steun de Amerikanen nu zoals zij mijn opa gesteund hebben een paar jaar geleden ;)

inVorm zei:
Hmmm... extremistische joden zijn net zo erg als extremistische moslims hoor. En de gematigden zijn net zo lief. Het is dan ook uiteindelijk dezelfde godsdienst.

Een leuk stukje van wat extremistischer joden:
http://www.samsonblinded.org/

In de tijd dat Isreal werd opgericht ergens in de jaren 50 geloof ik, was Israel een land waar niets was, alleen woestijn. er was toenderitjd nog geen Palestijn die naar dit stukje woestijn omkeek.

De Joden in dit geval dus de bewoners van Israel hebben hier een welvarend land van gemaakt met flinke rijkdom, industrie en international zeker wat te vertellen.

De Palestijnen zijn al zo'n beetje door iedereen uitgekotst, ze hebben het namelijk ook al in Egypte geprobeerd maar daar lukt het ook niet.

Een aantal jaren geleden heeft geloof ik die vermoorde premier van Israel, de palestijnen een stuk land aangeboden, precies zoals ze geeist hadden. Maar nee hoor daar waren ze niet tevreden mee en hebben de Premier toen omgelegd. Toen waren ze dus weer bij af.

Ze zitten daar in een cirkeltje van ellende waar ze niet meer uitkomen.

Als ze nu zorgen dat het Palestijnse bestuur niet zo corrupt is en minder aanzichzelf denkt en de terroristische aanslagen afzweert misschien dat er dan eens verandering inkomt. Maar dat zal wel niet en nu komen we bij een heikel punt: Moslims in het bijzonder en Palestijnen in het algemeen kunnen heel goed met hun vingertje wijzen naar het rijke Westen, maar als ze wat willen veranderen zullen ze het toch echt zelf moeten doen.

SageFrancis zei:
Ik ben dronken.. ik kom net uit duitsland.. man man man ik was een disco waar veel gays liepen.. ikw erd betast... dat was echt geen fun..
edit:
ik wist niet dat daar zoveel gays waren.. leuk voor hun,.. minder leuk voor mij..

waar in duitsland was je uit geweest dan

Terug
Naar boven