Speer
Cool Novice
- Waardering
- 0
Homer17 zei:
Vertel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Homer17 zei:
Dat bedoelde ik idd met omgekeerd, Amerika heeft joden in da pocket... Of andersom, komt iig op hetzelfde neer : samenwerking tussen beide.inVorm zei:@Speer, er hoeft niets omgekocht te worden door Israel zolang er meer Joden wonen in Amerika. Er is idd een joodse lobby maar die bevindt zich gewoon in Amerika zelf. Een politieke partij zou wel gek zijn om met zoveel stemmen geen rekening te houden![]()
Ze zochten een land en met hulp van Amerika hebben ze (goede) stukken land van de Palestijnen afgepakt
de leeuw zei:De UK heeft dat land aan de Joden overgedragen, Palestina was een kolonie van hun. Dus Amerika heeft in dat deel van de geschiedenis daar echt weinig mee te maken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_Isra%C3%ABl
de leeuw zei:De UK heeft dat land aan de Joden overgedragen, Palestina was een kolonie van hun. Dus Amerika heeft in dat deel van de geschiedenis daar echt weinig mee te maken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_Isra%C3%ABl

Mo0 zei:wat wil je als je NL bent dan kies je voor de JODEN
Mo0 zei:wat wil je als je NL bent dan kies je voor de JODEN
Je weet er niks vanaf dus kies je maar voor de makkelijkste weginVorm zei:Simpel, ik kies voor de Joden omdat hun leefswijze het dichtst bij die van mij (westerse beschaving) staat. Een beschaving die mij meer zal bevallen dan de gesloten midden-oosten cultuur. Zelfde reden sta ik achter Amerika, niet omdat ik hun keuze respecteer maar omdat als ik moet kiezen ik de minste van 2 kwaden kies.
Hmmm... extremistische joden zijn net zo erg als extremistische moslims hoor. En de gematigden zijn net zo lief. Het is dan ook uiteindelijk dezelfde godsdienst.inVorm zei:Simpel, ik kies voor de Joden omdat hun leefswijze het dichtst bij die van mij (westerse beschaving) staat. Een beschaving die mij meer zal bevallen dan de gesloten midden-oosten cultuur. Zelfde reden sta ik achter Amerika, niet omdat ik hun keuze respecteer maar omdat als ik moet kiezen ik de minste van 2 kwaden kies.
Was samson niet een vent die palestijnen met de grond gelijk maakte ?dj_phreak zei:Hmmm... extremistische joden zijn net zo erg als extremistische moslims hoor. En de gematigden zijn net zo lief. Het is dan ook uiteindelijk dezelfde godsdienst.
Een leuk stukje van wat extremistischer joden:
http://www.samsonblinded.org/
Eigenlijk Filistijnen, maar dat kan je blijkbaar als Palestijnen interpreteren.SageFrancis zei:Was samson niet een vent die palestijnen met de grond gelijk maakte ?
SageFrancis zei:Ik ben dronken.. ik kom net uit duitsland.. man man man ik was een disco waar veel gays liepen.. ikw erd betast... dat was echt geen fun..
edit:
ik wist niet dat daar zoveel gays waren.. leuk voor hun,.. minder leuk voor mij..