MuscleMeat

Iranese leger heeft hoogste spiritualiteit niveau ter wereld

Klaas
Gemiddeld aantal posts per dag: 4,35

Nador
gemiddeld aantal posts per dag: 8,85

Ben je ineens spontaan levensmoe geworden zo met dit nieuwe jaar? ???

Nee, ik ben 21, heb vakantie en ben niet getrouwd. Als ik 33 zou zijn dan zou ik meer tijd besteden aan me vrouw en kids inplaats van een discussie aan te gaan met iemand van 21 ;).

Laatst bewerkt:
Ik heb zat arabische zenders, dus hoef die aangepaste shit die geplaats is door de amerikanen zelf niet te lezen. Een baby van net een paar maanden uit dat precies tussen de ogen is neergeknald met een sniper rifle door een amerikaans soldaat laten ze niet zo snel zien he in amerika en europa.
Heb ik iets gezegd over Amerikanen? Nee die Arabische zenders gaan je een genuanceerd en neutraal beeld geven :thumbup:

Waarom dan zo'n trammelant maken rond hetgeen in de Koran staat als ons "moderne" geloof exact hetzelfde vermeldt ???

Waarom niet gewoon leren lezen? Hij zei dat het niet mag, ik zei dat het wel degelijk mag volgens de koran, MEER heb ik niet gezegd.

En in je vorige post Amerika helemaal af lopen te kraken. Zij zijn samen met Isreal gvd nog de enige landen wat hier tegen vechten. 2 landen waar ik respect voor heb. Amerika en Israel.
En denk trouwens ook nog ff 60 jaar terug. Dan weet je ook waar je je vrijheid van nu aan te danken heb.

Jij daarentegen weet duidelijk wél waar je over praat. De regering van de VS zijn even grote terroristen als degenen waartegen ze vechten, alleen hebben zij de macht om het zich te kunnen blijven permitteren. Zoek eens op wie Negroponte is, deze sympathieke meneer die voor de VS ambassadeur werd tegen het terrorisme, is zelf begin jaren 80 in opspraak gekomen omdat hij dood, martelingen en zo meer toeliet en aanmoedigde. Hoe ironisch toch. En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan hoor.

We hebben onze vrijheid trouwens niet aan de Amerikanen te danken, maar onrechtstreeks aan de Japanners en hun aanval op Pearl Harbour...

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Waarom niet gewoon leren lezen? Hij zei dat het niet mag, ik zei dat het wel degelijk mag volgens de koran, MEER heb ik niet gezegd.

En in reactie daarop stel ik dat ons geloof dezelfde filosofie aanhangt, niet meer, niet minder :dunno: Men is altijd zo snel om in dergelijke topics over de Koran te beginnen en over het feit dat deze de mishandeling predikt, om aan te tonen hoe achterhaald de godsdienst is in vgl met de onze. En iedereen schijnt dan selectief te vergeten dat in onze eigenste bijbel net dezelfde zaken staan vermeld.

Jongens, die Nador is duidelijk een intelligent man.
Geloof hem nu maar gewoon.

1) Turkije = grootste leger ter wereld. Niet ****en met Turkije.
2) Amerika is heel slecht. Amerikaanse snipers schieten babytjes recht tussen de ogen.

Sluit dit topic maar, een discussie is duidelijk zinloos.

Ach laat dat mannetje maar lullen. Hij weet niet eens waar hij het over heeft. Als hij hier een regel uit de koran post waarin staat dat het is toegestaan om een vrouw te slaan dan geef ik bb op. Hij is denk ik nog aan het zoeken, maar vinden zal die het nooit, want het is gewoon niet toegestaan om een vrouw te slaan.

Je hebt gelijk dat zal je er nooit in vinden. Dit is CULTUUR gebonden en niet aan de religie.

Je hebt gelijk dat zal je er nooit in vinden. Dit is CULTUUR gebonden en niet aan de religie.

Wat is dan de reden waarom er hier nog altijd veel te veel vrouwen en kinderen mishandeld en/of vermoord worden? Om dan nog niet te spreken van random moorden en/of daden van geweld. Ieder persoon beslist voor zich wat hij doet en staat voor die daden in, of hij nu moslim, joods, katholiek of boeddhist is.

In bepaalde culturen komt het meer voor dan bij anderen inderdaad, maar sommige hier beweren dat alle mannen in een bepaald cultuur dat doen. Bij een cultuur komt mishandeling meer voor en bij de ander drugsgebruik en prostitutie.

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Heb ik iets gezegd over Amerikanen? Nee die Arabische zenders gaan je een genuanceerd en neutraal beeld geven :thumbup:

Dat zeg ik ook niet, maar dat de europese media ook zeker niet ;)

is dat jouw bewijs? had je wel hoger ingeschat dan een forum te plaatsen waar een stel 16 jarige kindertjes discussies voeren. Dat is geen bewijs uit de koran, ach maakt niet uit jochie volgende keer beter ;)

't Zal er wss wel ergens in staan hoor, in elk religieus boek vind je een zekere vorm van extremisme, de bijbel predikt ook het kastijden van ongehoorzame kinderen, dus.

Jij daarentegen weet duidelijk wél waar je over praat. De regering van de VS zijn even grote terroristen als degenen waartegen ze vechten, alleen hebben zij de macht om het zich te kunnen blijven permitteren. Zoek eens op wie Negroponte is, deze sympathieke meneer die voor de VS ambassadeur werd tegen het terrorisme, is zelf begin jaren 80 in opspraak gekomen omdat hij dood, martelingen en zo meer toeliet en aanmoedigde. Hoe ironisch toch. En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan hoor.

We hebben onze vrijheid trouwens niet aan de Amerikanen te danken, maar onrechtstreeks aan de Japanners en hun aanval op Pearl Harbour...

Ja! Amerika doet het prima zo. Het westen moet altijd op draaien voor die klote landen. Met die ontwikkelingsmeuk ook ja. Die lui kunnen niks, nee. Alleen debiele dingen doen in de naam van allah. Met die heilige oorlog van ze. Heb je je ogen en oren ook dicht gehad de laatste paar jaar??! Alles wordt maar goed gesproken in zijn naam. Aanval op 9/11 mag ook maar zeker. Amerika is tenminste een land wat terugvecht. En daar moet je respect voor hebben. Wat Nederland nu waarschijnlijk gaat doen met de terugtrekking van de militairen uit Uruzgan is ook een laffe daad. Je bent Amerika gaan helpen en dat moet je dan ook blijven doen, niet zomaar laten barsten...

Nou als Amerika, europa niet te hulp was geschoten, waren wij nu Duitsers geweest..

In bepaalde culturen komt het meer voor dan bij anderen inderdaad, maar sommige hier beweren dat alle mannen in een bepaald cultuur dat doen. Bij een cultuur komt mishandeling meer voor en bij de ander drugsgebruik en prostitutie.

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Dat zeg ik ook niet, maar dat de europese media ook zeker niet ;)

Arabische of Westerse media, beiden geven een vertekend beeld.

Nee, ik ben 21, heb vakantie en ben niet getrouwd. Als ik 33 zou zijn dan zou ik meer tijd besteden aan me vrouw en kids inplaats van een discussie aan te gaan met iemand van 21 ;).

Luister vriend. Mijn vrouw heeft gewoon een baan, die heeft wel wat beters te doen dan thuis een beetje voor het aanrecht te kuieren. Verder is het mijn roeping om halve garen tot de orde te roepen, een klein beetje wijsheid bij te brengen en mijn drang daarin kent geen leeftijdsdiscriminatie.

Ik ben hier om je te proberen te redden, mogelijkwijs zul je me over een aantal jaren dankbaar zijn. Waarschijnlijk gaan wij elkaar hier vaker tegen komen, je lijkt me een hardnekkig project!

Laatst bewerkt:
Welke vrijheid ? Ohja die vrijheid die talloze Nederlanders al jaren lang dwingt om hun bek te houden over de multiculti samenleving.

Niemand heeft gezegd dat jij je bek moest houden over een multiculturele samenleving of dat jij daar achter moest staan jonge. Dat jij hier jaren lang je mond voor moest houden, dat zegt meer over jou.

Ja! Amerika doet het prima zo. Het westen moet altijd op draaien voor die klote landen. Met die ontwikkelingsmeuk ook ja. Die lui kunnen niks, nee. Alleen debiele dingen doen in de naam van allah. Met die heilige oorlog van ze. Heb je je ogen en oren ook dicht gehad de laatste paar jaar??! Alles wordt maar goed gesproken in zijn naam. Aanval op 9/11 mag ook maar zeker. Amerika is tenminste een land wat terugvecht. En daar moet je respect voor hebben. Wat Nederland nu waarschijnlijk gaat doen met de terugtrekking van de militairen uit Uruzgan is ook een laffe daad. Je bent Amerika gaan helpen en dat moet je dan ook blijven doen, niet zomaar laten barsten...

Nou als Amerika, europa niet te hulp was geschoten, waren wij nu Duitsers geweest..

Blij dat je het OK vindt dat in de jaren tachtig honderden onschuldige mensen gemarteld en vermoord werden en het met de mantel der liefde bedekt werd, enkel en alleen omdat de VS dreigden VN acties te staken als ze voor het internationale strafhof zouden komen.

Nou als Japan er niet was om Amerika aan te vallen, gingen ze wss nog ff rustig in hun zeteltje blijven zitten afwachten, aangezien het geld binnenstroomde met de wapens die ze leverden.

Luister vriend. Mijn vrouw heeft gewoon een baan, die heeft wel wat beters te doen dan thuis een beetje voor het aanrecht te kuieren. Verder is het mijn roeping om halve garen tot de orde te roepen, een klein beetje wijsheid bij te brengen en mijn drang daarin kent geen leeftijdsdiscriminatie.

Ik ben hier om je te proberen te redden, mogelijkwijs zul je me over een aantal jaren dankbaar zijn. Waarschijnlijk gaan wij elkaar hier vaker tegen komen, je lijkt me een hardnekkig project!

haha ben ik nu oppeens een project? Nu snap ik ook meteen waarom jij zo tegen bent als jij mensen als projecten beschouwd. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je jaloers bent, dat jij degene bent die thuis zit en je vrouw de kost verdient. Maar om jou het 1 en ander duidelijk te maken. Ik heb veel liever dat me vrouw gaat werken dan dat ze de hele dag thuis hangt. Tegenwoordig werken vrouwen ook veel meer, dit kon vroeger niet, omdat de meeste vrouwen uit het midden oosten en moslimse vrouwen wel meer dan 5 kinderen hadden. Zie jou ook niet werken als jij 5 kinderen heb gebaard, jij wel? Me toekomstige vrouw mag zelf bepalen wat ze wel en niet wil doen, als zij wilt werken dan doet ze dat en als ze bij haar kinderen wilt zijn dan ga ik haar dat niet verbieden (tenslot haar eigen vlees en bloed)

Laatst bewerkt:
Blij dat je het OK vindt dat in de jaren tachtig honderden onschuldige mensen gemarteld en vermoord werden en het met de mantel der liefde bedekt werd, enkel en alleen omdat de VS dreigden VN acties te staken als ze voor het internationale strafhof zouden komen.

Nou als Japan er niet was om Amerika aan te vallen, gingen ze wss nog ff rustig in hun zeteltje blijven zitten afwachten, aangezien het geld binnenstroomde met de wapens die ze leverden.

Net zo goed als ik guantanamo bay vind.

Dat zullen we nooit weten hea. Maar ik denk dat Amerika ons echt wel te hulp had geschoten. Amerika schiet overal te hulp. En is bijna het enigste land wat alles zelf op moet lossen. Belachelijk vind ik dat. Aanval op Iraq; alleen de Britten en Australiërs meen ik hielpen. Maar oowee als er iets in het westen gebeurd, dan is het land te klein als Amerika niet helpt... hypocrieten allemaal.

Terug
Naar boven