Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vind het heel leuk en knap voor je. Je ziet er ook super goed uit. Wat mij betreft dikke complimenten.
Maar om eerlijk te zijn vind ik dit gewoon bullshit. Weer typisch geval van coïtus sales media. Een gast tegenwoordig van 100kg droge massa mag blij zijn als er een verrot foto van hem ergens in een hoek in een bb blad komt. En een vrouw die een slank "normaal" postuur hebt en wat goede looks komt er in met een uitgebreid fotoshoot en interview. Beetje triest vind ik. Er wordt in de bb wereld nog steeds veel kont gelikt.
kom maar op met de flames![]()

Maar kijk die "kont" dan gast, hoe kan je ook anders![]()
i know maar ja sorry het is verder niet lullig bedoeld maar ik zie liever een uitgebreid interview van monstro of jeppe oid. Dit gaat gewoon niet over wat het moet gaan. Kan het gewoon niet serieus nemen. Voor dat soort dingen abbonneer je maar op de playboy. Als het iemand anders geweest was met een graf**p zat iedereen nu boeee te roepen en je mocht me afschieten als er een woord van dat verslag gelezen werd. Ja waar gaat het dan om?

Aardig lijstje met titels en bezigheden nu ik alles gelezen heb!:-) Thanks allemaal, voor jullie reacties! En volgens mij is het hele idee van een topic dat je inderdaad mag zeggen wat je wilt (hoe plat ook.. en gelukkig weet ik toch niet waar 'fab' voor staat..).
Maar lees inderdaad ook het stukje even.
Vrouwen staan sowieso wel in dit soort bladen, so get used to it. Leuk toch dat ook een Nederlandse een keer een plekje krijgt? Volgens mij is dit niet IN PLAATS VAN de mannen die keihard werken, maar een aanvulling op.
Ik ben er zelf in ieder geval erg blij mee! Gaaf dat ik de kans kreeg om nu al zo'n publicatie te krijgen als beginnertje!
Vind het heel leuk en knap voor je. Je ziet er ook super goed uit. Wat mij betreft dikke complimenten.
Maar om eerlijk te zijn vind ik dit gewoon bullshit. Weer typisch geval van coïtus sales media. Een gast tegenwoordig van 100kg droge massa mag blij zijn als er een verrot foto van hem ergens in een hoek in een bb blad komt. En een vrouw die een slank "normaal" postuur hebt en wat goede looks komt er in met een uitgebreid fotoshoot en interview. Beetje triest vind ik. Er wordt in de bb wereld nog steeds veel kont gelikt.
kom maar op met de flames![]()