- Lid geworden
- 24 aug 2009
Als het soort beginner dat de verkeerde richting op gaat een half jaartje dit advies zou opvolgen scheelt dat sowieso wel ja, en dan is het een prima artikel.
Moet er dan bij vermeld worden dat je daarna zelf moet ontdekken wat werkt om verder dan dat begin te komen?
Moet er dan bij vermeld worden dat je daarna zelf moet ontdekken wat werkt om verder dan dat begin te komen?
True, true. Dat probeer ik ook nog allemaal goed te krijgen, en zo blijf ik op zoek naar een soort filosofie om ook voorbij noobgains aan te kunnen houden. Als we die vinden en delen met beginners helpt dat hoop ik nog meer.Je hoeft het niet eens te zijn of als een oplossing te zien persoonlijk op maat. En jij hebt al dingen uitgeprobeerd en aan je stats te zien ben je geen absolute beginner meer die zich maar angstvallig vastklampt aan enkel schone voeding. Ik zou zeggen, doe wat het beste bij jou past. Is ook een antwoord van niks maar wat voor mij werkt is ontzettend simpel en voor mij maakt een stijging van BF niet zoveel uit. Ik cut het er daarna wel af in paar maandjes.