AndroidHealthClinic

IRONMIKE is going solid!

Beestachtige pics

Goede pics.. ik moet ook een poster van mezel faan de muur hangen!

jup... en wat wil je daar mee zeggen?

Dat je met het posten van dat filmpje wilde vragen hoe je je deadlift stats omhoog kon krijgen want een heavy weight lukte maar niet. Genoeg hebben aan 110kg zal je niet aan een hogere 1rm helpen.

Tevens heb je het over uitvoering is nr1, Chewie bedoelt waarschijnlijk dat je zo geen deadlift uitvoerd. ;)

Dat je met het posten van dat filmpje wilde vragen hoe je je deadlift stats omhoog kon krijgen want een heavy weight lukte maar niet. Genoeg hebben aan 110kg zal je niet aan een hogere 1rm helpen.

Tevens heb je het over uitvoering is nr1, Chewie bedoelt waarschijnlijk dat je zo geen deadlift uitvoerd. ;)

Idd wat de nose zegt...maar goed neem aan dat je je uitvoering inmiddels hebt aangepast...
En je zal ook waarschijnlijk je niet meer focussen op 1rm's maar op muscle mass en ik geloof ook best dat pomp en squeeze setjes hun nut hebben voor spiermassa opbouw, maar als mensen aan 70kg bench squeeze en 100kg deadlift genoeg hebben. Waarom doen push ups dan weinig voor gevorderde atleten...je kan er ook op squeezen en de weerstand is net zo zwaar voor mij als een bench van rond de 80kg. Waarom word geeft iedereen dan toch de voorkeur aan de bench? Omdat je er juist zwaarder op kan gaan.
Als je op 110kg BW geen correcte 170kg deadlift kan uitvoeren (als ervaren krachtsporter) dan is er toch echt iets niet goed met je posterior chain...

Nice man! Zeer huge!

(btw, heb je Elvis zijn hoofd aan de muur hangen? :D )

@ theNose ..Nou ... ik deadlift nog steeds als op dat filmpje

for real?
Je haalt hem nog uit het rack als start positie?

• Topic Starter Topic Starter
Nice man! Zeer huge!

(btw, heb je Elvis zijn hoofd aan de muur hangen? :D )

tnx :)

en idd ja,ik ben een trouwe elvis fan :) al van sinds ik me kan herrineren heb ik altijd al naar zijn muziek geluisterd,blame it on my parents,zij zette z'n muziek op om me te kalmeren toen ik klein was :)

go figure i love rock,metal,hard rock en elvis :)

Verklaar dan toch eens waarom ik ineens veel harder groei terwijl ik nu veel minder gewicht gebruik..Op squats en Deadlifts heb ik dan wel behoorlijke gewichten in de hand, maar de rest stelt in verhouding niet zo veel voor (Squat en Deads allebeide 160) Bench daar en tegen doe ik nu juist veel lichter en sindsdien voel ik de borstspieren beter tijdens de oefening en mijn borst groeit ook veel harder nu.

Omdat je teveel uit je schouders drukte misschien? ;)

Terug
Naar boven