- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede pics.. ik moet ook een poster van mezel faan de muur hangen!
Goede pics.. ik moet ook een poster van mezel faan de muur hangen!

Dat je met het posten van dat filmpje wilde vragen hoe je je deadlift stats omhoog kon krijgen want een heavy weight lukte maar niet. Genoeg hebben aan 110kg zal je niet aan een hogere 1rm helpen.
Tevens heb je het over uitvoering is nr1, Chewie bedoelt waarschijnlijk dat je zo geen deadlift uitvoerd.![]()
Nice man! Zeer huge!
(btw, heb je Elvis zijn hoofd aan de muur hangen?)

al van sinds ik me kan herrineren heb ik altijd al naar zijn muziek geluisterd,blame it on my parents,zij zette z'n muziek op om me te kalmeren toen ik klein was 

for real?
Je haalt hem nog uit het rack als start positie?
Verklaar dan toch eens waarom ik ineens veel harder groei terwijl ik nu veel minder gewicht gebruik..Op squats en Deadlifts heb ik dan wel behoorlijke gewichten in de hand, maar de rest stelt in verhouding niet zo veel voor (Squat en Deads allebeide 160) Bench daar en tegen doe ik nu juist veel lichter en sindsdien voel ik de borstspieren beter tijdens de oefening en mijn borst groeit ook veel harder nu.

ohnee? ik heb nooit gezegd dat ik een powerlifter ben heben een bodybuilder,kracht maakt me geen reet uit,als ik volgende week maar 50 kg bank,maar toch nog groei,dan zal je mij 50 kg zien banken!
goede vooruitgang bro en idd bodybuilding is geen powerlifting