XXL Nutrition

Ironslave vs smolov

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren de laatste training gedaan voor het maxen van maandag:

Box squat (speed)
-4x100
-3x130
-3x130
-3x130
-3x130
-3x130
Lekker makkelijk, klaar voor maandag!

Bankdrukken:
2x120
2x120
2x120
2x120
2x120
3x120
2x130
1x130 2e fail
1x130 2e fail

maandag maandag maandag! ****ing spannend ouwe

Ik heb nog nooit zo hard uitgekeken naar een maandag :D

Oke jongens, terwijl ik dit aan het typen ben is het filmpje aan het uploaden van de laatste beurt van vandaag, als het verhaal klaar is kan ik hopelijk meteen het filmpje erbij zetten.

Zat het hele weekend al te denken: maandag maxen!! Goed gegeten dit weekend... gewoon goed spul..... + wat slecht spul:D Gisterenavond redelijk op tijd naar bed, toen ging om 6 uur de wekker en dacht ik: MAXEN!! Daarna de hele dag gewerkt... het maxen even uit mijn hoofd gezet... ben machinaal houtbewerker (timmerman:p) en moet me kop er dus goed bij houden.
Na het werk naar huis... weer goed gegeten en daarna richting gym. Toen ik daar aankwam was ik al zo opgefokt dat mijn hartslag al twee keer zo hoog lag zonder iets te doen! Maar nu het buigen, zo ging het:

-8x50
-4x80
-2x110
-1x140
Vanaf hier suit+wraps
-1x180 (deze vooral gedaan zodat het suit nog even goed kon trekken)
-1x210 (heel makkelijk)
-1x230 (was nog te doen, wel moeilijk)
-1x245!!!! ( NIET makkelijk... zoals jullie op het filmpje zullen zien. Met het uitpakken voelde ik meteen dat dit ander soort gewichten zijn:p Was bijna mijn balans kwijt dus moest eerst weer een stap naar voren en toen weer terug. Daarna met zakken hoorde ik de schijven gewoon trillen omdat mijn lichaam ook trilde... toen het goede punt qua diepte opgezocht en daarna met elke vezeltje wat ik in me had het gewicht omhoog geramd. Hiet ziet er mischien uit op het filmpje of het nog makkelijk gaat maar ik weet zeker dat er nooit meer dan 5 kilo bij kon. Dit heb ik natuurlijk niet meer geprobeerd omdat 245 me zoveel energie kostte dat nog een beurt er niet meer in zat.

Ik ben heel blij met het eindresultaat van dit schema, iedereen die mijn log gevolgd heeft heel erg bedankt! en ik hoop dat jullie mijn powerlift-log ook blijven volgen!:D

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=tBMvIfSJPFs

Ow en Erwin mag door voor de wasmachine omdat die het gewicht goed had!

Haha weltrusten heren;)

Mooie gains gemaakt, je harde werk heeft wat opgeleverd, congrats!

Ben trots op je lieverd:)
Je hebt er hard voor gewerkt en 245:eek: mag je zeker tevreden mee zijn!

Xx

Dus als ik het goed begrijp ben je op minder dan 3 maanden van 205kg naar 245kg squat gegaan?
Dat is wel heel nice.

Mooie gains gemaakt, je harde werk heeft wat opgeleverd, congrats!

Thanks man!
:D

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Ben trots op je lieverd:)
Je hebt er hard voor gewerkt en 245:eek: mag je zeker tevreden mee zijn!

Xx

Dankjewel schatje;)

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Dus als ik het goed begrijp ben je op minder dan 3 maanden van 205kg naar 245kg squat gegaan?
Dat is wel heel nice.

Thanks!

idd... 9 weken

nice, ik heb je log hier in het geniep zitten volgen

zware toebak zeg jawadde :)

grats man
erg netjes resultaat!!

Wat verwacht je nu raw te squaten?

vette shit man!Miss wat pinsquats doen om te wennen aan dat dikke gewichten!

:bow:
Heb je log gevolgd, al heb ik niet gepost, maar dik respect!

Je hebt me op het idee gebracht om Smolov in het najaar ook weer 's te doen.. En dit keer de hele cycle!

haha zalige oerkreet op het einde. heel dik dat je em volledig hebt afgerond... 40 kilo gain is vrij insane mate! hopen dat je nu door terug naar "easy" trainingen te gaan nog 10 kilo er op mag plakken dit jaar :D

Nice ouwe, e repsect.

Hahaha, nice man, 40kg op 9 weken is gruwelijk lekker, dikke proficiat!!!

nice, ik heb je log hier in het geniep zitten volgen

zware toebak zeg jawadde :)

Thanks dat je gevolgt hebt;)

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

grats man
erg netjes resultaat!!

Thanks kerel!

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Wat verwacht je nu raw te squaten?

Denk 200/210

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

vette shit man!Miss wat pinsquats doen om te wennen aan dat dikke gewichten!

Thanks man!:D Ja ga deze maand heel even terug in gewicht en tussendoor een paar keer uitlopen met 250/260 ofzo...

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

:bow:
Heb je log gevolgd, al heb ik niet gepost, maar dik respect!

Je hebt me op het idee gebracht om Smolov in het najaar ook weer 's te doen.. En dit keer de hele cycle!

Thanks!:p Ik kan het je heel erg aanraden... bereid je goed voor en - geef - gewoon -niet - op!

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Me 2 !

Not !:D

Nice man, trillen is normaal ja met zulke gewichten.

Thanks man! Maar jij hebt Smolov niet echt nodig denk ik:p

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

haha zalige oerkreet op het einde. heel dik dat je em volledig hebt afgerond... 40 kilo gain is vrij insane mate! hopen dat je nu door terug naar "easy" trainingen te gaan nog 10 kilo er op mag plakken dit jaar :D

Haha thanks Erwin;) ik ben er ook erg tevreden mee! Ga nu idd wat anders doen al raadde iemand me aan om gewoon een jaar lang Smolov te doen (gewoon doen man, moet je zien wat je nu al in 2 maanden heb gepakt, laat staan in een jaar!!) haha zat zelf te denken aan zoiets':

Trainingsschema:

Maandag:
Squat: 5x5
Leg extension: 2x8
Leg curl: 2x8
Schouderbreedte bankdrukken: 4x8
Rack pull: 7x3 (snelheid belangrijk)
Pull down front: 3x8
Buik/core

Woensdag:
Bankdrukken: 5x5
Dippen: 4x8
Platform deadlift: 4x8
Squat op box: 7x2 (snelheid belangrijk)
Cleanen: 5x3
Buik/core

Vrijdag:
Deadlift: 5x5
Pull down back
Bankdrukken met blok: 6x3 (snelheid belangrijk)
Triceps extension: 4x8
Squat op box: 4x8
Buik/core

Graag reacties hoe jullie over dit schema denken;)

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Hahaha, nice man, 40kg op 9 weken is gruwelijk lekker, dikke proficiat!!!

Thanks Sanca.... I did a good job;):D

Erg brutaal!:thumbs: Gefeliciteerd!:thumbs:

Terug
Naar boven