IRONSLAVE
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 291
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb nog nooit zo hard uitgekeken naar een maandag![]()

Gisterenavond redelijk op tijd naar bed, toen ging om 6 uur de wekker en dacht ik: MAXEN!! Daarna de hele dag gewerkt... het maxen even uit mijn hoofd gezet... ben machinaal houtbewerker (timmerman
) en moet me kop er dus goed bij houden.
Was bijna mijn balans kwijt dus moest eerst weer een stap naar voren en toen weer terug. Daarna met zakken hoorde ik de schijven gewoon trillen omdat mijn lichaam ook trilde... toen het goede punt qua diepte opgezocht en daarna met elke vezeltje wat ik in me had het gewicht omhoog geramd. Hiet ziet er mischien uit op het filmpje of het nog makkelijk gaat maar ik weet zeker dat er nooit meer dan 5 kilo bij kon. Dit heb ik natuurlijk niet meer geprobeerd omdat 245 me zoveel energie kostte dat nog een beurt er niet meer in zat.

Mooie gains gemaakt, je harde werk heeft wat opgeleverd, congrats!

Ben trots op je lieverd
Je hebt er hard voor gewerkt en 245mag je zeker tevreden mee zijn!
Xx

Dus als ik het goed begrijp ben je op minder dan 3 maanden van 205kg naar 245kg squat gegaan?
Dat is wel heel nice.
Heb je log gevolgd, al heb ik niet gepost, maar dik respect!
Je hebt me op het idee gebracht om Smolov in het najaar ook weer 's te doen.. En dit keer de hele cycle!

nice, ik heb je log hier in het geniep zitten volgen
zware toebak zeg jawadde![]()

vette shit man!Miss wat pinsquats doen om te wennen aan dat dikke gewichten!
Ja ga deze maand heel even terug in gewicht en tussendoor een paar keer uitlopen met 250/260 ofzo...
Heb je log gevolgd, al heb ik niet gepost, maar dik respect!
Je hebt me op het idee gebracht om Smolov in het najaar ook weer 's te doen.. En dit keer de hele cycle!
Ik kan het je heel erg aanraden... bereid je goed voor en - geef - gewoon -niet - op!Me 2 !
Not !
Nice man, trillen is normaal ja met zulke gewichten.

haha zalige oerkreet op het einde. heel dik dat je em volledig hebt afgerond... 40 kilo gain is vrij insane mate! hopen dat je nu door terug naar "easy" trainingen te gaan nog 10 kilo er op mag plakken dit jaar![]()
ik ben er ook erg tevreden mee! Ga nu idd wat anders doen al raadde iemand me aan om gewoon een jaar lang Smolov te doen (gewoon doen man, moet je zien wat je nu al in 2 maanden heb gepakt, laat staan in een jaar!!) haha zat zelf te denken aan zoiets':

Hahaha, nice man, 40kg op 9 weken is gruwelijk lekker, dikke proficiat!!!