AndroidHealthClinic

Ironslave vs smolov

• Topic Starter Topic Starter
Oke jongens.. mischien wel leuk... doe eens een wilde gok van wat jullie denken dat ik suited ga doen, heb zelf wel een gewicht in mijn hoofd zitten maja...:p

245

Uitstekend gedaan kerel!:thumbs:

Fantastisch dat je de rit hebt vol gehouden!
Ik ben benieuwd wat het eindstation je gaat opleveren:)

Vandaag even gesquat met suit. Eerste wat ik merkte was dat het wat meer moeite kostte om hem aan te doen:p Daarna een paar keer gebogen met 167... ging makkelijk maar kwam moeilijk op diepte. Toen één keer 177 gedaan die ongeveer parallel gedaan... kostte veel moeite om op die diepte te komen... een stuk meer moeite dan het omhoogkomen kostte. Doe denk ik vrijdag nog een keer met suit en dan maandag maxen.

Vandaag ook weer wat andere dingen gedaan die de moeite zijn om te melden.

Bench:
5x90
1x110
1x130
1x137.5 FAIL (wel omhoog gekomen maar waren 2 vingers van spotter nodig)
1x137.5 FAIL
5x110
10x70

Incline dumbbell press:
4x10x36 (dingen gaan niet hoger)

Daarna een combinatie gedaan van 4 rugoefeningen, leuk om te doen:

-Pull down front: 115kg
-Cable Row: 110kg
-Cable curl:90kg (biceps)
-Pull down back: 80kg

Dit in één ruk door en 4 setjes, wel rust tussen setjes natuurlijk:p

Mischien ga ik vrijdag al wel maxen

hmm oke ik probeer nog te wachten tot maandag...:(:p

Dat voelde ik ook, tot ik hetzelfde gevoel x1000 erger in me rug kreeg. Onderschat niet hoeveel herstel je nodig heb na smolov.

1 verschil!!Deze jongen heeft Smolov helemaal afgemaakt!Wat hem dus van Titanium maakt.Jij daarintegen knakte al na de warm up phase!;)

1 verschil!!Deze jongen heeft Smolov helemaal afgemaakt!Wat hem dus van Titanium maakt.Jij daarintegen knakte al na de warm up phase!;)

Haha, nou heb wel het gevoel dat mijn knieën en rug er alleen maar sterker op zijn geworden... maar neem toch choppers advies ten harte en zal me inhouden tot maandag... maar maandag gaat dan ook echt ALLES eruit!!!!

225. met dat gewicht kom je vast wel goed op diepte:D

225. met dat gewicht kom je vast wel goed op diepte:D

Haha vandaag moest ik eigenlijk setjes met 140 ofzo doen met suit... maar daar ga ik niet aan beginnen... als ik dat gewicht erop leg kost het me een uur om beneden te komen.... dus vandaag ff een paar keer met 180 gedaan... zo makkelijk... zo makkelijk... zin in maandag!!!

Terug
Naar boven