XXL Nutrition

Ironslave vs smolov

• Topic Starter Topic Starter
Zo de voorlaatste training zit erop!!

-3x130
-3x148
-3x167
-3x167
-3x167
-3x167

Ik noem deze dag: Stilte voor de storm...
Ging allemaal zo makkelijk... hard, agressief, strak, leken wel speedreps. Vrijdag is de laatste dag... kijken hoe die gaat, ben er een beetje bang voor... je bent pas bang dat de eieren breken als je bijna thuis bent zegge ze... mischien is dat het:p Doe er iig alles aan om het te halen en kijk al uit naar de pr dag!

wat moet je vrijdag doen dan?
Enne dan ff 2 weken niets en dan een nieuwe 1rm ofzo?

Zo de voorlaatste training zit erop!!

-3x130
-3x148
-3x167
-3x167
-3x167
-3x167

Ik noem deze dag: Stilte voor de storm...
Ging allemaal zo makkelijk... hard, agressief, strak, leken wel speedreps. Vrijdag is de laatste dag... kijken hoe die gaat, ben er een beetje bang voor... je bent pas bang dat de eieren breken als je bijna thuis bent zegge ze... mischien is dat het:p Doe er iig alles aan om het te halen en kijk al uit naar de pr dag!

Dat is smolov, je overreached jezelf eigelijk

Monday 70%x3, 80%x3, 90%x5x2, 95%x4x3
Tuesday Rest
Wednesday 75%x4, 85%x4x4
Thursday Rest
Friday Rest
Saturday Rest
Sunday Competition

Dit is voor volgende week... mijn competition zou dan maandag worden... komt voor mij beter uit+een dag extra rust... weet alleen niet waar die percentages van zijn... is dat dan van de max die je opgegeven hebt aan het begin van deel twee??

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Dat is smolov, je overreached jezelf eigelijk

Haha, great feeling... hoe vond jij de laatste dag trouwens?

Heb alleen de base cycle gedaan, daarna ben ik ingestort.

oke... wat is er precies gebeurd daarna dan... en hoe sta je nu?

oke... wat is er precies gebeurd daarna dan... en hoe sta je nu?

Tijdens het toppen verkeerd gegaan, wss door een zwakke core oid. loop nu bij de fysio en hoop rond oktober/november weer op niveau te zijn. Waarschijnlijk is smolov voor ''mij'' gewoon teveel geweest in korte tijd aangezien ik net 1,5 jaar train. Te gretig geweest dus.

Tijdens het toppen verkeerd gegaan, wss door een zwakke core oid. loop nu bij de fysio en hoop rond oktober/november weer op niveau te zijn. Waarschijnlijk is smolov voor ''mij'' gewoon teveel geweest in korte tijd aangezien ik net 1,5 jaar train. Te gretig geweest dus.

Klote dan... maar wat een vooruitgang heb je gemaakt dan in 1.5 jaar tijd!!!

Zo gisteren de laatste dag Smolov afgewerkt... ging makkelijk!!

-3x139
-4x167
-4x177
-4x177
-4x182

Die laast mocht ook gewoon 177 maar had nog wat over, haha!
Heb van die laaste set een filmpje zal hem binnekort eens uploaden.

Nu moet ik volgende week tapering of doen.. en de maandag daarop MAXEN!!!
heb er nu al zin in!!

diep respect mate, ik ben enorm benieuwd wat het je al met al opgeleverd heeft... wel raw maxen he voor je gear aan doet :D

nogmaals, diepe buiging...! :bow:

diep respect mate, ik ben enorm benieuwd wat het je al met al opgeleverd heeft... wel raw maxen he voor je gear aan doet :D

nogmaals, diepe buiging...! :bow:

Haha thanks man! Jij bedankt voor het volgen van mijn log, en de inspiratie natuurlijk;) Met raw bedoel je ook zonder kniebanden? weet nog niet of ik dat doe... wil me eigenlijk ff volledig focussen op een maximale beurt met gear... Heb daarmee een pr van 205... die zonder twijfel verbroken gaat worden natuurlijk:D

Haha thanks man! Jij bedankt voor het volgen van mijn log, en de inspiratie natuurlijk;) Met raw bedoel je ook zonder kniebanden? weet nog niet of ik dat doe... wil me eigenlijk ff volledig focussen op een maximale beurt met gear... Heb daarmee een pr van 205... die zonder twijfel verbroken gaat worden natuurlijk:D

tis wel leuk om te weten wat je raw gegained hebt... of denk je dat dat gelijk is aan de gain met gear? (geen ervaring met gear voor de rest)

zou het zo kunnen zijn dat je even als voorbeeld raw 30 hebt gegained en suited 50? of zou dan beide 30 moeten zijn als je bij beide variaties de techniek optimaal onder de knie hebt

Good job!

is that all? of heb je stiekem karma gegeven?

deze man rond als 1 van de 1e op het forum de volledige cycle af :o das toch wel wat meer waard dan een "good job" :P

De karma bewaar ik voor na het maxen :D

Smolov is keiharde arbeid dus een "good job" na de verrichte arbeid is wel op zn plaats :P

tis wel leuk om te weten wat je raw gegained hebt... of denk je dat dat gelijk is aan de gain met gear? (geen ervaring met gear voor de rest)

zou het zo kunnen zijn dat je even als voorbeeld raw 30 hebt gegained en suited 50? of zou dan beide 30 moeten zijn als je bij beide variaties de techniek optimaal onder de knie hebt

Is idd iets om over na te denken... ik denk dat als de techniek bij beide hetzelfde is gebleven... de stijging ook hetzelfde moet zijn.... aan de andere kant kun je zeggen dat ik nu een 2 maanden lang gesquat heb... en dat ik dus naar alle waarschijnlijkheid raw wel technischer ben geworden, terwijl ik zelden met gear train.

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

lastig om te zeggen dit... eigenlijk moeten we de theorie horen van wat meer ervaren powerlifters

De karma bewaar ik voor na het maxen :D

Smolov is keiharde arbeid dus een "good job" na de verrichte arbeid is wel op zn plaats :P

gelukkig maar! :D

Is idd iets om over na te denken... ik denk dat als de techniek bij beide hetzelfde is gebleven... de stijging ook hetzelfde moet zijn.... aan de andere kant kun je zeggen dat ik nu een 2 maanden lang gesquat heb... en dat ik dus naar alle waarschijnlijkheid raw wel technischer ben geworden, terwijl ik zelden met gear train.

ben erg benieuwd naar beide ;)

lastig om te zeggen dit... eigenlijk moeten we de theorie horen van wat meer ervaren powerlifters

open een thread erover :D

Terug
Naar boven