MuscleMeat

Is dit gespierd voor mijn leeftijd [15 jaar]

Ik zou niet weten wat er mis mee is, is toch een prachtig fysiek om mee te starten? Alles zit er, en alles is al gevormd, hij heeft zelfs al een beetje v-vorm??? Of ben ik nu helemaal gek? Menigeen start omdat hij serieus te vet of te mager is. Hoeveel DBBers zijn er wel niet die 20+ zijn, al jaren trainen en nog steeds het lichaam van een 12jarige hebben?

Menig Nederlander vind een zwemmersfysiek al gespierd, dus in dat opzicht kan hij zich (als 15 jarige) best gespierd noemen toch? :)

Je bent oneindig veel buffer dan ik op die leeftijd.

Was het de bedoeling dat we je alleen gingen complimenteren of had dit topic ook een andere bedoeling?

• Topic Starter Topic Starter
Was het de bedoeling dat we je alleen gingen complimenteren of had dit topic ook een andere bedoeling?

Nee niet om complimentjes, wou gewoon even Weten van de echte ervarende mensen op deze forum. Ik weet sommige zeggen niks speciaals ofzo, maar volgens mij beoordelen ze het dan volgens hun eigen leeftijd en lichaam..

Sorry, dit is alleen gespierd voor je 15e levensjaar. Catch up bro.

In dat geval: bovengemiddeld, voor nu. Er is nog een hoop werk aan de winkel.

Ik vind het ook een goed lijf. Volgens mij is dit zo'n beetje de ideale basis om verder op te bouwen.

Zou wel ff die sik van je buik halen, want dat leid een beetje af. Verder ben je prachtig.

Najah wil ook niet echt een spierbundel zijn op zo'n leeftijd he, zit nog wel in de groei enzo
...

gtfo.png

Je broek valt af

Strong tepels en buiksnor voor 15 jaar.

Betekent dat je veel vrij testosteron in je onderlichaam hebt waardoor je grote benen kan krijgen als je veel squat en veel oestrogeen in je bovenlichaam waardoor je daar wat minder makkelijk spier aan gaat zetten.

Succes!
Wat?! Heb je wel ooit biologie gehad?

Keep it gangster bro

Terug
Naar boven