MuscleMeat

Is dit gespierd voor mijn leeftijd [15 jaar]

Dit mannetje is pas 15. Menig mannetje van 15 zou mogen willen dat hij zo'n basis had, hoor.

ja ik moet zeggen als 15 jarige is dat al proper de meeste hebben helemaal niks ;)
En ja je hebt nog meer dan genoeg jaren voor de boeg :)

Gespierd: nee. Goede basis: ja, je hebt een laag vetpercentage dus je hoeft niet eerst te cutten voor je wat massa kunt gaan kweken.

Wil je op je 20e een beast zijn, dan ga je nu jezelf nu heel goed inlezen op dit forum, een sportschool abbo nemen en een voedingsschema + trainingsschema opstellen. Maar, als ik mezelf na ga toen ik 15 was, heb je hier waarschijnlijk geen zin in en denk je wat lult die gast nou dom, ik ga elke dag 1000 pushups en 500 crunches doen.

Al een redelijke basis voor je leeftijd, iig wel droog.. Nu nog wat meer massa erop knallen, en ga alles trainen tot je kringspier aan toe.

En trek in vervolg je broek wat hoger op (net boven je navel).

tot onder je oksels is pas alpha

Voor 15 jaar een goede basis, middel lijkt wel breed trouwens vergeleken met je schouderbreedte of is dat je houding?

Strong tepels en buiksnor voor 15 jaar.

Betekent dat je veel vrij testosteron in je onderlichaam hebt waardoor je grote benen kan krijgen als je veel squat en veel oestrogeen in je bovenlichaam waardoor je daar wat minder makkelijk spier aan gaat zetten.

Succes!

Ben je serieus? Wat een onzin.

• Topic Starter Topic Starter
Maar echte gangsta's weten alles zelf al toch?

Of pop jij die tatta's nog niet?

Ja let maar niet op mijn naam doe had ik random gemaakt van vroeger

---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 09:30 ----------

Voor 15 jaar een goede basis, middel lijkt wel breed trouwens vergeleken met je schouderbreedte of is dat je houding?

Ja moet mijn broek hoger optrekken hield hem laag want anders ziet mijn bovenlichaam er kort uit vergleken met mijn onderlichaam

Goed begin, voor je leeftijd zit je qua lichaam wel boven gemiddeld.
Ik zou je aanraden om compounds te gaan doen; deadlift squat enzo
Ook zou ik zoveel mogelijk focussen op je rug, iig in grotere mate dan armen

• Topic Starter Topic Starter
Goed begin, voor je leeftijd zit je qua lichaam wel boven gemiddeld.
Ik zou je aanraden om compounds te gaan doen; deadlift squat enzo
Ook zou ik zoveel mogelijk focussen op je rug, iig in grotere mate dan armen

Ja ben nu bezig met armen !

Hardleers. :rolleyes:

Ik verwacht over een aantal maanden een topic als dit van OP

Terug
Naar boven