Kamkuru
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee niet om complimentjes, wou gewoon even Weten van de echte ervarende mensen op deze forum. Ik weet sommige zeggen niks speciaals ofzo, maar volgens mij beoordelen ze het dan volgens hun eigen leeftijd en lichaam..

als ze je niet gespierd vinden dan beoordelen ze je niet eerlijk?![]()
Nee dat niet, maar veel zijn hier echt gespierd en oud etc. Dus dan kijken ze ernaar met een oog van "dit stelt niks voor naast mijn eigen lichaam". Natuur ben ik nog niet gespierd maar is volgens mij een goed basis ?
een mening is dan ook relatief en subjectief, daarom word het ook een mening genoemd.
als anderen je niet gespierd vinden dan moet je dit niet goed gaan praten.
Dat probeer ik ook niet, alleen aantal mensen posten foto's zoals "do you even lift bro" en van die sarcastische dingen.

Dat probeer ik ook niet, alleen aantal mensen posten foto's zoals "do you even lift bro" en van die sarcastische dingen.
Hoe gangsta ben je? Of ben je een beetje een wannebe?

dit vind ik nou zo dom gespierd voor mijn leeftijd
de 1 begint als hij 15 is de ander als hij 24 is vind meer dat je moet kijken naar hoelang iemand traind
6jaar is 6 jaar
Ligt aan de discipline, training , aanleg , voeding en supplementen dus aan veel factoren.
hoezo vind je t logisch dan ?