Fitness Seller

Is dit gespierd voor mijn leeftijd [15 jaar]

Goed, nu doorgaan en lekker wat info lezen en op een 'volwassen' leeftijd ben je al n beast ;) Zou willen dat ik toen was begonnen :)

Nee niet om complimentjes, wou gewoon even Weten van de echte ervarende mensen op deze forum. Ik weet sommige zeggen niks speciaals ofzo, maar volgens mij beoordelen ze het dan volgens hun eigen leeftijd en lichaam..

als ze je niet gespierd vinden dan beoordelen ze je niet eerlijk? :o

• Topic Starter Topic Starter
als ze je niet gespierd vinden dan beoordelen ze je niet eerlijk? :o

Nee dat niet, maar veel zijn hier echt gespierd en oud etc. Dus dan kijken ze ernaar met een oog van "dit stelt niks voor naast mijn eigen lichaam". Natuur ben ik nog niet gespierd maar is volgens mij een goed basis ?

Nee dat niet, maar veel zijn hier echt gespierd en oud etc. Dus dan kijken ze ernaar met een oog van "dit stelt niks voor naast mijn eigen lichaam". Natuur ben ik nog niet gespierd maar is volgens mij een goed basis ?

een mening is dan ook relatief en subjectief, daarom word het ook een mening genoemd.
als anderen je niet gespierd vinden dan moet je dit niet goed gaan praten.

• Topic Starter Topic Starter
een mening is dan ook relatief en subjectief, daarom word het ook een mening genoemd.
als anderen je niet gespierd vinden dan moet je dit niet goed gaan praten.

Dat probeer ik ook niet, alleen aantal mensen posten foto's zoals "do you even lift bro" en van die sarcastische dingen.

Mooie snor..

Je bent 15, over 10 jaar nog een foto ! :D
Niet stoppen met trainen dus, je bent er vroeg bij....komt goed.

nee en volgens mij is je onderbroek afgezakt.

Dat probeer ik ook niet, alleen aantal mensen posten foto's zoals "do you even lift bro" en van die sarcastische dingen.

tjha.. is vervelend voor je maar je hebt ook niet bepaald een bijzonder fysiek.
ik zou me er niet te druk om maken, je bent 15 en je bent al bezig met de sport.
binnen de korste keren overtref je diegene die dit nu roepen. Succes ermee!

Vind het niet slecht.

als ik zie wat er rond loopt in het zwembad dan heb jij niets te klagen ;)

gewoon lekker doorgaan.

idd, gewoon lekker blijven trainen en dan komen de gains wel

strong title bro. flink gaan eten en trainen

Hoe gangsta ben je? Of ben je een beetje een wannebe?

dit vind ik nou zo dom gespierd voor mijn leeftijd

de 1 begint als hij 15 is de ander als hij 24 is vind meer dat je moet kijken naar hoelang iemand traind

dit vind ik nou zo dom gespierd voor mijn leeftijd

de 1 begint als hij 15 is de ander als hij 24 is vind meer dat je moet kijken naar hoelang iemand traind

iemand van 16 die al 6 jaar traint zal nooit zo gespierd zijn als iemand van 24 die al 6 jaar traint, lijkt me toch logisch?

6jaar is 6 jaar

Ligt aan de discipline, training , aanleg , voeding en supplementen dus aan veel factoren.

hoezo vind je t logisch dan ?

Hormoonhuishouding? Zeg maar wat

6jaar is 6 jaar

Ligt aan de discipline, training , aanleg , voeding en supplementen dus aan veel factoren.

hoezo vind je t logisch dan ?

Ja hangt inderdaad van verschillende factoren af, één van die factoren zal ook hormoonaanmaak zijn

yes logisch dus

Terug
Naar boven