AndroidHealthClinic

Is een proteine shake MET toegevoegde suiker dan echt zo slecht??

Bezoekers in dit topic

Marcus99

Cool Novice
Lid geworden
17 mrt 2014
Berichten
186
Waardering
5
Lengte
1m89
Massa
90kg
Bijna alle proteine shakes zijn zonder suiker.. en ja, je betaalt voor proteines dus wil je die ook.. maar is het dan zo verkeerd van dat er wel wat toegevoegde sucrose in een proteine shake zou zitten en dan wel "echte" suiker (sucrose) dus niet de lactose die weinig energie geeft..

waarom maakt geen enkele fabrikant van goede kwaliteit proteine shakes zoals ON er geen waar ook een beetje sucrose inzit voor onmiddelijk energie? Ik probeer dus te begrijpen waarom men zo angstvallig suiker ontwijkt waarbij één gram echt nog altijd maar 4 kcal is.

Of voegen jullie zelf wat suiker toe maar dan wordt het wel héél zoet met al die kunstzoetstoffen die er al inzitten.
 
Blijf je zulke posts maken ? :(
 
pak dan geen shake als het allemaal rommel is volgens jou. Gewoon drinken die handel
 
In mammoth schijnt niet zoveel suiker te zitten.HAHAH NOT witte tekst ja...
 
begrijp de negatieve reacties niet goed.. heb nooit gezegd dat alle shakes "rommel" zijn ofzo.. begrijp alleen niet waarom men suiker vermijdt terwijl je dat evenzeer nodig hebt als proteines voor spiergroei.. begrijp niet wat er verkeerd is aan die opmerking.
 
begrijp de negatieve reacties niet goed.. heb nooit gezegd dat alle shakes "rommel" zijn ofzo.. begrijp alleen niet waarom men suiker vermijdt terwijl je dat evenzeer nodig hebt als proteines voor spiergroei en best in combinatie.. begrijp niet wat er verkeerd is aan die opmerking.

Je hebt het niet evenzeer nodig als eiwitten.
 
Vraag mij alleen af of er echt mensen zijn die de ochtend kunnen doorkomen met alleen een whey shake en zonder enige carbs.. ik zou het niet kunnen in ieder geval.
 
Vraag mij alleen af of er echt mensen zijn die de ochtend kunnen doorkomen met alleen een whey shake en zonder enige carbs.. ik zou het niet kunnen in ieder geval.

Ik denk niet dat veel mensen dat hier doen, jij hebt het over bro's.
 
Misschien een wilde gok, maar denk je niet dat mensen liever complexe carbs / vezels hebben dan sucrose ?
 
Misschien een wilde gok, maar denk je niet dat mensen liever complexe carbs / vezels hebben dan sucrose ?
ik begrijp wat je bedoelt maar zou je normaal genoeg energie moeten krijgen als je alleen complexe carbs zou eten zoals oats.. om één of andere reden heb ik toch altijd wat vlugge suikers nodig
 
Laatst bewerkt:
ik begrijp wat je bedoelt maar zou je normaal genoeg energie moeten krijgen als je alleen complexe carbs zou eten zoals oats.. om één of andere reden heb ik toch altijd wat vlugge suikers nodig

Dan koop je een whey shake met suiker?


Wat is het probleem nou? Ik wil eiwitten, geen suiker, geen koolhydraten, geen vet. Gewoon eiwitten. In zo'n beetje alles zit al suiker dus voor mij hoeft dat er echt niet bij. Zo lang maar 70%+ eiwitten is maakt het mij weinig uit waar de rest mee gevuld is.
 
Dan gooi je er toch zelf suiker doorheen? appie...
 
Of je doet suiker in je koffie 's ochtends. Twee vliegen in één klap.
 
BSN Syntha-6 eiwitshake?
 
Omdat mensen willen betalen voor eiwit en niet voor suiker. Dat is ook de reden waarom mensen van concentraat op isolaat overstapte toen dat in kwam. (ik niet trouwens )
 
Back
Naar boven