ik ben bijna 15 jaar op 1 maand na weeg 60 kilo en ben 1.80m
ik ben speciaal naar de ziekenhuis gegaan om uitezoeken hoe lang ik werd en dat was dan min. 1.84m op de weegschaal zag ik een vet percentage van 10.7 en een vocht percentage van ergens bij 63 %
mijn doel is er breder uit zien en sterker zijn dan meeste van mijn leeftijd
ik heb eerst geprobeer zelf een trainingsschema voor thuis te maken maar zelf denk ik dat het te intensief is miss voor mijn leeftijd en miss omdat ik in de groei ben
ik heb het niet in de bodybuild taal zoals al die crowls enzo gedaan omdat ik dan het niet snap en ik hoop dat jullie het bij een reactie ook een beetje kunnen uitleggen
maandag: Buik
Sit-ups met knieen gebogen 2 sets van 50 reps
sit-ups met rechte benen 2 sets van 50
twist sit-ups 1 set van 50
Dinsdag: Borst
Push ups :3 sets van 5 reps
Push ups met 2 handen bij elkaar in driehoek: 2 sets van 5
woensdag: Rust
Donderdag: Rug en Schouders
omhoog trekken m.b.v. trainingsapparaat: 5 sets van 30 reps
vrijdag: armen
Biceps:
heet dumbbell crawl volgens mij(3kg) :5 sets van 30
Triceps:
Bench dips: 5 sets van 10 reps
Zaterdag: Benen kuiten
Benen
zon stoel waar je moet zitten en dan met je benen iets omhoog tillen van af verticale stand naar horizontaal : 5 sets van 30 sec vasthouden (krijg hem niet eens helemaal omhoog)
Kuiten:
met 5 kg van staande posietie op je tenen staan: 5 sets van 30
zondag:rust
ik heb geprobeerd een trainingsschema te maken met de middelen die ik heb als je jullie tips hebben of dingen die ik moet veranderen dan hoor ik dan graag
alvast bedankt
ik ben speciaal naar de ziekenhuis gegaan om uitezoeken hoe lang ik werd en dat was dan min. 1.84m op de weegschaal zag ik een vet percentage van 10.7 en een vocht percentage van ergens bij 63 %
mijn doel is er breder uit zien en sterker zijn dan meeste van mijn leeftijd
ik heb eerst geprobeer zelf een trainingsschema voor thuis te maken maar zelf denk ik dat het te intensief is miss voor mijn leeftijd en miss omdat ik in de groei ben
ik heb het niet in de bodybuild taal zoals al die crowls enzo gedaan omdat ik dan het niet snap en ik hoop dat jullie het bij een reactie ook een beetje kunnen uitleggen
maandag: Buik
Sit-ups met knieen gebogen 2 sets van 50 reps
sit-ups met rechte benen 2 sets van 50
twist sit-ups 1 set van 50
Dinsdag: Borst
Push ups :3 sets van 5 reps
Push ups met 2 handen bij elkaar in driehoek: 2 sets van 5
woensdag: Rust
Donderdag: Rug en Schouders
omhoog trekken m.b.v. trainingsapparaat: 5 sets van 30 reps
vrijdag: armen
Biceps:
heet dumbbell crawl volgens mij(3kg) :5 sets van 30
Triceps:
Bench dips: 5 sets van 10 reps
Zaterdag: Benen kuiten
Benen
zon stoel waar je moet zitten en dan met je benen iets omhoog tillen van af verticale stand naar horizontaal : 5 sets van 30 sec vasthouden (krijg hem niet eens helemaal omhoog)
Kuiten:
met 5 kg van staande posietie op je tenen staan: 5 sets van 30
zondag:rust
ik heb geprobeerd een trainingsschema te maken met de middelen die ik heb als je jullie tips hebben of dingen die ik moet veranderen dan hoor ik dan graag
alvast bedankt