Fitness Seller

Is zuivel nu zo slecht N

:p Nee hoor. En echt waar dit meen ik..
Zoals nu ook voor meteen in bed heb ik ;
1 liter volle melk : 650 kcal en 33 gram eiwit.
2 potjes kwark : 150 kcal en 18 gram eiwit (per potje)
Blikje worstjes : 420 kcal en 27 gram eiwit
milkshake : Staat geen vmt op maar is toch al zeker 200 ml melk.

Dus dat is weeral 1220 kcal en 96 gram eiwit. En dit is voor het slapen gaan.

Sterker nog een avondje uit doe ik niet meer..
Ik ging vroeger veel uit, hoe meer ik dronk hoe meer ik verloor op de weegschaal.

Ik doe geen sporten meer ik sleutel enkel vaak aan mijn scooter.
ga met trein of scooter naar school heb enkel beweging met LO (ben wel sportief hoor). En als ik al die dingen niet verorober val ik af.

hmmm, wazig. ???

Maar ik ben bang dat ik terug afval dan.
Geloof het of niet als ik enkele dagen gewoon 3x per dag eet en niets meer is er zo 2 kilo af. Ik onderhoud het echt ik begin eindelijk wat zwaarder te worden.

gewoon pasta's gaan vreten als je zo iover die zuivel zit.

altijd dat geneuk met ik kom niet aan, moet je kijken als je elke 3 uur een pizza vreet.

genoeg alternatieven voor zuivel

• Topic Starter Topic Starter
gewoon pasta's gaan vreten als je zo iover die zuivel zit.

altijd dat geneuk met ik kom niet aan, moet je kijken als je elke 3 uur een pizza vreet.

genoeg alternatieven voor zuivel
Dat zit al in mijn schema hoor ik krijg ook genoeg koolhydraten binnen aan pastas en brood etc. Ik ben al meer dan een jaar bezig met aankomen en nu lukt het dus ik ben niet de persoon die gaat roepen dat ie niet aankomt.

Zuivel is de duivel. En al helemaal geen chocomelk drinken!

Dat zit al in mijn schema hoor ik krijg ook genoeg koolhydraten binnen aan pastas en brood etc. Ik ben al meer dan een jaar bezig met aankomen en nu lukt het dus ik ben niet de persoon die gaat roepen dat ie niet aankomt.

wel als je geen zuivel meer zuipt :D

Toevallig, dit topic. Heb namelijk sinds vandaag besloten mijn kwark en mrlk te dumpen en heb deze ingewisseld voor andere eiwitbronnen.

Ik houd er namelijk veel vocht door vast (ik consumeerde 1 ltr haflvolle per dag + 750gr kwark)

• Topic Starter Topic Starter
Toevallig, dit topic. Heb namelijk sinds vandaag besloten mijn kwark en mrlk te dumpen en heb deze ingewisseld voor andere eiwitbronnen.

Ik houd er namelijk veel vocht door vast (ik consumeerde 1 ltr haflvolle per dag + 750gr kwark)
Hm misschien hou ik dan ook veel vocht vast, maar hoe kan je dit zien/weten ?

Kerel mijn vetpercentage is 10%

Dus maakt het niet uit dat je wat vet bijkomt, maar 10% is niet extreem weinig.

Trouwens, wat is dat voor ge-emmer over vocht vasthouden en daarom zuivel droppen. Wat is er zo erg aan wat vocht vasthouden als je niet op het podium hoeft?

Dus maakt het niet uit dat je wat vet bijkomt, maar 10% is niet extreem weinig.

Trouwens, wat is dat voor ge-emmer over vocht vasthouden en daarom zuivel droppen. Wat is er zo erg aan wat vocht vasthouden als je niet op het podium hoeft?

ja goeie vraag inderdaad..

Weet het niet maar misschien kun je beter magera kwark kopen die van 500 ml zijn 80 cent kun je kopen bij c1000 en wel meer supermakrten 8 gram eiwitten per 100 ml dus 40 per pak. Denk dat je dan al wat meer eiwitten hebt.

Terug
Naar boven