Fitness Seller

Is zuivel nu zo slecht N

Ja ik toch niet zo snel dus ik kan lekker melk en chocomel zuipen :rolleyes:.
en eieren vallen onder zuivel en daar word je echt niet moddervet van als je de dooiers wegpleurt.

Alles wat gemaakt is van melk uit de tiet van een zoogdier is zuivel.
Komen eieren uit de tiet van een zoogdier?

Weet het niet maar misschien kun je beter magera kwark kopen die van 500 ml zijn 80 cent kun je kopen bij c1000 en wel meer supermakrten 8 gram eiwitten per 100 ml dus 40 per pak. Denk dat je dan al wat meer eiwitten hebt.
goeie eerste post:)

---------- Toegevoegd om 01:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:59 ----------

Alles wat gemaakt is van melk uit de tiet van een zoogdier is zuivel.
Komen eieren uit de tiet van een zoogdier?

:roflol: nee uit de aars

Door die 3 á 4 liter melk per dag hou je meer vocht vast, stop je daarmee dan hou je ook minder vocht vast, dat is wat je dan afvalt. Ik denk als je minder melk gaat drinken dat je iets afvalt maar dat dan niet doorzet.

Trouwens, wtf, 4000 kcal zonder de melk? dus met melk 6000 kcal? Heb je wel eens gedacht aan een lintworm?

Het blijft een makkelijke bron om aan je gewenste hoeveelheid eiwitten te komen. Maar al je eiwitten alleen maar uit zuivel lijkt me niet de bedoeling.

Doe ik allemaal, ik eet veel kip, gevogelte blikjes tonijn werk ik er ook een paar per week weg.

ik eet al heel gevarieerd en heel veel toch zo een 4000kcals per dag (zonder melk etc).

Maar zonder al die zuivel val ik nog af ik heb een heel hoge verbranding.
Die zuivel gooi ik gewoon niet uit mijn schema maar zijn er geen echte wetenschappelijke studies dat volle melk slecht voor je is.
Met echte feiten en onderbouwende kritiek.

Bij de tonijn best zwarte thee drinken zodat de kwik niet mee wordt opgenomen;)en e stuk volkorenbrood,dan ben je zeker.

Maar ik ben bang dat ik terug afval dan.
Geloof het of niet als ik enkele dagen gewoon 3x per dag eet en niets meer is er zo 2 kilo af. Ik onderhoud het echt ik begin eindelijk wat zwaarder te worden.
In halfvolle melk zitten meer eiwitten dan volle melk en er zitten ook nog eens minder (verzadigde) vetten in dus je bent sowieso beter af.

goeie eerste post :)>> Sarcasme ? Of echt :P haha.

Denk beter om eiwitten te vervangen voor die vette chocomel.

grtz

eieren slecht? de dioxine misschien

• Topic Starter Topic Starter
Die 10% is gemeten bij clb onderzoek kan zo meteen een foto nemen van hoe ik er nu bijsta. Een lintworm tja weetniet kan zoiets ?..

Kan zoiets maanden in je lichaam zitten ik voel me niet ziek ofzo.

Ik haal mijn eiwitten niet alleen uit zuivel hoor, ik eet veel kippenfilet, gevogelte, tonijn, worst..

Ja je kan een lintworm in je hebben zonder dat je het merkt, maar het is zeldzaam. De reden dat ik dat zei is omdat je zoveel moet eten om niet af te vallen, en dat is wel kenmerkend.

Ja je kan een lintworm in je hebben zonder dat je het merkt, maar het is zeldzaam. De reden dat ik dat zei is omdat je zoveel moet eten om niet af te vallen, en dat is wel kenmerkend.
Ja vind ik ook maar het zal gewoon snelle verbranding zijn ik ken wel meer mensen die het hebben maar niet zo extreem.

je zegt het zelf al, verbranding, gebruik je zoveel energie? sta je de hele dag te stuiteren en fiets/loop je zoveel?

je zegt het zelf al, verbranding, gebruik je zoveel energie? sta je de hele dag te stuiteren en fiets/loop je zoveel?
Nee dat is het hem juist.. Ik doe geen sporten meer, het enige wat ik doe is 3x per week fitness en bij LO doe ik ook wel goed mee maar dit is 2u per week. Ik sleutel aan mijn brommer en fiets naar het station (1.5 km).
Erg traag tempo. het enige wat ik nog als minpunt zie is dat ik rook..

Nu sta ik er zo bij, ruststand niet opgespannen of dergelijke. Net getrokken, wel gsm kwaliteit heb geen toestel bij de hand.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tja, ik denk dat ieder persoon met jouw postuur en dagelijkse lichamelijke activiteit met 4000 kcal erg goed aan het bulken is, dus ik zou toch maar kijken waar de oorzaak ligt. al eens geprobeerd wat je doet als je minder rookt?

sorry trouwens, niet echt ontopic meer.

tja, ik denk dat ieder persoon met jouw postuur en dagelijkse lichamelijke activiteit met 4000 kcal erg goed aan het bulken is, dus ik zou toch maar kijken waar de oorzaak ligt. al eens geprobeerd wat je doet als je minder rookt?

sorry trouwens, niet echt ontopic meer.
Ja hoor dan ga ik nog meer eten vind ik niet erg.
Maar ik vind het spijtige aan de zaak, ik vind het leuk om zoveel te eten ik denk heel de dag door aan eten.

Maar een normale behoefte is 2000kcal en alles wat je daarboven gaat is extra. Maar ik moet het zo onderhouden. Ik zit nu op 4000-5000 kcal per dag en als ik eens 1 dag of 2 dagen 2500 kcal eets voel ik gewoon kilos weggaan en dit is echter zo dan is er 1kg of gewoon 2kg weg.

Ik snap gewoon niet hoe dit kan, als ik me eens overslaap en ik ontbijt niet pf mijn lichaam begint zichzelf precies te verteren. Sommigen zeggen ook dat ik er nog wel uitgroei, ik hoop dit want ik kan toch moeilijk de rest van mijn leven zo blijven eten.

Ga nu borst/triceps trainen.
Cya

Ja hoor dan ga ik nog meer eten vind ik niet erg.
Maar ik vind het spijtige aan de zaak, ik vind het leuk om zoveel te eten ik denk heel de dag door aan eten.

Maar een normale behoefte is 2000kcal en alles wat je daarboven gaat is extra. Maar ik moet het zo onderhouden. Ik zit nu op 4000-5000 kcal per dag en als ik eens 1 dag of 2 dagen 2500 kcal eets voel ik gewoon kilos weggaan en dit is echter zo dan is er 1kg of gewoon 2kg weg.

Ik snap gewoon niet hoe dit kan, als ik me eens overslaap en ik ontbijt niet pf mijn lichaam begint zichzelf precies te verteren. Sommigen zeggen ook dat ik er nog wel uitgroei, ik hoop dit want ik kan toch moeilijk de rest van mijn leven zo blijven eten.

Ga nu borst/triceps trainen.
Cya

haha nouja, als 2000 kcal gelijk staat aan 1-2 kg voedsel hebben we meteen de oorzaak te pakken :D ik ga ook trainen, genoeg lui gecomputert. RUGGG

Melk is niet slecht, melk is goed.

haha nouja, als 2000 kcal gelijk staat aan 1-2 kg voedsel hebben we meteen de oorzaak te pakken :D ik ga ook trainen, genoeg lui gecomputert. RUGGG

hier heeft hij een punt... is het niet gewoon maaginhoud die verdwenen is of ga je dan ook echt in kracht achteruit?

Terug
Naar boven