Fitness Seller

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
YUSUFALI: And of every thing We have created pairs: That ye may receive instruction.
PICKTHAL: And all things We have created by pairs, that haply ye may reflect.
SHAKIR: And of everything We have created pairs that you may be mindful.

Wat wordt bedoeld met in paren?

YUSUFALI: "He Who has, made for you the earth like a carpet spread out; has enabled you to go about therein by roads (and channels); and has sent down water from the sky." With it have We produced diverse pairs of plants each separate from the others.

Een uitgespreid tapijt?

YUSUFALI: Allah made the Ka'ba, the Sacred House, an asylum of security for men, as also the Sacred Months, the animals for offerings, and the garlands that mark them: That ye may know that Allah hath knowledge of what is in the heavens and on earth and that Allah is well acquainted with all things.

Elk jaar een aantal 100 doden en gewonden tijdens hadj

• Topic Starter Topic Starter
Sorry, ik heb blijkbaar je onderbouwde uiteengezette feiten gemist.

Kan je ze hier nog een keer duidelijk neerzetten zodat het wat duidelijker is?

Sorry ben moe en heb geen zin.

Soms moeten we zelf moeite doen om achter de waarheid te komen.

Misschien dat ik morgen anders tijd heb.

Wat is de grootste fout die je hebt gemaakt in je leven?

Het word een moslim afgeraden om over zijn zondes te praten.

(Alleen om informatieve reden hoor ik dit te doen.)

En ik weet niet wat de toegevoegde waarde van mijn zondes voor jouw zullen zijn.

So no confessions for you srry.

Sorry ben moe en heb geen zin.

Soms moeten we zelf moeite doen om achter de waarheid te komen.

Misschien dat ik morgen anders tijd heb.

Fijn, ik kijk uit naar je onderbouwde uiteengezette feiten :)

Kijk, het enige wat wij willen is bewijs van God en de perfectie van de Koran op de manier zoals ik in mijn vorige zin zei. Alleen op rationele wijze kan je me overtuigen. Geen drogredenen dus.

Slaapwel, ik lees je reactie morgen wel.

Uit context gerukt en samengeplakt. Je weet hoe wij moslims hiernaar kijken. Ben er (te) vaak genoeg op in gegaan.

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Er is maar een versie van de edele Koran. En de Koran is van Allah (swt).

Sommige mannen zijn kinderen. Een man/vrouw zijn is niet gebonden aan leeftijd.

Meneertje huilt en is bang. Doet me denken aan kinderen.

Heeft Allah de Koran dan geschreven? Kan ik die ergens bestellen?

Kinderen zijn altijd kinderen hoor.

En je prefrontale cortex is pas op 22 a 23 jaar volledig ontwikkeld. Voor die tijd ben je een snottebel.

Laat het er allemaal uit jongen ik ben er voor je.

Ik hou van iedereen jij bent onnodig bang. De ware islam is vrede.

Ik begrijp wel waarom je zo bang bent hoor. Je wordt namelijk door de media overgooit met onjuistheden over de islam. (ISIS et al).

Maar ik meen het wanneer ik zeg dat je je echt helemaal geen zorgen over mij hoeft te maken.

Ik doe geen vlieg kwaad (in de letterlijke zin).
.

Ik begrijp oprecht niet waar je heen wil hiermee. Het enige wat je doet is jezelf stigmatiseren en daar schiet niemand wat mee op.

Je initiatief om in gesprek te gaan kan ik alleen maar goedkeuren en hoewel ik het niet eens ben met jouw 'waarheid' zal ik de laatste zijn om daar tegen in te gaan. To each his own.
Als je echter met uitspraken komt dat de islam uiteindelijk de hele wereld zal overnemen, dan ben ik heel benieuwd of je oprecht niet ziet wat je teweeg brengt met zo'n uitspraak. Niet bij mij, maar in het algemeen. Het direct spelen op de persoon door mij dan te bestempelen als 'bang' is dan natuurlijk een zwaktebod.

In een wereld waarin moslimextremisme één van de meest besproken dingen is, doe jij een uitspraak die best extreem is. Weliswaar voeg je er 'vreedzaam' aan toe, maar de bewering is vrij extreem. Snap je dan niet dat je juist met dat soort uitspraken de onrust die er is alleen maar blijft voeden?

Het word een moslim afgeraden om over zijn zondes te praten.

(Alleen om informatieve reden hoor ik dit te doen.)

En ik weet niet wat de toegevoegde waarde van mijn zondes voor jouw zullen zijn.

So no confessions for you srry.

Waarom word het afgeraden? En door wie?

Allah geeft soms vergiffenis, en hij bepaald of hij dat doet toch?

Toch wil ik graag antwoord op mijn onderstaande vraag.

Denk je dat hij een standaard crimineel kuthangjongere naar de hemel stuurt?

De mensheid heeft zich voortgepland via Adam en Hawwa (Eva). Hawwa kreeg bij elke geboorte een tweeling. De tweelingen bestonden altijd uit een jongen en een meisje. Nadat twee paar tweelingen waren geboren, liet Adam ze kruislings met elkaar trouwen. Bijvoorbeeld het meisje van het eerste paar tweeling trouwde met de jongen van het tweede paar tweeling.
Adam is de eerste mens en de eerste profeet. Allah had hem ook een geloof toegezonden en een religieuze wetgeving geleerd. De Schepper heeft Adam geleerd wat wel en niet toegestaan was. Voor de voortplanting van de mensheid was het toen noodzaak dat de kinderen van Adam en Hawwa met elkaar konden trouwen. Dit was door de Schepper toegestaan. In die periode waren geen andere mensen dan de eigen broers en zussen, waardoor het noodzakelijk was dat ze met elkaar trouwden. Voor de mensen die in die tijd leefden, was dit toegestaan. Na een tijd was de noodzaak verdwenen en was het ook niet meer toegestaan.

Ware perfecte godsdienst :roflol:

dat dere noodzakelijke incest

Djinns hebben over algemeen alleen invloed op onze gevoelens. (Er zijn verschillende soorten Djinns, en hen social structuur lijkt op die van de mens. Ze hebben ook landen, steden, trouwen, kinderen).

Direct lichamelijk invloed/contact is extreem zeldzaam. (ze voelen zich te hoog te trots/sterk om zich met de mens te bemoeien)

Volgens mij leid je gewoon aan een geestelijke kwaal.

You should see a psychiater.

Dus je geloofd niet in spoken?

“Ayesha, I have heard this about you. If you are innocent, I expect that Allah will declare your innocence. But if you have committed the sin, you should offer repentance, and ask for Allah’s forgiveness; when a servant (of Allah) confesses his guilt and repents, Allah forgives him."

Waarom wordt aisha de vuile h**r niet gestenigd? Waarom is mo een cuckold?
Moest ie in misc zijn, was ie negged into oblivion. Ge volgt een red phaggot, beseft ge da?

Groei alsjeblieft wat hersens aan.

Je weet wat er met krokodillen en leeuwen gebeurt. Die worden continu door mensen afgemaakt voor hun VACHT en tasjes.

We kunnen makelijk in de oceaan zwemmen met haaien. De japanners schieten die haaien allemaal dood voor soep (haaievinnensoep).

Begin je nu te begrijpen waarom wij op de top staan.

Echt jongen ik ga slapen is te veel bull voor een dag.

Dus door technologie staan we aan de top?

Ik zou denken door de koran.

YUSUFALI: And of every thing We have created pairs: That ye may receive instruction.
PICKTHAL: And all things We have created by pairs, that haply ye may reflect.
SHAKIR: And of everything We have created pairs that you may be mindful.

Wat wordt bedoeld met in paren?

YUSUFALI: "He Who has, made for you the earth like a carpet spread out; has enabled you to go about therein by roads (and channels); and has sent down water from the sky." With it have We produced diverse pairs of plants each separate from the others.

Een uitgespreid tapijt?

YUSUFALI: Allah made the Ka'ba, the Sacred House, an asylum of security for men, as also the Sacred Months, the animals for offerings, and the garlands that mark them: That ye may know that Allah hath knowledge of what is in the heavens and on earth and that Allah is well acquainted with all things.

Elk jaar een aantal 100 doden en gewonden tijdens hadj

met paren wordt dit bedoeld.

Man/vrouw
Positief/negatief
warm/koud
rijk/arm
dood/leven
yin/yang

etc.

Yep uitgespreid tapijt. Meaning tektonische platen die bewegen. (ik weet niet of je onderlegd ben in aardrijkskunde, oceanische plaat etc.)

So what. We kunnen altijd en overal doodgaan that's life.

Je weet nooit wanneer je doodgaat alleen god weet dat.

zou gvd mods omkopen voor mod rep zodat ik hem extra hard kan neggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven