TheDeen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
Door ons hersens.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groei alsjeblieft wat hersens aan.
Je weet wat er met krokodillen en leeuwen gebeurt. Die worden continu door mensen afgemaakt voor hun VACHT en tasjes.
We kunnen makelijk in de oceaan zwemmen met haaien. De japanners schieten die haaien allemaal dood voor soep (haaievinnensoep).
Begin je nu te begrijpen waarom wij op de top staan.
Echt jongen ik ga slapen is te veel bull voor een dag.
Die leeuwen, krokodillen, haaien zijn ook niet gewapend.mijn oom werkt bij riot
je lol account wordt nu geband
dat zal je leren!
nu maar hopen dat je een lol account hebt
Ik begrijp oprecht niet waar je heen wil hiermee. Het enige wat je doet is jezelf stigmatiseren en daar schiet niemand wat mee op.
Je initiatief om in gesprek te gaan kan ik alleen maar goedkeuren en hoewel ik het niet eens ben met jouw 'waarheid' zal ik de laatste zijn om daar tegen in te gaan. To each his own.
Als je echter met uitspraken komt dat de islam uiteindelijk de hele wereld zal overnemen, dan ben ik heel benieuwd of je oprecht niet ziet wat je teweeg brengt met zo'n uitspraak. Niet bij mij, maar in het algemeen. Het direct spelen op de persoon door mij dan te bestempelen als 'bang' is dan natuurlijk een zwaktebod.
In een wereld waarin moslimextremisme één van de meest besproken dingen is, doe jij een uitspraak die best extreem is. Weliswaar voeg je er 'vreedzaam' aan toe, maar de bewering is vrij extreem. Snap je dan niet dat je juist met dat soort uitspraken de onrust die er is alleen maar blijft voeden?
Nope
---------- Toegevoegd om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:04 ----------
Ik praat met kinderen omg.
For real. Runescape bestaat dat nog steeds.

Ik begrijp oprecht niet waar je heen wil hiermee. Het enige wat je doet is jezelf stigmatiseren en daar schiet niemand wat mee op.
Je initiatief om in gesprek te gaan kan ik alleen maar goedkeuren en hoewel ik het niet eens ben met jouw 'waarheid' zal ik de laatste zijn om daar tegen in te gaan. To each his own.
Als je echter met uitspraken komt dat de islam uiteindelijk de hele wereld zal overnemen, dan ben ik heel benieuwd of je oprecht niet ziet wat je teweeg brengt met zo'n uitspraak. Niet bij mij, maar in het algemeen. Het direct spelen op de persoon door mij dan te bestempelen als 'bang' is dan natuurlijk een zwaktebod.
In een wereld waarin moslimextremisme één van de meest besproken dingen is, doe jij een uitspraak die best extreem is. Weliswaar voeg je er 'vreedzaam' aan toe, maar de bewering is vrij extreem. Snap je dan niet dat je juist met dat soort uitspraken de onrust die er is alleen maar blijft voeden?
Waarom word het afgeraden? En door wie?
Allah geeft soms vergiffenis, en hij bepaald of hij dat doet toch?
Toch wil ik graag antwoord op mijn onderstaande vraag.
Denk je dat hij een standaard crimineel kuthangjongere naar de hemel stuurt?
met paren wordt dit bedoeld.
Man/vrouw
Positief/negatief
warm/koud
rijk/arm
dood/leven
yin/yang
etc.
Yep uitgespreid tapijt. Meaning tektonische platen die bewegen. (ik weet niet of je onderlegd ben in aardrijkskunde, oceanische plaat etc.)
So what. We kunnen altijd en overal doodgaan that's life.
Je weet nooit wanneer je doodgaat alleen god weet dat.
Dus door technologie staan we aan de top?
Ik zou denken door de koran.
God heeft ons hersens gegeven, waarmee wij aan de top staan.
Dus door Allah (swt)
Die dier heeft toch wel een paar. Er zijn ook dieren die zich niet kunnen voortplanten (was ook een zeediertje, weet niet meer hoe dat precies zat)
Daarnaast heeft hij hoogstwaarschijnlijk zowel "vrouwelijke" als "mannelijke" voortplantingsorganen.
Dus toch in paren geschapen.
Alles in dit leven is in paren geschapen.
Ik heb het wel v hier, een deftige islam bron
http://www.vragenenislam.com/waarom...r-hoe-konden-broers-en-zussen-met-elkaar-trou
En hun antwoorden zijn natuurlijk te stom voor woorden, maar je kan het enkel inzien als je stopt met het dickriden van allah.
---------- Toegevoegd om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------
Waarom bevoordeelt allah de kuffars? Usa neukt arabieren de kont, amerikanen staan aan de top (LETTERLIJK, met hun wolkenkrabbers en al. 2 zijn er neergehaald door je broeders maar er zijn er zoveel meer a sahbi!)
Het kan niet anders dan dat jezus de eindbaas is, niet allah.
So....
I was correct in mijn reactie.
Je zegt precies wat ik tegen jouw zei.
Je wordt bang als ik zeg dat islam de hele wereld zal overnemen. (zoals ook staat vermeld in islamitische overleveringen die tot nu toe vrij accuraat zijn geweest in hun voorspelling).
Ik zeg alleen dat je niet bang hoeft te zijn. Maar je blijft bang ookal zeg ik dat het op een vreedzaam manier zal gebeuren.
islam is iets goeds.
Please don't shit your pants.
als je hier even rondkijkt zie je meteen dat er genoeg dbbers zijn die forever alone zijn geschapen
niet alles is in paren geschapen -> koran bevat onwaarheden -> koran is niet perfect
QED islam is onzin
next religie

De manier waarop jij hier continu bezig bent.
Wat laat dit zien?
Blijf vooral doorgaan.
Heel goed dat je jezelf verdiept in de islam!!!
Probeer wel je vragen te stellen aan mensen die er echt verstand van hebben.
---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------
Spoken in de zin van de geesten van dode mensen. Dan nee ik geloof niet in spoken.
Ik geloof in interdimensionale wezens, de Djinn.
---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------
de koran is de waarheid.
God heeft ons hersens gegeven, waarmee wij aan de top staan.
Dus door Allah (swt)