AndroidHealthClinic

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohh de djinns zijn ook weer aanwezig, heb je ook last van een djinn die je het verkeerde pad op stuurt?

Geen last van djinns hier, alleen spoken.. Die vallen gelukkig wel mee en proberen me niet te besturen, alleen wat bang te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Soera 4:11-12 en 4:176 bevat de uiteenzetting van het koranische erfrecht. Als een man sterft en drie dochters, zijn beide ouders en zijn vrouw achterlaat dan erven zij respectievelijk 2/3 deel voor de drie dochters samen, 1/3 voor de ouders samen (beide volgens vers 4:11) en 1/8 voor zijn vrouw (4:12). Dit is samen meer dan de nalatenschap in zijn geheel. Een ander voorbeeld is dat wanneer een man alleen zijn moeder, zijn vrouw en twee zusters achterlaat, zij 1/3 (moeder, 4:11), 1/4 (vrouw, 4:12) en 2/3 (de twee zusters, 4:176) deel zouden erven. Dit zou samen uitkomen op 15/12 van het beschikbare bezit.

http://www.studytoanswer.net/islam/funnymath.html

http://ct.fra.bz/ol/fz/sw/i45/5/2/14/fbz_a17bc6c2672e581abf4f365beebaa9f0.jpg

Uit context gerukt en samengeplakt. Je weet hoe wij moslims hiernaar kijken. Ben er (te) vaak genoeg op in gegaan.

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Mag ik ook ajb een koran niet door mensen geschreven?

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

Negeer Nosje eens niet.

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:25 ----------

Ben jij dan een man? Hoe oud ben je dan?

Er is maar een versie van de edele Koran. En de Koran is van Allah (swt).

Sommige mannen zijn kinderen. Een man/vrouw zijn is niet gebonden aan leeftijd.

Meneertje huilt en is bang. Doet me denken aan kinderen.

ik heb gelijk ik daag jullie uit mijn ongelijk te bewijzen (hier ga je vol aardappel)

*iemand bewijst je ongelijk*

nee dit telt niet (100% tater again)

Ik zeg continu dat het een FEIT is...

De koran is perfect en ik daag jouw uit om het tegendeel te bewijzen.

Probeer mij maar iets onwetenschappelijks te laten zien.

Nee.

Jij wil bewijzen dat iets zo is alla de Koran is perfect, bewijs het.

In je eerste zin, wat bedoel je met "het"? En waarom is het een feit? Waarom is de Koran perfect?

Ik leer graag nieuwe dingen, opdat ik het op rationele aan kan nemen of de ander wat bij kan brengen.

ik ben bezeten door een djin vanaf mijn 13 de hoe krijg ik hem eruit volgens de q'ran?

Wij staan bovenaan in de voedselketen van deze wereld.

Je staat enkel bovenaan omdat er hier geen leeuwen/krokodillen etc vrij rondlopen.

Wil jou wel eens in een oceaan zien zwemmen, omsingeld door haaien en dan beweren dat jij nog "top of the food chain" bent :)

Get mad..

Go and cry it all out.

Maybe in time you will grow a pair. En zul je het leven in anderen (betere en minder bange) perspectief kunnen zien.

Bangerik...

Echt jongen... zit ik hier met mannen of kinderen te praten...

giphy.gif

Daar komt de moslim uit de mouw.

Het enige wat ik van jou vraag is om het leven voor een keer proberen vanuit een ander perspectief te zien.

Geen last van djinns hier, alleen spoken.. Die vallen gelukkig wel mee en proberen me niet te besturen, alleen wat bang te maken.

Djinns hebben over algemeen alleen invloed op onze gevoelens. (Er zijn verschillende soorten Djinns, en hen social structuur lijkt op die van de mens. Ze hebben ook landen, steden, trouwen, kinderen).

Direct lichamelijk invloed/contact is extreem zeldzaam. (ze voelen zich te hoog te trots/sterk om zich met de mens te bemoeien)

Volgens mij leid je gewoon aan een geestelijke kwaal.

You should see a psychiater.

Je zou gelijk hebben als je de nobele Koran kon vergelijken met een ander boek.

Helaas bestaat er geen enkel boek die ook maar in de buurt kan komen van de perfectie van de Koran.

Oncorumpeerbaar, vol met wonderen, etc.

Plakken bij jou de bladzijden aan elkaar vast?
Klinkt alsof je erop klaarkomt...

giphy.gif

Daar komt de moslim uit de mouw.

Het enige wat ik van jou vraag is om het leven voor een keer proberen vanuit een ander perspectief te zien.

Laat het er allemaal uit jongen ik ben er voor je.

Ik hou van iedereen jij bent onnodig bang. De ware Islam is vrede.

Ik begrijp wel waarom je zo bang bent hoor. Je wordt namelijk door de media overgooit met onjuistheden over de islam. (ISIS et al).

Maar ik meen het wanneer ik zeg dat je je echt helemaal geen zorgen over mij hoeft te maken.

Ik doe geen vlieg kwaad (in de letterlijke zin).

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

ik heb gelijk ik daag jullie uit mijn ongelijk te bewijzen (hier ga je vol aardappel)

*iemand bewijst je ongelijk*

nee dit telt niet (100% tater again)

Hahaha

Jullie kunnen gewoon niet het tegendeel bewijzen.

Ik zet duidelijk uiteen waarom het niet klopt. (Alles wat ik zeg is feitelijk onderbouwd kan ik niet bij jullie zeggen)

De waarheid wint van alles en iedereen.

Soms moet je je verlies gewoon toegeven. De koran is PERFECT.

Ik hou van iedereen jij bent onnodig bang. De ware islam is vrede.

Ik begrijp wel waarom je zo bang bent hoor. Je wordt namelijk door de media overgooit met onjuistheden over de islam. (ISIS et al).

Maar ik meen het wanneer ik zeg dat je je echt helemaal geen zorgen over mij hoeft te maken.

Doe je wel, mensen zijn niet perfect en maken fouten.
Of ben je allah?

Nee.

Jij wil bewijzen dat iets zo is alla de Koran is perfect, bewijs het.

In je eerste zin, wat bedoel je met "het"? En waarom is het een feit? Waarom is de Koran perfect?

Ik leer graag nieuwe dingen, opdat ik het op rationele aan kan nemen of de ander wat bij kan brengen.

Zie mijn eerdere reacties.

En lees die dit keer goed door.

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------

Doe je wel, mensen zijn niet perfect en maken fouten.
Of ben je allah?

Precies en jij ook.

We maken allemaal wel eens fouten.

Wat is de grootste fout die je hebt gemaakt in je leven?

Je staat enkel bovenaan omdat er hier geen leeuwen/krokodillen etc vrij rondlopen.

Wil jou wel eens in een oceaan zien zwemmen, omsingeld door haaien en dan beweren dat jij nog "top of the food chain" bent :)

Groei alsjeblieft wat hersens aan.

Je weet wat er met krokodillen en leeuwen gebeurt. Die worden continu door mensen afgemaakt voor hun VACHT en tasjes.

We kunnen makelijk in de oceaan zwemmen met haaien. De japanners schieten die haaien allemaal dood voor soep (haaievinnensoep).

Begin je nu te begrijpen waarom wij op de top staan.

Echt jongen ik ga slapen is te veel bull voor een dag.

Ik hou van iedereen jij bent onnodig bang. De ware islam is vrede.

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

Hahaha

Jullie kunnen gewoon niet het tegendeel bewijzen. I

Ik zet duidelijk uiteen waarom het niet klopt. (Alles wat ik zeg is feitelijk onderbouwd kan ik niet bij jullie zeggen)

De waarheid wint van alles en iedereen.

Soms moet je je verlies gewoon toegeven. De koran is PERFECT.

Sorry, ik heb blijkbaar je onderbouwde uiteengezette feiten gemist.

Kan je ze hier nog een keer duidelijk neerzetten zodat het wat duidelijker is?

Noua... ik vind de bronvermelding nogal karig..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven