MuscleMeat

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ik vind dat we ons hier weer teveel credit geven, waarom zijn wij de enige echte intelligente wezens op aarde?

we zijn echt maar een fractie intelligenter dan sommige dieren.

FOR REAL !!!

Wij staan bovenaan in de voedselketen van deze wereld.

En als moslim geloof ik dat wij de verantwoordelijkheid hebben om de andere wezens en dit wereld goed te verzorgen.

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Maybe someone else will, in time....

Only Allah (SWT) knows

dit mong**l moet niet stoer doen.

En als moslim geloof ik dat wij de verantwoordelijkheid hebben om de andere wezens en dit wereld goed te verzorgen.

dan kunnen jullie het beste allemaal zelfmoord plegen aangezien mensen meer kwaad dan goed doen wat betreft het welzijn van andere diersoorten

de planeet zelf zou het niks boeien als wij allemaal uitsterven

theDeen,
De Koran is een boek geschreven door mensen die wilden leiden over een volk, over natie en over de wereld. Net zoals elke andere godsdienst met leiders en instituties.
De Koran kon geschreven worden na vele oorlogen tussen de andere godsdiensten en vele geschillen, maar is nog steeds een manier om mensen te onderdrukken en aan de leiband te hangen. En wat is de beste manier om iemand te laten gehoorzamen: Ervoor zorgen dat ze het zichzelf opleggen, dat ze voor zichzelf een mentale en spirituele ketting rond zich binden en zich volledig laten leiden.
Dit is wat een godsdienst met de mens doet. Het is moeilijk om deze ketting te breken, van alle godsdiensten heeft de islam namelijk de beste staallegering kunnen maken, maar het is perfect mogelijk zoals vele moslims al hebben bewezen.

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Bekijk eens "The Believer" en "Agora".
De eerste heeft me laten beginnen met het boek van elke godsdienst te lezen en deze proberen te begrijpen. Agora kan je perfect vergelijken met de islam vandaag.

Je zou gelijk hebben als je de nobele Koran kon vergelijken met een ander boek.

Helaas bestaat er geen enkel boek die ook maar in de buurt kan komen van de perfectie van de Koran.

Oncorumpeerbaar, vol met wonderen, etc.

FOR REAL !!!

Wij staan bovenaan in de voedselketen van deze wereld.

waarom vind je dan dat we door moeten gaan met het de groei populatie?

en omdat we onzelf aan de bovenkant van de voedselketen hebben gezet zijn wij speciaal?
dus de t-rex was ook speciaal en geschapen door god?

Maybe

lol

Heb er nog niet naar gekeken. Er zijn wel mensen die hiernaar hebben gekeken.

Maybe worth a look:

http://www.youtube.com/watch?v=43s2L85tjcA

http://www.youtube.com/watch?v=s1FngSoDLGY

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Sorry hoor maar ik weet niet waar jij een cirkelredenering ziet.

Verklaar jij maar aan mij hoe deze wonderen (door mensen) geschreven konden worden. En hoe de Koran ongecorumpeerd is. Terwijl de bijbel en andere boeken dit wel zijn. Er bestaat maar een versie van de Koran in de 1000 + jaar dat islam er is.

Volgens mij moet jij je eens verdiepen in wat (voor gevaarlijk dingen) die Griekse filosofen zeggen over bijvoorbeeld vrouwen. En wat voor ONGELOOFLIJKE groot belang dat is geweest voor vrouwen in Europa.

Je moet echt weten waar je over praat.

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Als moslim wordt ik door de islam aangespoord om continu kennis op te doen. En wetenschap te verbeteren.

islam is dus pro wetenschap.

We moeten alleen het bestaan van GOD niet ontkennen.

http://www.islamweb.net/emainpage/articles/137288/knowledge-in-islam-and-how-to-seek-it

Mijn terughoudenheid op het gebied van wetenschap is iets dat ik persoonlijks heb en ik vind dat wij dat allemaal moeten zijn. Science veranderd namelijk continu.

Je draait de zaken om. De bewijslast ligt bij jou dat je God bestaat, ik eis een rationeel antwoord dat niet een allegorie, bewering of dreiging.

waarom vind je dan dat we door moeten gaan met het de groei populatie?

en omdat we onzelf aan de bovenkant van de voedselketen hebben gezet zijn wij speciaal?
dus de t-rex was ook speciaal en geschapen door god?

Alles en iedereen is speciaal.

Wij zijn naast de (djinn) de enige INTELIGENTE wezens op deze wereld. Dit zet ons bovenaan de ladder. en je weet heus wel waarom.

Ohh de djinns zijn ook weer aanwezig, heb je ook last van een djinn die je het verkeerde pad op stuurt?

Je draait de zaken om. De bewijslast ligt bij jou dat je God bestaat, ik eis een rationeel antwoord dat niet een allegorie, bewering of dreiging.

Wat was er irrationeel aan mijn antwoord. De koran is perfect het kan niet door mensen worden gemaakt, omdat wij mensen fouten maken.

Bewijs maar dat de koran fouten heeft.

Ik vind dat ik je een rationeel argument heb gegeven.

waarom negeer je telkens mijn constructieve posts werk je voor body en fit of zo?

Sorry for saying this but...

Please grow a pair of balls...

Als je zeker bent van jouw manier van leven en denken. Hoef je nergens bang voor te zijn toch?

Ik blijf bij mijn punt dat islam spiritueel gezien het atheistische/agnostische gedachtegoed, die prevalent aanwezig is in de westerse wereld op de den duur zal innemen op een vreedzaam (proces) manier.

Jullie zullen geleidelijk inzien wat de waarheid is.

Zo'n uitspraak doet mij persoonlijk weinig. Het herinnert mij eraan dat deep down alle moslims hetzelfde doel nastreven, hetzij op een vreedzame of gewelddadige manier. Een doel waar ik niets mee heb en wat ik daarnaast ook een walgelijk streven vind.

Ongeacht van de emotie die het oproept, wat bij sommige angst zal zijn maar bij veel ook woede, gaat het erom wat jouw woorden teweeg brengen en welke reactie je daarop kan verwachten. Kan je je daar een verbeelding bij maken?

Daarnaast verkondig je hier dat je wil dat we samenwerken op deze wereld, maar tegelijkertijd is jouw agenda om ons te overtuigen van jouw waarheid. Op die manier kan geen samenwerking ontstaan, omdat de motieven van beide partijen niet overeen komen.

Ohh de djinns zijn ook weer aanwezig, heb je ook last van een djinn die je het verkeerde pad op stuurt?

Jep.

Its a broad topic.

Als je vragen erover hebt hoor ik het wel.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

waarom negeer je telkens mijn constructieve posts werk je voor body en fit of zo?

You are not NICE

Begrijp je nu waarom...

Wat was er irrationeel aan mijn antwoord. De koran is perfect het kan niet door mensen worden gemaakt, omdat wij mensen fouten maken.

Je argument was een bewering, dus niet rationeel.

Je draait de zaken weer om, bewijs dat de koran perfect is. Geen allegorie, bewering of dreiging.

Zo'n uitspraak doet mij persoonlijk weinig. Het herinnert mij eraan dat deep down alle moslims hetzelfde doel nastreven, hetzij op een vreedzame of gewelddadige manier. Een doel waar ik niets mee heb en wat ik daarnaast ook een walgelijk streven vind.

Ongeacht van de emotie die het oproept, wat bij sommige angst zal zijn maar bij veel ook woede, gaat het erom wat jouw woorden teweeg brengen en welke reactie je daarop kan verwachten. Kan je je daar een verbeelding bij maken?

Daarnaast verkondig je hier dat je wil dat we samenwerken op deze wereld, maar tegelijkertijd is jouw agenda om ons te overtuigen van jouw waarheid. Op die manier kan geen samenwerking ontstaan, omdat de motieven van beide partijen niet overeen komen.

Get mad..

Go and cry it all out.

Maybe in time you will grow a pair. En zul je het leven in anderen (betere en minder bange) perspectief kunnen zien.

Bangerik...

Echt jongen... zit ik hier met mannen of kinderen te praten...

Mag ik ook ajb een koran niet door mensen geschreven?

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

Negeer Nosje eens niet.

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:25 ----------

Get mad..

Go and cry it all out.

Maybe in time you will grow a pair. En zul je het leven in anderen (betere en minder bange) perspectief kunnen zien.

Bangerik...

Echt jongen... zit ik hier met mannen of kinderen te praten...

Ben jij dan een man? Hoe oud ben je dan?

Soera 4:11-12 en 4:176 bevat de uiteenzetting van het koranische erfrecht. Als een man sterft en drie dochters, zijn beide ouders en zijn vrouw achterlaat dan erven zij respectievelijk 2/3 deel voor de drie dochters samen, 1/3 voor de ouders samen (beide volgens vers 4:11) en 1/8 voor zijn vrouw (4:12). Dit is samen meer dan de nalatenschap in zijn geheel. Een ander voorbeeld is dat wanneer een man alleen zijn moeder, zijn vrouw en twee zusters achterlaat, zij 1/3 (moeder, 4:11), 1/4 (vrouw, 4:12) en 2/3 (de twee zusters, 4:176) deel zouden erven. Dit zou samen uitkomen op 15/12 van het beschikbare bezit.

http://www.studytoanswer.net/islam/funnymath.html

fbz_a17bc6c2672e581abf4f365beebaa9f0.jpg

Je argument was een bewering, dus niet rationeel.

Je draait de zaken weer om, bewijs dat de koran perfect is. Geen allegorie, bewering of dreiging.

Ik zeg continu dat het een FEIT is...

De koran is perfect en ik daag jouw uit om het tegendeel te bewijzen.

Probeer mij maar iets onwetenschappelijks te laten zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven