XXL Nutrition

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry ik bedoel.

Het geloven in betekenis achter de hallucinaties van Lucide dromen zijn verboden.

Aangezien het niet "echte" dromen zijn. De persoon is nog bij bewustzijn (gedeeltelijk).

Wat is het dan, als het geen droom is?
Je bent gewoon aan het dromen, maar op het moment van bewustwording wordt je dorsolateral prefrontal cortex actief, waardoor je met volle bewustzijn(niet gedeeltelijk) je droom ervaart.

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Maar het is iig toegestaan dus?
Pak van me hart, geen zin om te branden.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent gewoon aan het dromen, maar op het moment van bewustwording wordt je dorsolateral prefrontal cortex actief, waardoor je met volle bewustzijn(niet gedeeltelijk) je droom ervaart.

Je moet niet meer bij bewustzijn zijn.

Als je wil dromen met een betekenis moet je slapen en dus volledig onder bewustzijn zijn.

Bij lucid dreaming ben je gedeeltelijk nog bij bewustzijn. En zijn je dromen dus betekenisloos.

The verdict on something is based on the way it is seen. Hence to think of having the ability to control dreams makes them no longer dreams, which can only come after one has gone to sleep. Controlling one’s dreams means that the sleeper is in a state of awareness whilst he is dreaming! And this is something that cannot happen, because the sleeper is not aware of himself and does not know that he is dreaming. That is because sleep is akin to death, and sleep is called mawt (death) in the Qur’an and Sunnah. Allah, may He be glorified and exalted, says (interpretation of the meaning}:

“It is Allah Who takes away the souls at the time of their death, and those that die not during their sleep. He keeps those (souls) for which He has ordained death and sends the rest for a term appointed. Verily, in this are signs for a people who think deeply”

[az-Zumar 39:42].

Bron: http://islamqa.info/en/182280

Lucide dromen is wetenschappelijk bewezen. :roflol:

Het mag niet god***domme! :mad:

25s4xdv.jpg

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Maar het is iig toegestaan dus?
Pak van me hart, geen zin om te branden.

Waarom de regels in islam zijn alleen van toepassing op moslims. Do you consider yourself muslim?

Het is toegestaan je mag alleen niet geloven in de betekenis van de dromen die je hebt gedroom tijdens lucid dreaming.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Had je al een eigen topic geopend? atheist Q&A?

Waarom de regels in islam zijn alleen van toepassing op moslims. Do you consider yourself muslim?

Het is toegestaan je mag alleen niet geloven in de betekenis van de dromen die je hebt gedroom tijdens lucid dreaming.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Had je al een eigen topic geopend? atheist Q&A?

No, I am a human bean!

SKC7xow.jpg

Ga je nog antwoorden om mijn vraag waarom je een pedofiel vereert?

Islamitishce geleerde zijn verdeeld over de leeftijd van Aisha (radiallahunanha). Het is te bediscussiëren de een groep claim 16-19 jaar. De andere 6 - 9 jaar.

Daarentegen wil ik wel even het volgende kwijt:

Het is ons hedendaags cultuur die dat zo erg doet lijken. Vroeger vond niemand het een probleem. Aisha was geen kind. Ze was volgroeid en een verantwoordelijk persoon. Ze kon koken en het huis helemaal bij haarzelf verzorgen.

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Ga je nog antwoorden om mijn vraag waarom je een pedofiel vereert?

Nee, want atheïsme is niet iets waar je moet in geloven.

Dan moet je still zijn.

Dank je wel.

Waarom scheld jij me ieder keer uit?

Why are u so evil/mean?

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Waarom ben je zo denigrerend en negatief?

Ontken je dan dat je geen homoseksuele gevoelens hebt?

• Like
Waarderingen: mat
islamitishce geleerde zijn verdeeld over de leeftijd van Aisha (radiallahunanha). Het is te bediscussiëren de een groep claim 16-19 jaar. De andere 6 - 9 jaar.

In de Hadith staat het nochtans vrij duidelijk. Hoe durven ze de heilige geschriften in twijfel te trekken, potverdomme! :mad:

Het is ons hedendaags cultuur die dat zo erg doet lijken. Vroeger vond niemand het een probleem.

Nu nog steeds niet aan de statistieken uit islamitische regio's te zien.

Aisha was geen kind. Ze was volgroeid en een verantwoordelijk persoon.

:roflol:

I rest my case.

Homo gevoelens hebben is normaal.

Een man mag er alleen niet op inspelen. Dit is in de middeleeuwen al behandeld door moslimgeleerden.

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=5idZNhc-iqc

Het inspelen op homoseksualiteit is verboden in islam, omdat het ziektes (aids) met zich meebrengt. Leidt tot verminking. En potentieel gevaarlijk is voor de mensheid.

Homos kunnen zichzelf niet voortplanten.

Ik heb geen homo gevoelens. Ben ik dan abnormaal?

Oh als ze kan schoonmaken enzo, dan is het toch goed, wat een gezeik hier allemaal ook

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze mogen ook niet ontbreken om de discussie wat te verhitten. Please explain TheDeen.

B7dZOL5IYAAPtOW.png

Looking at all people killed by terrorist attacks in Europe and North America during the last 10 years, 97% was committed by Muslim terrorist, or 4703 of 4873 killed.

http://super-economy.blogspot.be/2011/02/islamists-caus-overwhelming-majority-of.html

Vergeet niet dat ze al volgroeid en erg verantwoordelijk was.

Culturen veranderen.

Nu vinden mensen het bijv. normaal om in je string op straat rond te lopen. En je kont aan iedereen uit te geven.

Deze mogen ook niet ontbreken om de discussie wat te verhitten. Please explain TheDeen.

Those terrorist can't be considered moslims.

Moslims stand for peace.

Je kan ook zeggen hij het zijn mensen of arabieren.

Dus het komt omdat ze mens zijn of arabisch zijn.

Wtf those graphs dont say anything

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven