apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Hebben moslims ook zo'n autosticker, maar dan met 'My Boss Is A Pedophile'?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Hebben moslims ook zo'n autosticker, maar dan met 'My Boss Is A Pedophile'?

Waarom is er een negatief verband tussen IQ en geloof?

Een stuk minder uitdrukkelijk moslim zijn dan nu gedaan wordt. Om een aantal voorbeelden te geven. Geen propaganda verspreiden, geen moslimbijeenkomsten (dus ook geen moskeeën en openbare gebeden bijv.), geen kleding die naar de islam refereert. Veel minder naar buiten gekeerd qua religie.
De essentie van het geloof veranderd hier niet mee.
Ligt aan de definitie van jihad, hier zijn nogal wat verschillende meningen over.
Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het er allemaal aan toe gaat in de hemel.![]()
TheDeen,
wat is jouw relatie met de befaamde imam Maarten Al-Hollandi?
Bedankt voor je antwoord.
Heb je bewijs voor dat een dier niet kan kiezen? Dat apen bijvoorbeeld geen medeleven hebben? Zoals duidelijk aangetoond is leven ze gewoon vreedzaam samen binnen hun groep (net zoals mensen) en buitenstaanders 'maken ze af'.
Omdat je retarded moet zijn om te geloven dat sprookjes reëel zijn.
Omdat je retarded moet zijn om te geloven dat sprookjes reëel zijn.
En de slimme gelovigen gebruiken religie voor macht. In werkelijkheid wanneer men knielt om te bidden symboliseert het de "leiders" te pijpen om dan naar hun pijpen dansen.
Nope. Je zegt tegen mij dat ik geen moslim mag zijn en mijn religie mag belijden
Geloven is iets wat in je hoofd gebeurd, dat hoef je niet perse op extraverte manieren kenbaar te maken aan anderen.
Ik zeg niet dat je geen moslim mag zijn, ik zeg enkel dat het minder opvallend kan.
Het probleem is juist dat alle moslims dat wel lijken te willen, zelfs in niet islam-origine landen. Zoals je zelf aangegeven hebt willen ze zelfs een kalifaat (niet zoals IS etc. , maar je snapt wat ik bedoel)
Ben je niet van mening dat het dan onhandelbaar wordt en juist polarisatie aan wekt?
After all hoort de kleine groep (moslims) zich aan te passen aan de grotere groep (doorsnee burger/atheïst) en niet andersom.
heeft allah dus ook de economische crisis veroorzaakt?
Apen rennen ook niet met een bomgordel een school in. Als je snapt wat ik bedoel.
Had ook nog een vraag waar je volgens mij overheen gelezen hebt. Als alles in de hemel mag, zou je dan ook dingen kunnen doen die in deze leven haram zijn? Zou je daarzo bv drugs kunnen gebruiken en kontseks met mohammed mogen, aangezien je alles krijgt wat je wilt
Ik snap wat je bedoelt. Snap jij ook wat ik bedoel wij zijn anders dan dieren omdat wij een keuzen hebben.
Je mag alles in de hemel doen. Maar alles is perfect dus ook je manier van denken. Je wilt niks slechts.
seks is niet iets slechts.
Gaysex wel.
Helaas voor je.
Ik snap wat je bedoelt. Snap jij ook wat ik bedoel wij zijn anders dan dieren omdat wij een keuzen hebben.
Je mag alles in de hemel doen. Maar alles is perfect dus ook je manier van denken. Je wilt niks slechts.
seks is niet iets slechts.
Gaysex wel.
Helaas voor je.
Je manier van denken is perfect, perfect in de ogen van Allah dan neem ik aan?
Is seks met Aisha mogelijk?
kifesh jij kaffir allah gaat je straffen voor je brutaliteit let maar op dat is feit.
Je manier van denken is perfect, perfect in de ogen van Allah dan neem ik aan?
Is seks met Aisha mogelijk?