virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil iemand mij even een vraag stellen die ik onmogelijk kan beantwoorden.
oK so basicaly its like this. youare at a friends house for like the night or watever and then you guys are making out on the couch (yeah!) and then like.. her dad calls on the phone and says "no i she likes it more if you use the other hand… yeah" and your alllike "oh dude your dad is trying to give me advice on how to diddle you" and then she's like… "i don't have a dad.." or whatever… but what!? WHO WAS PHONE?
Voel je je baard ook al groeien?

islam is de WAARHEID, als moslim geloof je niet maar WEET je.
Beter bekeer je je snel dan WEET je en worden al je vragen beantwoord.![]()
Hoe kort is TheDeen zijn penis?Wil iemand mij even een vraag stellen die ik onmogelijk kan beantwoorden.
Oh het is ineens allemaal duidelijk! Hoe bekeer ik?islam is de WAARHEID, als moslim geloof je niet maar WEET je. Beter bekeer je je snel dan WEET je en worden al je vragen beantwoord.![]()
Abu Bakr al-Baghdadi
Hoe kort is TheDeen zijn penis?
---------- Toegevoegd om 01:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:08 ----------
Oh het is ineens allemaal duidelijk! Hoe bekeer ik?
Heb ik huisdieren?Only Allah (swt) knows. Only Allah (swt) knows. Only Allah (swt) knows.
Heb ik huisdieren?
Hebben gelovigen een retardgen?
Klopt het dat Irak niet bestaat?
Zijn moslims joden die niet uit de kast durven te komen?
Hebben extremisten kleinere penissen?
Inderdaad. Ik zie het licht, al mn vragen ineens beantwoord!Only Allah (swt) knows. Only Allah (swt) knows. Only Allah (swt) knows. Only Allah (swt) knows. Only Allah (swt) knows. islam is WETEN het is de WAARHEID, dat is nu toch wel duidelijk mag ik hopen.
Wil iemand mij even een vraag stellen die ik onmogelijk kan beantwoorden.
Als onze evolutie ons leid tot dit punt in het heden, kunnen we dan nog spreken van een gebeurtenis die ons hiertoe geleid heeft?

)