MuscleMeat

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil iemand mij even een vraag stellen die ik onmogelijk kan beantwoorden.

oK so basicaly its like this. youare at a friends house for like the night or watever and then you guys are making out on the couch (yeah!) and then like.. her dad calls on the phone and says "no i she likes it more if you use the other hand… yeah" and your alllike "oh dude your dad is trying to give me advice on how to diddle you" and then she's like… "i don't have a dad.." or whatever… but what!? WHO WAS PHONE?

oK so basicaly its like this. youare at a friends house for like the night or watever and then you guys are making out on the couch (yeah!) and then like.. her dad calls on the phone and says "no i she likes it more if you use the other hand… yeah" and your alllike "oh dude your dad is trying to give me advice on how to diddle you" and then she's like… "i don't have a dad.." or whatever… but what!? WHO WAS PHONE?

Only Allah (swt) knows.

wow ja dat is wel waar inderdaad

Hoe kort is TheDeen zijn penis?

---------- Toegevoegd om 01:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:08 ----------

islam is de WAARHEID, als moslim geloof je niet maar WEET je. Beter bekeer je je snel dan WEET je en worden al je vragen beantwoord. :)
Oh het is ineens allemaal duidelijk! Hoe bekeer ik?

deen hoe ziet de dajjal eruit?

Only Allah (swt) knows. Only Allah (swt) knows. Only Allah (swt) knows.
Heb ik huisdieren?
Hebben gelovigen een retardgen?
Klopt het dat Irak niet bestaat?
Zijn moslims joden die niet uit de kast durven te komen?
Hebben extremisten kleinere penissen?

Heb ik huisdieren?
Hebben gelovigen een retardgen?
Klopt het dat Irak niet bestaat?
Zijn moslims joden die niet uit de kast durven te komen?
Hebben extremisten kleinere penissen?

Only Allah (swt) knows.
Only Allah (swt) knows.
Only Allah (swt) knows.
Only Allah (swt) knows.
Only Allah (swt) knows.

Islam is WETEN het is de WAARHEID, dat is nu toch wel duidelijk mag ik hopen.

Only Allah (swt) knows. Only Allah (swt) knows. Only Allah (swt) knows. Only Allah (swt) knows. Only Allah (swt) knows. islam is WETEN het is de WAARHEID, dat is nu toch wel duidelijk mag ik hopen.
Inderdaad. Ik zie het licht, al mn vragen ineens beantwoord!

okay :(

Kan Allah mij even bellen dan? Vermoedelijk kent hij mijn nummer al, net zoals alle nummers in de wereld.

(is trouwens ook een serieuze vraag ;) )

---------- Toegevoegd om 03:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:58 ----------

Als we er nu eens een topic over vrij filosoferen van maken? Dat Zou TheDeen zo hard irriteren.

---------- Toegevoegd om 03:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:04 ----------

Islam, to be or not to be? Of is dat wat anders?

Ja kom, allemaal zo vrij mogelijk denken! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven