AndroidHealthClinic

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dus het kan ook allemaal gewoon fout zijn als allah het alleen weet? En homo's worden gewoon straight in de hemel zeg,dan helpt IS ze gewoon als ze hen van 30 hoog gooien met wat stenen achterna? Ik hoop dat ze dat tegen hun familie en vrienden hebben gezegd voor ze hen oppakten.

Ja,waarom heeft hij het dan niet in de koran gezet?

Smart move van allah swt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.307
Dus het kan ook allemaal gewoon fout zijn als allah het alleen weet? En homo's worden gewoon straight in de hemel zeg,dan helpt IS ze gewoon als ze hen van 30 hoog gooien met wat stenen achterna? Ik hoop dat ze dat tegen hun familie en vrienden hebben gezegd voor ze hen oppakten.

Wij moslims weten wat goed en slecht is, maar kunnen niet oordelen over Hemel en Hel.

Omdat een mens niet kan zien wat iemand ertoe heeft gezet om zijn daden te plegen. Wij als mensen kunnen niet in je hart kijken. Alleen Allah (swt) kan dit.

En alleen allah (swt) kan hierover oordel.

Allah (swt) knows BEST!

Wij moslims weten wat goed en slecht is

Volume 8, Book 77, Number 600:

Narrated Abu Said Al-Khudri:

That while he was sitting with the Prophet a man from the Ansar came and said, "O Allah's Apostle! We get slave girls from the war captives and we love property; what do you think about coitus interruptus?" Allah's Apostle said, "Do you do that? It is better for you not to do it, for there is no soul which Allah has ordained to come into existence but will be created."

162989.gif

ivo is mijn sl*t, hij word de volgende profeet.

.

Laatst bewerkt:
Wij moslims weten wat goed en slecht is, maar kunnen niet oordelen over Hemel en Hel. Omdat een mens niet kan zien wat iemand ertoe heeft gezet om zijn daden te plegen. Wij als mensen kunnen niet in je hart kijken. Alleen Allah (swt) kan dit. En alleen allah (swt) kan hierover oordelen. Allah (swt) knows BEST!
Een genocidale god die als een rechter gaat oordelen over mijn daden. Dat noem ik bij voorbaat een boerenvonnis, omdat de god die zo'n vonnis gaat uitdraaien waarschijnlijk uit een of ander zwart gat is gekropen. Ik vind dat god zelf eerst de balk uit zijn eigen oog moet halen, voordat hij mij op een splinter aanspreekt. Al die Abrahamitische religies zijn voor mij hetzelfde laken een pak. Als ik me echt boos maak zou ik namens de hele mensheid een goeie zaak tegen god kunnen maken met 30.000 pagina's aan documenten vol misdaden, verwijtbare zaken en nalatigheden, waar allah (swt) zichzelf eens voor zou moeten gaan verantwoorden (live wereldwijd op tv).

Wat als je eens (swt) vergeet te typen na allah?

Dan ga je recht naar de HEL jongen.

Het is zelfs niet meer grappig. :(

het is niet voor niks de hell.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven