Fitness Seller

Nieuws Islam verboden in Angola, moskees worden afgebroken

R.I.P Angola.

Daarom is Angola ook een armzalig corrupt pauperland

Eerst onze Danny Ghosen in elkaar trappen en nu dit. Nu wachten op de berichten van vanuit de staat georganiseerde genocide op Angolese moslims.

wat een pauper volk hier op dbb zeg...werkelijk

-1000

De Pvda gaat Kamervragen stellen want ze vinden het niet kunnen dat toekomstige Pvda stemmers niet hun religie mogen uitoefenen in Angola.

Geweldig nieuws dat alle moskeees maar opgeblazen worden :D

In

Valt mee, Angola is op het moment 1 van de snelst groeiende economieën van de wereld, Eddine.
Dat klinkt een stuk interessanter dan het werkelijk is.
Het is niet langer een van de snelst groeiende van de wereld en daarbij het een heel zwakke economie al gauw snel groeiend. De totale exportwaarde van Angolo ligt nog 10 mld lager dan enkel de Nederlandse agrarische export terwijl die van Angola opgebouwd is uit stoffen als gas en olie.

Dus zoals Eddine zegt; gewoon een armzalig corrupt pauperland :')

Verbannen van godsdiensten is in mijn ogen geen oplossing maar juist een aanzet tot radicalisering.

Dat klinkt een stuk interessanter dan het werkelijk is.
Het is niet langer een van de snelst groeiende van de wereld en daarbij het een heel zwakke economie al gauw snel groeiend. De totale exportwaarde van Angolo ligt nog 10 mld lager dan enkel de Nederlandse agrarische export terwijl die van Angola opgebouwd is uit stoffen als gas en olie.

Dus zoals Eddine zegt; gewoon een armzalig corrupt pauperland :')

Verbannen van godsdiensten is in mijn ogen geen oplossing maar juist een aanzet tot radicalisering.

Is inderdaad inherent met het wederopbouw van het land (post-burgeroorlog), al kan ik mij goed herinneren dat het niet al te lang geleden nog 1 van de snelstgroeiende was, zou apart zijn als er nu al verandering in zit, aangezien het land op dit moment tal van investeerders trekt.

Is inderdaad inherent met het wederopbouw van het land (post-burgeroorlog), al kan ik mij goed herinneren dat het niet al te lang geleden nog 1 van de snelstgroeiende was, zou apart zijn als er nu al verandering in zit, aangezien het land op dit moment tal van investeerders trekt.
Dat was het inderdaad, tussen 2008 en 2009 daalde de waarde van de export zelfs met 45%. En dan neem ik aan dat deze export het enige is waardoor dit land op economisch gebied groeit. Daarna trok het weer aan maar komen ze nog niet aan de 9% groei die nodig is om in de top te komen van groeiende economieën.

http://www.mapsofworld.com/world-top-ten/world-top-ten-fastest-growing-economies-map.html

Dit is de lijst met de 10 snelst groeiende economieën.

soms moet je er gewoon ook eens om kunnen lachen :D

Ik snap ook niet hoe men zo'n racistisch gewauwel kan aanvaarden.

DBB trekt steeds meer leden aan die niet trainen, en enkel denken een alternatief te hebben gevonden voor stormfront.

Trouwens moet het bericht genuanceerd worden:
http://www.ibtimes.com/angola-bans-islam-dismantles-mosques-according-news-reports-1483660

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Het is niet omdat je kritiek uit op de moderators dat je een kaart zal krijgen.

Racisme daarentegen, dat is niet alleen hier verboden, maar ook bij wet.

Wie zegt dat ik het niet over een Aziaat had???

Grappen, of pogingen tot, behoren best in "humor en geouwehoer". Niemand zit te wachten op je puberaal verlangen tot schouderklopjes omdat je een goed grapje maakt.

Dit hele nieuwsbericht is 1 grote grap man..
Lighten up, of ga op zoek naar een forum van een politieke partij die goed bij jou past.

Dit is en blijft een BB forum, waar 50% niet eens lift.. Nogal logisch dat je vreemde reacties met een knipoog krijgt op vreemde onderwerpen zoals deze.

Terug
Naar boven