AndroidHealthClinic

Nieuws Islam verboden in Angola, moskees worden afgebroken

• Topic Starter Topic Starter
Ik had een grotere shitstorm verwacht bij het posten van dit artikel. :(

@Yasmine: het verhaal heeft zich als een lopend vuur verspreid en diverse media hebben een eigen interpretatie gegeven aan de feiten. Ik heb een link geplaatst naar een artikel met verschillende bronvermeldingen zodat men ook deze kan raadplegen. Niet dat ik het van de meeste dbb'ers verwacht.

Héhé eindelijk een land met verstand :D

BRB verhuisdozen inpakken

Ik snap ook niet hoe men zo'n racistisch gewauwel kan aanvaarden.

DBB trekt steeds meer leden aan die niet trainen, en enkel denken een alternatief te hebben gevonden voor stormfront.

Trouwens moet het bericht genuanceerd worden:
http://www.ibtimes.com/angola-bans-islam-dismantles-mosques-according-news-reports-1483660

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Het is niet omdat je kritiek uit op de moderators dat je een kaart zal krijgen.

Racisme daarentegen, dat is niet alleen hier verboden, maar ook bij wet.

staat niks van in de wet :o

Nu de rest van de wereld nog die deze achterlijke cultuur verbannen.

Ik had een grotere shitstorm verwacht bij het posten van dit artikel. :(

@Yasmine: het verhaal heeft zich als een lopend vuur verspreid en diverse media hebben een eigen interpretatie gegeven aan de feiten. Ik heb een link geplaatst naar een artikel met verschillende bronvermeldingen zodat men ook deze kan raadplegen. Niet dat ik het van de meeste dbb'ers verwacht.

Ook ik had een link gepost met nuancering van het bericht.

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Dit hele nieuwsbericht is 1 grote grap man..
Lighten up, of ga op zoek naar een forum van een politieke partij die goed bij jou past.

Dit is en blijft een BB forum, waar 50% niet eens lift.. Nogal logisch dat je vreemde reacties met een knipoog krijgt op vreemde onderwerpen zoals deze.

Dit deel van het forum gaat over politiek. Als je kinderlijke grapjes wil maken dan moet je dat maar in een ander topic doen.

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

And he calls himself a doctor! "pastor doctor...".

Ga jij mij nu proberen te vertellen wat ik "moet"?

:roflol:

Daarom = religie stom ;)

Verder iets met freedom of speech..

ach ja ook zat islamitische staten die geen enkel ander geloof toestaat, krijgen ze het een keer terug.

Hopelijk word het een hype en kunnen we in dit kikkerlandje ook overgaan tot deze geweldige actie.

Eindelijk,nog van dat :thumb:

chill, al een minder stuk gezever daar ver onbenulligheden. En je doet er de moslims zelfs een gunst mee dat ze zich niet meer met fabeltjes en irritante rituelen moeten bezighouden.

is een beetje hetzelfde als met een vliegenmepper komen opdagen voor een genocide. gaat gewoon niet lukken :o

Terug
Naar boven