MuscleMeat

Geert Wilders: Europe's Most Dangerous Man?

Not to mention islam met een hoofdletter.

• Topic Starter Topic Starter
Het zijn toch twee verschillende accountjes. 'k dacht dat Beginnerbb Moraalridder was op zn werk.:P

haha zeker niet. Moraalridder is een stuk eloquenter dan ik ben.

Ik ben geen comunist!! :mad:

Dacht ff dat ik communist fout had geschreven.:roflol:

Wilders is loyaal aan Israël en niet aan Nederland. Dit komt omdat de joodse lobby in Amerika hem miljoenen per jaar schenkt in ruil voor het uitvoeren van een pro-joods beleid hier in Nederland.

Helaas is er, naast de VVD, geen enkel andere partij met een asielbeleid zoals de PVV waardoor ik en vele anderen toch de stap zouden maken naar de PVV. Vooral als je kijkt wat voor taboe er heerst op het bekritiseren van de Islam en het bijvoorbeeld tekenen van Mohammed .

Ik weet niet of ik kan zeggen dat hij gevaarlijk is.
Dat hij de waarheid verdraaid en leugens verteld is wel heel duidelijk.
Ik hoop dat ook hij de waarheid eens in zal zien. En indien dat niet zo is, dan zal het niet zo moeten zijn.

Mee eens, maar ik vind dat veel islamieten ook erg hypocriet zijn betreffende deze kwestie. Om maar even een voorbeeld te geven. De hoofddoek of in de koran beschreven de hidjaab.
Nergens wordt beschreven dat deze hidjaab ook daadwerkelijk een hoofddoek is. Dit wordt namelijk 2 maal beschreven en wel zo:

’en zegt tot de gelovige vrouwen dat zij hun ogen neerslaan en dat zij hun schoonheid niet openlijk tonen, behalve wat gewoon zichtbaar is’ (Koran 24, 30).
Oftewel hier wordt niks gezegd dat dus alleen het gezicht zichtbaar moet zijn. Dit heeft de islam zelf uit de context opgehaald en gebruikt.

’O profeet! Zeg tot jouw echtgenotes, jouw dochters en vrouwen van de gelovigen iets van hun overkleding over zich heen naar beneden te laten hangen. Dat bevordert het best dat men haar niet herkent en niet lastig valt’ (Koran 33, 59).
Dit vers heeft het over de hidjaab, een verhullende kledingstijl waar, gelet op de geest van de eerste soera, een hoofddoek geen deel van hoeft uit te maken.

Wat ik ook mooi vind is het volgende
De Koran vermeldt in Soerah an-Noer: "Zeg (O Mohammed) tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, dat is reiner voor hen. Voorwaar, Allah is Alwetend over wat zij bedrijven."
[Koran 24:30]

Dus hieruit haal ik op dat wanneer een man naar een vrouw kijkt en er een brutale of schaamteloze gedachte in zijn hoofd opkomt, hij zijn blik dient neer te slaan. Nou ik heb genoeg islamitische jongeren gezien die heel wat anders doen;).
Ik vind wanneer je een levenswijze volgt (islam) dat je je dan aan alles moet houden en niet selectief doof zijn.

Kortom. Niet naar mensen wijzen als je zelf net zo erg bent vind ik. De islam wordt haast boos als iemand geen hoofddoek draagt bij bijvoorbeeld een islamitische basisschool.

De islam is Nederlands beste excuus om niets te moeten en alles te mogen. Dan kan je dat boekje wel tot in de puntjes gaan analyseren, maar als het woord godsdienst valt dan hoeft ineens niemand zich meer aan de regels te houden.

Terug
Naar boven