XXL Nutrition

Geert Wilders: Europe's Most Dangerous Man?

Ja maar Wilders en iedereen die er stelling in neemt is nog steeds een fascistische mafkees die de concentratiekampen wil open smijten.

C'est le ton qua fait la musique. Zolan er keihard wordt gesteld dat in feite iedere moslim een potentieel gevaar vormt voor de veiligheid van de Europese cultuur zal je zien dat er hevig verzet bestaat tegen dat soort opvattingen.

Hogere criminaliteit binnen bepaalde groepen dien je hard te bestrijden, althans net zo hard als de criminaliteit binnen andere groepen. Hele groepen als tweederangsburgers zien is echter een stap te ver.

Linkse mafkezen die blijven ontkennen dat er problemen zijn met bepaalde groepen mag je wat mij betreft ook keihard bestrijden. Maar hoe groot is die groep van linkse mafkezen nog? Een Norder in Den Haag is bijvoorbeeld op sommige punten nog radicaler dan de VVD en soms zelfs gelijk aan wat de PVV voorstelt.

Ja maar Wilders en iedereen die er stelling in neemt is nog steeds een fascistische mafkees die de concentratiekampen wil open smijten.

En iedereen die uitlegt dat Wilders zijn praatjes hol zijn is een linkse moslimsknuffelaar die hem demoniseert.:rolleyes:

Wilders en de Islam, beide bijna even intolerant.

voor hun ?
wie ben jij voor zo een praatjes?

niet iedereen op ééne kant schuiven ;)

Mr.Wilder heeft het over de islam in het algemeen en dit is fout
Sharia is nog een apparte zaak waar ik zelf er tegen be
n ;)

+1 maar ik ga verder niet op alle racisten / anti islam topic's in vanaf nu.
Ik persoonlijk hou van de islam en alle mooie dingen die het meebrengt heb persoonlijk nooit iets slechts er over gezien of mee gemaakt, en vind het fout als mensen gelijk ge labelt worden zo van die islamiet deed did dus ze zijn allemaal zo.

Ik weet wat ze missen en vind het jammer voor ze dat ze de mooie dingen van de islam nooit zullen mee krijgen of mee maken omdat ze te bekrompen zijn op de paar slechte dingen die slechte mensen hebben gedaan, voor de geene die niet stompzinnig zijn lees eens de koran doe mee aan de ramadan eet met een moslim familie mee en geniet ervan :)

Peace out bro's

Nederland is nog nooit zo veilig geweest, heeft nog nooit zo weinig immigratieproblemen gekend enz. Maar mensen voelen zich onveiliger dan ooit, doen meer aan navelstaren dan ooit (maar dan niet op een reflecterende manier..) , zijn intolleranter dan ooit en ga zo maar door.
Dat zien we wereldwijd en komt denk ik oa. door moderne techniek en met de wereld binnen handbereik komt je eigen "cultuur" onder druk te staan en is vast angstig voor velen die sowieso nooit richting de horizon durven kijken.
Wilders is daarvan misschien meer een gevolg dan oorzaak, maar in ieder geval een stuk gevaarlijker voor onze "cultuur" en manier van leven dan de islam..om maar iets te noemen.

Voorbeelden van stenigen enzo zijn natuurlijk de hypocrisie voorbij. Zo kan ik van onze "cultuur" ook een blog vullen met recente voorbeelden en doe je zelf waar je "hen" van beschuldigd.

Wil je echt iets doen tegen de islam? Moet je misschien juist communicatie opzoeken met die culturen en zelf het goede voorbeeld geven zodat de mensen daar zien wat het alternatief is. Dat zagen we dus ook voor 9/11, een snel toeneemende verwestering en nieuwe generaties die steeds meer dezelfde doelen hadden als "wij".
Nu met westerse hetse en afkeer van islam? Drukken we die mensen en ook nieuwe generaties juist harder terug in hun eigen waarden en overtuigingen dan ooit. Tegenovergesteld effect dus met gevolgen van dien.

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Verder is die hele islam en "terrorisme" angst natuurlijk een ideaal machtsmiddel voor onze eigen overheden geweest met gevolgen voor "het volk" veel erger dan wat voor terrorisme van buitenaf dan ook, maar dat moge zo langzamerhand duidelijk zijn toch? .. Toch?

Ik weet niet waar je haalt dat Nederland (of andere Europese landen) nooit zo weinig immigratieproblemen heeft gehad? Er zijn heel wat immigratieproblemen en die zijn begonnen sinds de gastarbeiders (die na het werk niet terugkeerden naar land van herkomst). Vooral moslims integreren in een Westerse samenleving maar moeilijk (botsen van religie & cultuur). En qua veiligheid hoef ik je niet te herinneren aan de islamitische aanslagen in het Westen (ook Nederland) en het ontsporen van de allochtone jeugd.

Men stelt het aan de rechterzijde vaak te negatief voor, maar er is voor de linkerzijde ook geen reden om overdreven positief te zijn hoor.

Welke islamitische aanslagen heeft Nederland dan gekend? Of doel je op Theo van Gogh? Tragisch maar vergelijkbaar met Fortuyn die door een lelieblanke oerhollandse veganist werd vermoord (voortaan wat meer B12, Volkert).

Het aantal aanslagen in Europa dat toegeschreven kan worden aan moslims is bijzonder laag, ook al zijn Madrid en Londen natuurlijk wel aanslagen geweest met een grote impact en slachtofferaantal. Maar volgens sommigen is zo'n beetje iedere moslim een bloeddorstige bommenlegger terwijl de cijfers anders uitwijzen.

Dat er grote problemen spelen met integratie en migratie moge verder duidelijk zijn.

Zeker, er zijn heel wat immigratieproblemen, zijn er vrijwel altijd geweest en wij Nederlanders (Belgen weet ik niet, als Nederlander heb ik sowieso vaak meer op met Belgen, die zijn wat introverter enzo) doen het onderling naar elkaar ook niet zo lekker.
Als we naar specifieke problemen gaan kijken zijn die de laatste decenia vaak zeker niet toegenomen, meestal af.

Nou verwijs dan maar eens naar al die islamitische aanslagen, hoeveel zijn dat er? Wat voor wezenlijk effect hebben die op jou veiligheid? En zeker weer in verhouding met andere gevaren en vooral geweld of voortkomend uit geweld uit eigen cultuur?
En zijn die aanslagen toegenomen denk je?

Neemt de ontsporing van allochtone jeugd toe of zien we dat de laatste tijd vooral in de media?
En als ik dan kijk naar bijv. mijn eigen (autochtone) lagere school en hoeveel mensen er daarvan ontspoort zijn..Weet ik weer niet zo goed wat ik met die ontsporing van allochtone jeugd moet.

Er zijn zeker een hoop problemen, maar zo heerlijk zwart wit als we het de laatste tijd horen is het allemaal niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind juist dat hij laatste tijd wat ingedamt is sinds hij in het gedoogkabinet zit

Russen doen tog ook aardig wat aanslagen ? waar ging dat over ?

Laatst bewerkt:
Ik weet niet waar je haalt dat Nederland (of andere Europese landen) nooit zo weinig immigratieproblemen heeft gehad? Er zijn heel wat immigratieproblemen en die zijn begonnen sinds de gastarbeiders (die na het werk niet terugkeerden naar land van herkomst). Vooral moslims integreren in een Westerse samenleving maar moeilijk (botsen van religie & cultuur). En qua veiligheid hoef ik je niet te herinneren aan de islamitische aanslagen in het Westen (ook Nederland) en het ontsporen van de allochtone jeugd.

Men stelt het aan de rechterzijde vaak te negatief voor, maar er is voor de linkerzijde ook geen reden om overdreven positief te zijn hoor.

Beide zijn aan de orde geweest in het NOS journaal en daarna uitgebreid behandeld bij pauw en witteman. het aantal slachtoffers van criminaliteit daalt,maar door de media lijkt het allemaal heel erg. Nederland is een saai land geworden,en dus wil iedereen spannende dingen horen over wat voor gevaarlijke dingen er wel niet gebeuren in NL.

Dat de criminaliteit algemeen gesproken daalt spreek ik ook niet tegen, dat is trouwens niet voor alle vormen van criminaliteit zo, en ook afhankelijk van over welke plaatsen je spreekt.

hij doet geen vlieg kwaad, ik heb hem tenminste nog nooit iemand zien slaan oid ;)

Wilders moet gewoon stoppen met het koppelen van de problematiek rond sommige Marokkaanse jongeren aan de islam. De islam heeft hier niks mee te maken en ook de normale Marokkanen hebben last van hen. Die leeghoofden in achterstandwijken hebben volgens mij nog niet een keer een moskee van binnen gezien, dus wat islam :mad:

Je begrijpt het verkeerd.
Wilders wil enerzijds meer 'veiligheid' oftewel het harder aanpakken van k*tjochies. Aan de andere kant is hij tegen de Islam, nationaal en internationaal. Dus hij koppelt het niet aan elkaar, maar hij is gewoon tegen beide.

Veel van zijn kiezers zien het onderscheid (fixed by BeginnerBB) niet overigens.

Laatst bewerkt:
het onderscheidt niet zien. Ja jongens, het onderscheidt.

Godver.:P

Je bent wel verdomd snel trouwens heb je een app waarmee je ziet dat Moraalridder een t gebruikt?

Laatst bewerkt:
Zit gewoon de hele dag te f5'en bij het politiek&religie subforum.

Terug
Naar boven