- Waardering
- 3.522
Hahaha, zo waar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, zo waar.
Ja maar Wilders en iedereen die er stelling in neemt is nog steeds een fascistische mafkees die de concentratiekampen wil open smijten.
Dus iedereen die dat niet vindt verdraait de waarheid en vertelt leugens?

Ja maar Wilders en iedereen die er stelling in neemt is nog steeds een fascistische mafkees die de concentratiekampen wil open smijten.

voor hun ?
wie ben jij voor zo een praatjes?
niet iedereen op ééne kant schuiven
Mr.Wilder heeft het over de islam in het algemeen en dit is fout
Sharia is nog een apparte zaak waar ik zelf er tegen ben![]()

Ik weet niet waar je haalt dat Nederland (of andere Europese landen) nooit zo weinig immigratieproblemen heeft gehad? Er zijn heel wat immigratieproblemen en die zijn begonnen sinds de gastarbeiders (die na het werk niet terugkeerden naar land van herkomst). Vooral moslims integreren in een Westerse samenleving maar moeilijk (botsen van religie & cultuur). En qua veiligheid hoef ik je niet te herinneren aan de islamitische aanslagen in het Westen (ook Nederland) en het ontsporen van de allochtone jeugd.
Men stelt het aan de rechterzijde vaak te negatief voor, maar er is voor de linkerzijde ook geen reden om overdreven positief te zijn hoor.