- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
We praten inderdaad langs elkaar heen als je dat op die manier probeert te zeggen. Ik ga niet beoordelen wat in algemene zin een goede interpretatie van de islam is, maar durf wel te stellen dat iemand die homocoïtusualiteit wil vervolgen met de dood de islam verkeerd interpreteert.
Vervolging van homo's en onderdrukking van vrouwen heeft zeker wel te maken met de islam. Maar niet iedere moslim wil homo's vervolgen of vrouwen vervolgen. Dat wil ik nou duidelijk maken. Als er echter constant algemeniseringen voorbij komen vliegen is dat vrij zinloos.
Probleem is ook dat er talrijke versies zijn van de Sharia, daarom is er al geen eenduidig beeld te scheppen van hoe de moslimwereld in elkaar zit. Wat in het ene land is toegestaan is in een ander land weer verboden.
Vervolging van homo's en onderdrukking van vrouwen heeft zeker wel te maken met de islam. Maar niet iedere moslim wil homo's vervolgen of vrouwen vervolgen. Dat wil ik nou duidelijk maken. Als er echter constant algemeniseringen voorbij komen vliegen is dat vrij zinloos.
Probleem is ook dat er talrijke versies zijn van de Sharia, daarom is er al geen eenduidig beeld te scheppen van hoe de moslimwereld in elkaar zit. Wat in het ene land is toegestaan is in een ander land weer verboden.

De zaken direct relateren aan een religie is gewoon fout, vooral omdat wereldwijd de meeste personen die in armoede leven of onderdrukt worden juist geen moslim zijn.