XXL Nutrition

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ben je met die cijfers? Het aantal Palestijnse doden zal veel hoger liggen, maar je bewijst daar niets mee. Hamas richt bewust op burgerdoelen, Israël niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D Israel geen burgerdoden/burgerdoelen :D goeie!

Ik snap het probleem niet?
hamas zijn terroristen omdat ze een islamitische staat willen.....

Israël is al tijden in dat gebied bezig met het stichten van een joodse staat en dat is geen probleem.

Hoebedoel gehersenspoeld door de media :screwy:

Het alternatief van Hamas is natuurlijk ook geen goeie optie. Een staat die gereguleerd wordt met godsdienstige motieven (en dan vooral de hardvochtige beleving waarvoor Hamas staat) is sowieso een achteruitgang. Maar je kunt wel de aantrekkingskracht van Hamas verstaan.

Dat je het probleem niet snapt is dit topic al duidelijk, zelden zoveel onzinnige en foutieve uitspraken van één persoon in zo een korte tijd geobserveerd.

Ik laat me bijna verleiden om mee te doen aan een discussie op internet. Toch pas ik.

lol

post dan niet in dit gedeelte

Bekijk eens het nummer dode burgers en vergelijk. Dan kan je wel zeggen dat 'jij' geen raketten op burgers stuurt de nummers spreken het tegen. Als je de geschiedenis bekijkt van wat beide 'hebben gedaan' dan is het overduidelijk dat Israël degene is die de naam van terroristen verdiend.
Beide.
Geen van beide heeft gelijk en geen van beide heeft volledig ongelijk.
Zij die voor 1 kant supporteren zijn grote idioten die er niet eens iets van kenenn

• Like
Waarderingen: Guts
...een organisatie die in het wilde weg raketten afschiet om burgers te doden en deze raketten vlakbij burgerhuizen plaatst zodat de vijand bij het terugschieten veel burgers dood...
Ja hoor, vooral geen terroristische groepering:rolleyes:

Waar moet hamas zijn bewapening dan plaatsen? Op leger bases? Of nog mooier, een mooi lanceer platform!

Oh wacht? Dit is een verzet vereniging met een iniminie stukje land en wat koude oorlog wapens.

Willen jullie nu ook zeggen dat alle verzet strijders in nederland in de 2de wereld oorlog vieze criminele terroristen waren?
Want die zaten ook undercover in de bevolking lieve arme nazis op te blazen :eek:

Dan kon je het ook die lieve duitsers niet kwalijk nemen dat er tijdens hun verdediging tegen die stoute hollandse terroristen wat burger slachtoffers vielen :o

Beide.
Geen van beide heeft gelijk en geen van beide heeft volledig ongelijk.
Zij die voor 1 kant supporteren zijn grote idioten die er niet eens iets van kenenn

Ik supporter die dat het meeste van afziet ....
ik vroeg cijfers en die zijn er nog altijd niet

:D Israel geen burgerdoden/burgerdoelen :D goeie!

Hamas richt zijn raketten op woonwijken. Israël ook, maar met de bedoeling om militaire doelen uit te schakelen (die zich dikwijls in woonwijken bevinden).

Waarom zou Israël bewust zoveel mogelijk burgerslachtoffers maken? Ze hebben Gaza al onder controle, dus ze winnen er niets bij. Ze komen er alleen maar negatief mee in de media.

Willen jullie nu ook zeggen dat alle verzet strijders in nederland in de 2de wereld oorlog vieze criminele terroristen waren?
Want die zaten ook undercover in de bevolking lieve arme nazis op te blazen :eek:

Als Nederlandse verzetstrijders de grens oversteken naar Duitsland, en daar random huizen binnenvallen wat Duitse burgers gaan doden (vergelijkbaar met wat Hamas doet), dan is dat even schandalig.

Zoals ik hierboven al heb geschreven, het aantal dode burgers geeft een vertekend beeld. Als Hamas raketten stuurt, en Israël haalt die raketten uit de lucht (omdat ze militair sterker staan), dan vind jij blijkbaar dat Hamas geen schuld treft?

Het aantal doden duidt enkel aan wie militair het verst staat, niet wie het meest "schuld" treft.

Ik heb nergens gezegd dat hamas geen schuld treft , woorden in m'n mond leggen zal deze discussie niet verder helpen. Wat ik wel zeg is dat Israël de rol van 'good guy' speelt (net zoals USA bv in Irak) en de Palestijnse mensen afschildert als terroristen.

Terwijl Israël DE agressor is. En die is geen Moslim vs w/e , ik vind het schandalig wat Israël doet in één van de dichtsbevolkte gebieden van de wereld. Kinderen zijn TE vaak het slachtoffer van deze bullshit.

Waar moet hamas zijn bewapening dan plaatsen? Op leger bases? Of nog mooier, een mooi lanceer platform!

Oh wacht? Dit is een verzet vereniging met een iniminie stukje land en wat koude oorlog wapens.

Dan kon je het ook die lieve duitsers niet kwalijk nemen dat er tijdens hun verdediging tegen die stoute hollandse terroristen wat burger slachtoffers vielen :o
Amai het is ver gekomen met jou dat je het goed vind dat men vanuit burgerbuurten raketten gaat afschieten zodat er burgerdoden vallen...

Jij verdraait alles. Is niet eens vergelijkbaar

:)

Laatst bewerkt:
Hopelijk pakt Israel even flink door en is het voor altijd voorbij met die Hamas. Iets wat al veel eerder had moeten gebeuren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Dit is echt het domste wat ik in tijden gelezen heb.

Ik supporter die dat het meeste van afziet ....
ik vroeg cijfers en die zijn er nog altijd niet
Wie er het meeste van af ziet? Dat is wel de domste reden die ik ooit gehoord heb. Dus al NK morgen een atoombommetje gooit en 10.000 doden maakt en dan 20.000 mensen verliest bij de oorlog erna dan supporter je voor NK?.

Palestijnen schieten al jaren aan een stuk raketten af op Israël. Moest Luxemburg jarenlang op ons raketten afschieten dan laten we ze maar begaan omdat als we terugschieten we meer doden zouden kunnen maken?

Israël heeft maar af en toe gereageerd op de raketten. Je kan toch niet eeuwig raketten afschieten. De situatie is wat hij is en kan je niet veranderen. Of moet Israël op magische wijze ineens verdwijnen?

Ik heb nergens gezegd dat hamas geen schuld treft , woorden in m'n mond leggen zal deze discussie niet verder helpen. Wat ik wel zeg is dat Israël de rol van 'good guy' speelt (net zoals USA bv in Irak) en de Palestijnse mensen afschildert als terroristen.

Terwijl Israël DE agressor is. En die is geen Moslim vs w/e , ik vind het schandalig wat Israël doet in één van de dichtsbevolkte gebieden van de wereld. Kinderen zijn TE vaak het slachtoffer van deze bullshit.

Men schildert de Palestijnen niet af als terroristen, maar wel Hamas.

Jep.
Ik vind dat de palestijnse burgerbevolking beter verdienen maar Hamas de strop. Israël...sjah, dat ze hen geloof in hen kont steken en wat minder aan zichzelf denken en meer aan anderen.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 21:02 ----------

Btw, ik denk dat velen die hier zo sterk contra Israël zijn en pro de anderen de geschiedenis van Hamas enzo niet eens kennen... gaan ze ze toch lekker verdedigen als ze experts zijn en Hamas enkele vriendelijke jongetjes zijn

Als je naar het gewone nieuws kijkt zie je bitter weinig van het leed van de Palestijnse mensen. En idd , Hamas zijn de 'terroristen' terwijl ze in eigen land gezien worden als helden omdat ze zich verzetten tegen Israël.

er is toch maar 1 oplossing, een dikke atoombom op hun kloten, moslims en Israeli's gelijk, gewoon zoiets verschrikkelijks doen dat niemand zelfs nog maar zou durven spreken over het israel-palestina conflict. Je zou ervan versteld staan hoe snel mensen dan opeens vergeten.

dieren voeren oorlog net als wij, neem nu wespen, als 2 verschillende soorten in hetzelfde stukje bos wonen zullen ze niet genoeg grondstoffen zijn om beide kolonies te onderhouden, dus voeren ze oorlog, en de winnende partij moord de andere tot de laatste wesp uit en vreten de koningin volledig op.

Een gruwelijke analogie, te gruwelijk voor 'de mensheid' zich aan te spiegelen, right? daarom laten wij conflicten maar decennia aanslepen zodat onze komende generaties er ook van kunnen genieten, terwijl het opgelost zou kunnen worden in 24 uur, maar ja is allemaal afhankelijk van welke waarden je hanteert.

:roflol: oh brother @ Guts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven