Sterk argument inderdaad

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jij vindt van niet? Een organisatie die zelfmoordaanslagen pleegt in Israelische gebieden, als doel heeft Israel te vernietigen en een Islamitische staat nastreeft. Misschien is er een nuance te maken tussen de Al Qassam Brigade tak en de alghele Hamas, maar toch.
Zelfde geldt voor de Islamic Jihad en Hezbollah.
[/COLOR]Wie kan er de juiste cijfers is opzoeken met de aantal dooden aan beide kanten sinds 1946?
Karma*
Jij vindt van niet? Een organisatie die zelfmoordaanslagen pleegt in Israelische gebieden, als doel heeft Israel te vernietigen en een Islamitische staat nastreeft. Misschien is er een nuance te maken tussen de Al Qassam Brigade tak en de alghele Hamas, maar toch.
Zelfde geldt voor de Islamic Jihad en Hezbollah.
Wat ben je met die cijfers? Het aantal Palestijnse doden zal veel hoger liggen, maar je bewijst daar niets mee. Hamas richt bewust op burgerdoelen, Israël niet.
De enige reden waarom het aantal doden hoger ligt, is omdat Israël beter is bewapend. Moesten ze die Dome niet hebben, dan waren er de laatste week al veel meer Israëlische doden gevallen.
Als ik een geweer op je richt, maar ik mis, vind je dat ik dan niets heb misgedaan? Of moet Israël stoppen met hun afweersysteem te gebruiken zodat het dodenaantal wat evenwichtiger wordt?

Je antwoord niet op mijn vraag man ik wil cijfers
Tuurlk steund de VS Israel ze kenne dit goed .....
![]()
.Je antwoord niet op mijn vraag man ik wil cijfers
Tuurlk steund de VS Israel ze kenne dit goed .....
![]()
Ik snap het probleem niet?
hamas zijn terroristen omdat ze een islamitische staat willen.....
Israël is al tijden in dat gebied bezig met het stichten van een joodse staat en dat is geen probleem.
Hoebedoel gehersenspoeld door de media :screwy:
Ik snap het probleem niet?
hamas zijn terroristen omdat ze een islamitische staat willen.....
Israël is al tijden in dat gebied bezig met het stichten van een joodse staat en dat is geen probleem.
Hoebedoel gehersenspoeld door de media :screwy:
...een organisatie die in het wilde weg raketten afschiet om burgers te doden en deze raketten vlakbij burgerhuizen plaatst zodat de vijand bij het terugschieten veel burgers dood...

Hamas zijn terroristen omdat ze puur op burgers richten, niet omdat ze een Islamitische staat willen.
En jij spreekt dan over hersenspoelen... Ik krijg al bijna spijt van mijn stem op Jesse2010 in het DBB r*tard topic.
Bekijk eens het nummer dode burgers en vergelijk. Dan kan je wel zeggen dat 'jij' geen raketten op burgers stuurt de nummers spreken het tegen. Als je de geschiedenis bekijkt van wat beide 'hebben gedaan' dan is het overduidelijk dat Israël degene is die de naam van terroristen verdiend.
Bekijk eens het nummer dode burgers en vergelijk. Dan kan je wel zeggen dat 'jij' geen raketten op burgers stuurt de nummers spreken het tegen. Als je de geschiedenis bekijkt van wat beide 'hebben gedaan' dan is het overduidelijk dat Israël degene is die de naam van terroristen verdiend.

Die bovenste foto is niet eens in die regio genomen... (Turkije aardbeving, erg ouwe foto al...)