XXL Nutrition

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israe...ren-gedood-door-Israelisch-bombardement.dhtml
2hqufd1.jpg

27y8yt4.jpg

Jij vindt van niet? Een organisatie die zelfmoordaanslagen pleegt in Israelische gebieden, als doel heeft Israel te vernietigen en een Islamitische staat nastreeft. Misschien is er een nuance te maken tussen de Al Qassam Brigade tak en de alghele Hamas, maar toch.
Zelfde geldt voor de Islamic Jihad en Hezbollah.

Jij vindt van niet? Een organisatie die zelfmoordaanslagen pleegt in Israelische gebieden, als doel heeft Israel te vernietigen en een Islamitische staat nastreeft. Misschien is er een nuance te maken tussen de Al Qassam Brigade tak en de alghele Hamas, maar toch.

Waneer begrijp je dat Israel niet thuis is?

[/COLOR]Wie kan er de juiste cijfers is opzoeken met de aantal dooden aan beide kanten sinds 1946?

Karma*

Wat ben je met die cijfers? Het aantal Palestijnse doden zal veel hoger liggen, maar je bewijst daar niets mee. Hamas richt bewust op burgerdoelen, Israël niet.

De enige reden waarom het aantal doden hoger ligt, is omdat Israël beter is bewapend. Moesten ze die Dome niet hebben, dan waren er de laatste week al veel meer Israëlische doden gevallen.

Als ik een geweer op je richt, maar ik mis, vind je dat ik dan niets heb misgedaan? Of moet Israël stoppen met hun afweersysteem te gebruiken zodat het dodenaantal wat evenwichtiger wordt?

Overigens vind ik foto's met kindjes wat gemakkelijk proberen scoren. Waarom is er wel een verschil in "schandaligheid" tussen een kind van 10 en een jongeman van 18, maar blijkbaar geen verschil tussen een jongen van 18, en een man van 26? Idem voor vrouwen. Een burgerslachtoffer is een burgerslachtoffer.

Waneer begrijp je dat Israel niet thuis is?

Met "niet thuis" bedoel je toch dat de Israëlische staat daar niet hoort te zijn he? Zo niet, negeer het volgende deel, dan heb ik je gewoon verkeerd begrepen.

Alsof elke staat op een "eerlijke" manier is gesticht. De Israëlische staat is nu eenmaal een feit, en men moet daar een oplossing voor vinden. Stellen dat dat geen Israëlisch grondgebied is getuigt van weinig inzicht. Dan kan je evengoed zeggen dat de VS niet bestaat, omdat ze dat ooit van indianen hebben ingepikt.

Laatst bewerkt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat ben je met die cijfers? Het aantal Palestijnse doden zal veel hoger liggen, maar je bewijst daar niets mee. Hamas richt bewust op burgerdoelen, Israël niet.

De enige reden waarom het aantal doden hoger ligt, is omdat Israël beter is bewapend. Moesten ze die Dome niet hebben, dan waren er de laatste week al veel meer Israëlische doden gevallen.

Als ik een geweer op je richt, maar ik mis, vind je dat ik dan niets heb misgedaan? Of moet Israël stoppen met hun afweersysteem te gebruiken zodat het dodenaantal wat evenwichtiger wordt?

Je antwoord niet op mijn vraag man ik wil cijfers ;)

Tuurlk steund de VS Israel ze kenne dit goed .....

xd5vro.jpg

Ik snap het probleem niet?
hamas zijn terroristen omdat ze een islamitische staat willen.....

Israël is al tijden in dat gebied bezig met het stichten van een joodse staat en dat is geen probleem.

Hoebedoel gehersenspoeld door de media :screwy:

Je antwoord niet op mijn vraag man ik wil cijfers ;)

Tuurlk steund de VS Israel ze kenne dit goed .....

xd5vro.jpg

Ik verantwoord waarom de zoektocht naar de cijfers naar mijn mening weinig bijdraagt aan de discussie ;).

En lol, in Europa zijn staten ook gesticht door oorlogen om grondgebied hoor. De aarde is nu eenmaal niet bij zijn ontstaan reeds in gebiedjes ingedeeld.

Israël is al tijden in dat gebied bezig met het stichten van een joodse staat en dat is geen probleem.

Dat je het probleem niet snapt is dit topic al duidelijk, zelden zoveel onzinnige en foutieve uitspraken van één persoon in zo een korte tijd geobserveerd.

Ik laat me bijna verleiden om mee te doen aan een discussie op internet. Toch pas ik.

Hamas zijn terroristen omdat ze puur op burgers richten, niet omdat ze een Islamitische staat willen. (Waarmee ik niet wil beweren dat Israël zelf ook geen zware fouten maakt) Fatah wil ook een Palestijnse staat, en toch worden zij niet beschouwd als terroristen.

En jij spreekt dan over hersenspoelen... Ik krijg al bijna spijt van mijn stem op Jesse2010 in het DBB r*tard topic.

Laatst bewerkt:
Misschien moeten de Byzantijnen Turkije ook maar terugveroveren dan

Damn... Moeilijk he, zelf denken.
...een organisatie die in het wilde weg raketten afschiet om burgers te doden en deze raketten vlakbij burgerhuizen plaatst zodat de vijand bij het terugschieten veel burgers dood...
Ja hoor, vooral geen terroristische groepering:rolleyes:

Ik wil meer argumenten van Killy horen, zeg nog eens wat dingen :D

Hamas zijn terroristen omdat ze puur op burgers richten, niet omdat ze een Islamitische staat willen.

En jij spreekt dan over hersenspoelen... Ik krijg al bijna spijt van mijn stem op Jesse2010 in het DBB r*tard topic.

Bekijk eens het nummer dode burgers en vergelijk. Dan kan je wel zeggen dat 'jij' geen raketten op burgers stuurt de nummers spreken het tegen. Als je de geschiedenis bekijkt van wat beide 'hebben gedaan' dan is het overduidelijk dat Israël degene is die de naam van terroristen verdiend.

Bekijk eens het nummer dode burgers en vergelijk. Dan kan je wel zeggen dat 'jij' geen raketten op burgers stuurt de nummers spreken het tegen. Als je de geschiedenis bekijkt van wat beide 'hebben gedaan' dan is het overduidelijk dat Israël degene is die de naam van terroristen verdiend.

Zoals ik hierboven al heb geschreven, het aantal dode burgers geeft een vertekend beeld. Als Hamas raketten stuurt, en Israël haalt die raketten uit de lucht (omdat ze militair sterker staan), dan vind jij blijkbaar dat Hamas geen schuld treft?

Het aantal doden duidt enkel aan wie militair het verst staat, niet wie het meest "schuld" treft.

Oh dus het is een wedstrijd van dode burgerslachtoffers? In Gaza vallen meer doden, Hamas wins!11 Boeee Israel is de slechterik, please internationale gemeenschap grijp in

:o

Israel is technisch geavanceerd en voorbereid om raketten te weren, of een raket van Hamas op een weiland of een woonhuis valt is een kwestie van geluk..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven