AndroidHealthClinic

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebt gelijk, 't zijn engeltjes...

Betoging in Londen vergeten?

Islam will dominate the world... Gezond hé..
Overlaatst in Nice, ja nice godbetert, gans 't stad naar de kloten.. Einde van de rammadam ..

Islam, ohhh, men geloof.. 't Is een pest zeggek, een pest. Doen ze iets dat niet kan, jommeja, 't mag/moet van ons geloof

Daarom had ik jou dus gequote. Ik ben geen moslim en heb nergens mijn mening geuit over dit onderwerp.

Daarom had ik jou dus gequote. Ik ben geen moslim en heb nergens mijn mening geuit over dit onderwerp.

Ik was alleen benieuwd hoe moslims over joden denken, en als net bekeerde moslims anders gaan denken over joden dan ze daar voor deden.

Toch geen vreemde vragen? Als ik de media moet geloven zijn het één en al joden haters, raar als ik dan voor een debiel wordt uitgemaakt.

Ik was alleen benieuwd hoe moslims over joden denken, en als net bekeerde moslims anders gaan denken over joden dan ze daar voor deden.

Toch geen vreemde vragen? Als ik de media moet geloven zijn het één en al joden haters, raar als ik dan voor een debiel wordt uitgemaakt.

Ja en dan kom je met een filmpje van 14-jarig tuig die het stoer vinden om gefilmd te worden door geenstijl?

Gebt gelijk, 't zijn engeltjes...

Betoging in Londen vergeten?

Islam will dominate the world... Gezond hé..
Overlaatst in Nice, ja nice godbetert, gans 't stad naar de kloten.. Einde van de rammadam ..

Islam, ohhh, men geloof.. 't Is een pest zeggek, een pest. Doen ze iets dat niet kan, jommeja, 't mag/moet van ons geloof

Ben je nu echt een ezel of doe je dit expres? (Troll) (srs)

Laat dat grondoffensief maar beginnen.

Ja en dan kom je met een filmpje van 14-jarig tuig die het stoer vinden om gefilmd te worden door geenstijl?

Daarbij zegende dat het misschien knuppels zijn? Was het 1e filmpje wat me nog bij stond van een tijd geleden.

Toch haal dat tuig het ergens vandaan om zo over joden te denken, wat waarschijnlijk voortkomt uit de opvoeding van de ouders. Die zich waarschijnlijk identificeren met de islam.

Daarbij zegende dat het misschien knuppels zijn? Was het 1e filmpje wat me nog bij stond van een tijd geleden.

Toch haal dat tuig het ergens vandaan om zo over joden te denken, wat waarschijnlijk voortkomt uit de opvoeding van de ouders. Die zich waarschijnlijk identificeren met de islam.

Nee, dat komt door internet waar ineens iedereen meeleeft met de Palestijnen door onnodig grof taalgebruik rond te smijten.

En misschien knuppels? Met je 25 jaar mag ik toch wel hopen dat je door hebt dat dit het schorriemorrie onder de k*t-marokkanen is?

[Link niet meer beschikbaar]

ook van dat schorriemorrie

Nee, dat komt door internet waar ineens iedereen meeleeft met de Palestijnen door onnodig grof taalgebruik rond te smijten.

En misschien knuppels? Met je 25 jaar mag ik toch wel hopen dat je door hebt dat dit het schorriemorrie onder de k*t-marokkanen is?

Gelijk heb je, maar ik wou eens wat anders dan op vooroordelen afgaan.

Erdogan is ook lekker objectief :orly:

Dus het is Israel vs gazastrook (hamas) - Rebbelenleger.
Maar wat heeft tirkije daarmee te zien?

Ik weet dat amerika israel steunt (een land dus). Maar de russen steunen de tegenpartij, dus een rebllenleger word gesteunt door de ruskies?

lol Erdogan, de man die zei dat Israel de holocaust gebruikt als excuus voor hun acties
Uit het land waar Mein Kampf aan de lopende band wordt verkocht en waar holocaustontkenning de normaalste zaak van de wereld is maar Armeense genocide erkenning verboden is

Iedereen heeft wel kritiek op de verenigde staten, maar als het er echt op aan komt dan mogen we blij zijn dat we de VS als bondgenoot hebben.
+1

Als Israël die evenwicht houdt ben ik niet akkoord, moest Israël niet bestaan dan zouden we mogelijks 10x zo goed overeenkomen met het midden-oosten en was het midden-oosten onder onze invloed welvarender en moderner geworden. Oorlogen zijn namelijk niet zo goed voor modernisering economisch en in het zotte koppeke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven