MuscleMeat

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoek maar eens uit wat genocide inhoudt dan, deze discussie is echt loos.

Wat er tig duizend jaar geleden gebeurd is volgens een debiel boekje zegt verder weinig over wat er daadwerkelijk is gebeurd met de Kanaänieten. De bijbel is wel 1 van de slechtste geschiedenisboeken ooit.

Israel voert geen politiek van genocide uit op de Palestijnen, wel van zeer laakbare repressie maar dat maakt ze nog niet tot moderne Nazi's.

Dat er nu geen politiek van genocide uitgevoerd was is mijn punt niet, het punt is de gelijkaardige "deus vult" of "god wills it" die er als beweegreden wordt gebruikt over hetzelfde stuk grond, en eventueel wel eens op genocide zou kunnen uitdraaien.

In principe is dat laatste niet realistisch in de moderne tijd, maar die zo lang durende oorlog is dat ook niet.

het enige wat ik persoonlijk geloof is de profeet jim wendler en zijn heilige boek :)

Je gelooft in wat je wilt en waneer je het wilt
nu dat er iemand begint te zagen over iemand anders zijn geloof dit pik ik niet

R E S P E C T Moet je hebben we zijn mensen en geen Tbeest*

• Topic Starter Topic Starter
Je gelooft in wat je wilt en waneer je het wilt
nu dat er iemand begint te zagen over iemand anders zijn geloof dit pik ik niet

R E S P E C T Moet je hebben we zijn mensen en geen Tbeest*

Ik heb respect voor religieuzen maar niet voor religie ik hoef dat ook helemaal niet te hebben en dat jij dat niet pikt is irrelevant.

Ik baseer mijn respect op realiteit.

Realiteit is soms een fictie als ik de mensen soms bezig zie

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 16:15 ----------

2uz7xoh.jpg

@ ,

Puur uit interesse: Ben je soms een moslim? (een gewone vraag, omdat me opvalt dat je vooral Hamas verdedigt in dit topic)

@ ,

Puur uit interesse: Ben je soms een moslim? (een gewone vraag, omdat me opvalt dat je vooral Hamas verdedigt in dit topic)

Ja, en ben jij soms een zionist? Gewoon een vraag, omdat je Israël zo verdedigt in dit topic.
Het is vrij moeilijk de nuance te vinden in dit topic tussen al het extremistische geraaskal van beide kanten.

@ ,

nu moet ik antwoorden ? je negeert elke vraag die ik je stel sinds het begin van dees topic

zou ik moslim zijn dan denk ik dat ik puur Haram bezig ben met alles wat ik doe of heb gedaan dus neen man ;)

Bundesarchiv_Bild_146-1987-004-09A%2C_Amin_al_Husseini_und_Adolf_Hitler.jpg

Zo worden in 1929 tijdens anti-joodse rellen alleen al in Hebron 67 ongewapende joden door een Arabische menigte vermoord. De grootmoefti Amin Al-Hoesseini verbleef tijden de Tweede Wereldoorlog in Berlijn en verzorgde daarvandaan antisemitische radio-uitzendingen. In 1948, vlak voor de stichting van de staat Israël, roept hij de Arabieren van Palestina vanuit Egypte op om alle Joden te vermoorden en geen enkele krijgsgevangene in leven te laten

Inderdaad Hitler werd destijds (mede) gefinancierd door Zionisten.

Lol ik draai deze coment om naar jou 16jarige ecto vol haat

Haat=Haat weten dat een lieve jongen van 16 zo denkt maakt me aleen maar ongerust voor onze sociaale Toekomst ...

als je nog gepest word door die stouten mocros kan je mij bellen ;)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 20:25 ----------

:roflol::roflol: Een hoop debielen hier

lol 20 jaar en 95 kg plus you mirrin? zie topic stumper

@Killy, haten echt bijna alle Moslims Joden? Of zijn dat alleen de fanatieke?

Nu je bent bekeerd tot de Islam denk je nu ook anders over Joden, dan voorheen?

Bvd,

http://www.youtube.com/watch?v=Ac_AXVq3qVk

Staan de Moslims achter deze uitspraken of zijn dit gewoon knuppels?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven