XXL Nutrition

Israel gebruikt chemische wapens in Libanon

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
Lebanon is investigating reports from doctors that Israel has used weapons in its 15-day-old bombardment of southern Lebanon that have caused wounds they have never seen before.

"We are sending off samples tomorrow, but we have no confirmation yet that illegal weapons have been used," Health Minister Mohammed Khalife said.

The Israeli army said it had used only conventional weapons and ammunition in attacks aimed at Hizbollah guerrillas and nothing contravening international law.

Blackened bodies have been showing up at hospitals in southern Lebanon two weeks into the war between Israel and Hizbollah guerrillas that has seen at least 418 people, mostly civilians, killed in Lebanon and at least 42 Israelis

:rolleyes:

http://www.smh.com.au/news/World/Israel-using-chemical-weapons-doctors/2006/07/27/1153816285823.html

Bah bah bah.

Israël maakt van Libanon in record tijd een derde wereld land. Alles maken ze kapot. Ik vind dat ze te ver gaan. De prijs die Libanon moet betalen voor Israël’s belangen is imho veel te hoog.

Op dit moment ‘kweekt’ Israël een weer nieuwe lichting bloedfanatieke moslim strijders die nog maar 1 ding willen: de vernietiging van het zionisme :(
Je roeit de Hezbollah op deze manier nooit uit.

Kansloze k*tbende daar.

En wij doen er ook niks aan , haat zal er inderdaad niet minder van worden :(

triest...ik had er al iets van gezien op het nieuws gistere, geloof ik...
t zal er niet op verbeteren daar...
en USA met z'n eigen willetje, samen met Isreal tegen een staakt-het-vuren...bende eikels!!:mad:

Edit:"Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Lauw opnieuw punten kan geven."

Deze kwam ik net tegen, wilde m eigenlijk in dat andere topic plaatsen:

Am I not destroying my enemies when I make friends of them? -abraham Lincoln.

Israël kweekt alleen maar meer haat en wantrouwen door zo tekeer te gaan.

En de U.S.A. kijkt, zoals altijd, alleen maar naar haar eigen belangen.

the better dayz zei:
triest...ik had er al iets van gezien op het nieuws gistere, geloof ik...
t zal er niet op verbeteren daar...
en USA met z'n eigen willetje, samen met Isreal tegen een staakt-het-vuren...bende eikels!!:mad:

Edit:"Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Lauw opnieuw punten kan geven."

US heeft geen eigen willetje, de joodse lobby in DC rulet daar hard
ben het volledig eens met Lauw, en eerlijk gezegd haalt de hele houding van Israel de bloed onder mn nagels vandaan.. sinds de holocaust denken ze alles te kunnen maken

re:

klempic zei:
ben het volledig eens met Lauw, en eerlijk gezegd haalt de hele houding van Israel de bloed onder mn nagels vandaan.. sinds de holocaust denken ze alles te kunnen maken

Heb je helemaal gelijk in....
Ze lopen al 60 jaar zielig te doen en te janken maar ze zijn zelf geen haar beter....
Als het waar is dat die Joden met chemische rommel bezig zijn dan mag van mij Iran ook zijn kernbom beginnen op te warmen...

klempic zei:

t*ring ik ben het helemaal met je eens Klemmerd.
Ik ga jou 50 karmapunten toedichten van Fuhrer DBC zoals je me altijd pleegt te noemen. Als vredesdaad zullen we maar zeggen.

zoals alles in de wereld en daarbuiten een verhaal heeft twee kanten.

Zolang als die religiueze clownen daar nog de boel regeren blijft het een puinhoop.

Ik denk dat als je overal vrouwen aan de macht helpt het een stuk rustiger word overal.

bur zei:
Ik denk dat als je overal vrouwen aan de macht helpt het een stuk rustiger word overal.
Dacht je dat? Als vrouwen aan de macht komen dan wordt er stelselmatig iedere maand wel een land genuked :D

onderschat de verwoestende werking van pms niet :D

edit: man man man, zelfs DBC is ondanks de aanhoudende hitte en liters tren in zn bloed in staat tot vergeven. Maar in het midden oosten blijven ze elkaar met veel plezier de hersens in slaan :(

Lauw zei:
Bah bah bah.

Israël maakt van Libanon in record tijd een derde wereld land. Alles maken ze kapot. Ik vind dat ze te ver gaan. De prijs die Libanon moet betalen voor Israël’s belangen is imho veel te hoog.

Op dit moment ‘kweekt’ Israël een weer nieuwe lichting bloedfanatieke moslim strijders die nog maar 1 ding willen: de vernietiging van het zionisme :(
Je roeit de Hezbollah op deze manier nooit uit.

Kansloze k*tbende daar.

Ik ben geen insider maar volgens mij gaat dit niet alleen om 2 israelies maar dit was de druppel van al heel lang ofzoiets....

ja, en voor elke israelie sterven er 10 palestijnen...isreaelian gouvernment suxxxxx...

the better dayz zei:
ja, en voor elke israelie sterven er 10 palestijnen...isreaelian gouvernment suxxxxx...

Allemaal goed en wel .

Ik benader het soms op een andere manier :

De wereld heeft een rangorde in de vorm van een food chain .

Wij als mens staan bovenaan dankzij onze intelligentie . We doden elke dag miljoenen dieren om ons te voorzien in voedsel . Sterker nog we doden er teveel om de prijzen te drukken of te weinig om ze te doen stijgen . dagelijks word en onnoemelijk veel voedsel vernietigt omdat het overschot is .

Daar maakt niemand of weinig volk zich zorgen over . Is zelfs normaal want het is ons behoud . Nu in die nr1 van de foodchain is er ook nog een heersende rangorde en die word beslecht op zulke manier .

Beide partijen willen hun gelijk halen , so let them be .

Hezbolah , israeli's , palestijnen , saddam , en al die andere zeikers willen macht . Net zoals wij in ons kleine leventje ook zoeken naar die macht . Welliswaar op kleinere punten maar we zoeken ze en spelen ze uit .

Dus niemand is onschuldig .

Hoe je het ook bekijkt , als je wil slagen zal een ander moeten falen ....

Israël is imo een kloteland dat reeds jaren de palestijnen onderdrukt. Het is een land met oogkleppen op dat niet doorheeft dat het met zijn acties de anti-joodse gevoelens aanwakkert. Ik zou zeggen: k*tjoden.

Als dit klopt gaat Iran behoorlijk boos worden en wordt er gelijk een bom gegooid.:cool:

Laatst bewerkt:
Ze bombardeerden gisteren zelfs een UN/VN gebouw, blauwhelmen zijn al omgekomen hierdoor. Ze gingen rustig door zelfs wanneer er gewaarschuwd werd dat het om zulk gebouw ging! Daarna gaan ze dan excuseren bij de EU, jaja eieren na Pasen.

Israel is aan het doorslaan, en ergens moet ik Libanon gelijk geven op 1 punt: het heeft hen in het verleden geen meter verder geholpen, dus waarom nu wel.

Er moet een staakt het vuren komen en daarna duurzame oplossingen.

Big_T zei:
Ze bombardeerden gisteren zelfs een UN/VN gebouw, blauwhelmen zijn al omgekomen hierdoor. Ze gingen rustig door zelfs wanneer er gewaarschuwd werd dat het om zulk gebouw ging! Daarna gaan ze dan excuseren bij de EU, jaja eieren na Pasen.

Israel is aan het doorslaan, en ergens moet ik Libanon gelijk geven op 1 punt: het heeft hen in het verleden geen meter verder geholpen, dus waarom nu wel.

Er moet een staakt het vuren komen en daarna duurzame oplossingen.

Maar dat moet het al zolang .

Ja, laat het nu maar overgaan op een "survival of the fittest"

• Topic Starter Topic Starter
Oplossing?: Geen, vijanden van oorlog tot het einde der tijden

Terug
Naar boven