MuscleMeat

Israel gebruikt chemische wapens in Libanon

Een gebed zonder einde.....die apen zoeken het maar uit daar.

Big_T zei:
Ok je hebt gelijk, atoombom op elkaar gooien, klaar :cool:

Het is toch een illusie om alle oorlogen te stoppen.

Ik zeg niet dat je en atoombom moet gooien . Ik zeg gewoon dat het al zolang moet met een verdrag en wederzijds respect enz.

Maar het zit er gewoon niet in , het is een verloren zaak .

Nee maar ik zeg het :D

Begrijp wel wat je bedoeld, er is gewoon geen gesprek mogelijk met beiden niet.

Tuurlijk niet, er zijn al zoveel doden gevallen en zoveel bommen gegooid dat er nooit ofte nimmer meer sprake is van vreedzaam samenleven tussen die twee volkeren. Sad but true.

Big_T zei:
Nee maar ik zeg het :D

Begrijp wel wat je bedoeld, er is gewoon geen gesprek mogelijk met beiden niet.

Ah ok , dacht dat het sarcastisch was . Ik zat alweer in self-defence mode :D

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Big_T opnieuw punten kan geven.

Laatst bewerkt:
Als ze met atoombommen gaan smijten dan is het einde echt zoek.
En daar zullen wij ook de nadelen van ondervinden.

Gelukkig spelen die radicale ****ers het wel eerlijk zodat het makkelijk is om Israel de schuld te geven.:rolleyes:

Als ik dan met een suggestie mag komen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:cool:

Vervelende van alles is dat ik het nog serieus meen ook....

hm allemaal sensatie artikeltjes

ps: hoe kan het dat je 'o posts' hebt??

Het is daar een zooitje en dat zal het ook altijd blijven.

Alle mensen die bij zichzelf nog steeds denken waarom het daar niet gewoon kan 'stoppen' zijn naïef. Het zal daar altijd heisa blijven, waarom? Omdat de wortelen van al deze zinloze oorlogsvoering ligt bij datgene wat al duizenden jaren oorlogen en leed veroorzaken in deze wereld;geloof. Geloof & macht.

idd geloof is nog erger als macht, want macht ligt vaak bij 1 persoon of een kleine groep mensen, maar geloof ligt bij de massa en is vaak of diepgeworteld - men heeft hun eigen leven er zelfs voor over, want ja 72 maagden is geen straf toch? (met deze laatste opmerking wil ik niet insinueren dat alleen binnen de islam zulke extreme takken voorkomen)

(...) geloof is nog erger als macht, want macht ligt vaak bij 1 persoon of een kleine groep mensen, maar geloof ligt bij de massa en is vaak of diepgeworteld (...)

Hmm, dat klinkt tendentieus en riekt naar discriminatie op grond van geloof of overtuiging.

Moet je niet doen!

Bovendien is het weinig doordacht wat je stelt.

Geloof is niet 'erger dan macht'. Geloof is een instrument van macht.
Zodra de mensen zelf gaan nadenken verliest de macht haar macht.

Terug
Naar boven