MuscleMeat

Israël & Joodse Diaspora

Zet het recht. Laat je gaan!
Ik zie wat ik altijd zie... Idioten die, als ze geen argumenten hebben, het debat of de gesprekspartner trachten te ridiculiseren. Je toont nu enkel je gebrek aan kennis over de materie of je gebrek aan maturiteit. Je mag kiezen.

IMG_8600.jpeg

“Handicap”.

Laatst bewerkt:

Volgens mij ligt het probleem bij de Israëlische onderdrukking van de Palestijnen. Het heeft weinig met gezichts maskers te maken.
Die doen de Palestijnse zaak ook geen goed.

(en natuurlijk ga je niet in gesprek met mensen die hun gezicht bedekken)

Volgens mij ligt het probleem bij de Israëlische onderdrukking van de Palestijnen. Het heeft weinig met gezichts maskers te maken.
Die doen de Palestijnse zaak ook geen goed.

(en natuurlijk ga je niet in gesprek met mensen die hun gezicht bedekken)

Nee het probleem ligt bij islam.
Op plekken met weinig moslims heb je deze protesten niet.

Het is niet zozeer wat deze man zegt, maar vooral ook hoe hij het zegt in combinatie met non-verbale signalen en attitude.
Ik snap nu ook steeds beter dat een universiteit tegenwoordig als springplank en podium kan functioneren voor dit soort extremistische acties.
En dan niet alleen door studenten, maar blijkbaar doen docenten ook hard mee..

Waar is die tijd gebleven dat universiteiten nog een bolwerk van redelijkheid en genuanceerde discussie waren? :(

Integendeel zelfs, lijkt me..

Klinkt volwassen. Al heeft de burgemeester een haast onmogelijke taak, gezien haar achterban en daarbij de samenwerking met pvda die van oudsher goede contacten had c.q heeft binnen de Joodse gemeenschap (itt GroenLinks).

Klinkt volwassen. Al heeft de burgemeester een haast onmogelijke taak, gezien haar achterban en daarbij de samenwerking met pvda die van oudsher goede contacten had c.q heeft binnen de Joodse gemeenschap (itt GroenLinks).

De discussie "zuiver" houden, zoals ze stelt, is ook vrijwel onmogelijk met zulke hoog oplopende emoties en o.a. polarisatie als gevolg

Terug
Naar boven