Wat mij betreft bombarderen ze daar alles incl Israel.Bijna niet meer, maar het schiet maar niet op met die "genocide"!
![]()
Die zijn er wel, dat is verschrikkelijk. Ik zie alleen geen realistisch alternatief dan het bestrijden van Hamas.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat mij betreft bombarderen ze daar alles incl Israel.Bijna niet meer, maar het schiet maar niet op met die "genocide"!
![]()
Die zijn er wel, dat is verschrikkelijk. Ik zie alleen geen realistisch alternatief dan het bestrijden van Hamas.
De terugkeer van het Koninkrijk Jeruzalem zou de beste oplossing zijn, dat ben ik wel met je eens.Wat mij betreft bombarderen ze daar alles incl Israel.

Bestrijd Israël.Bijna niet meer, maar het schiet maar niet op met die "genocide"!
Je bedoelt als alle Joden dood of verjaagd zijn?
Na regen komt zonneschijn.Je bedoelt als alle Joden dood of verjaagd zijn?
U kent het gezegde: "Na zaterdag komt zondag"?

Sommigen worden nooit meer wakker na aanvallen van Iran.
Sommigen worden nooit meer wakker na aanvallen van Iran.
Maar ook dit is natuurlijk de schuld van Israël, hadden ze zich maar niet moeten verdedigen...
Voor die gozer?Wtf wat is ook de kans dat zo’n ding precies op iemand zijn harses valt
En voor dat ding ook 100%.
Eén van de meest verschrikkelijke landen ter wereld, verspreiden overal hun gif met Al Jazeera en allerlei gesponsorde leerstoelen.
"Wiens brood men eet, diens woord men spreekt."
Menig Arabist en Islamdeskundige zit op zo'n gesponsorde zetel.