MuscleMeat

Israël & Joodse Diaspora

Twee columns om uw mening aan te testen.

Heerlijk zulke journalisten

1729224216919.png

En hoeveel burgerslachtoffers zijn er gemaakt om deze boef te pakken te krijgen?

En hoeveel burgerslachtoffers zijn er gemaakt om deze boef te pakken te krijgen?
Iedere burgerslachtoffer is er één teveel, maar niet te voorkomen.

Het zijn er wel (verhoudingsgewijs) minder dan vergelijkbare acties van de Amerikanen in (Mosul) Iraq, de Russen in Syrië, Oekraïne of waar dan ook, en bij het verwijderen van ISIL uit Raqqa.

An UNWRA employee id?

Sure...
Had je dat niet verwacht?

Hij was te belangrijk voor een pieper.
En ook voor een portofoon.

Hij was overigens ook lid van de Donald Duck. Zullen we die dan ook maar stopzetten?
En hij was ook lid van een voetbal club, zullen we dat domme voetbal dan ook maar eens stopzetten?

En om een niet te hoeven ruilen tegen gijzelaars.

Dat was bij Hezbollah, maar daar hadden ze de leider bewust op de korrel. Dit lijkt bijvangst.
Ja hahaha, gooi ergens ter wereld een wijk plat en je raakt, ook in Nederland, een Arabier.

Dat telt ook niet. Net als dat pasje. Fakenews.

Het begin is ook wel interessant voor @Mentat

Hij stipt mooi aan wat wel vaker en ook hier een probleem is.

De gematigde krachten krijgen geen steun, maar wel alle shit over zich heen. Het is zo raar dat iedereen die niet is voor het verwijderen van of de Palestijen of de Israëli's uit dat gebied door beide zijdes wordt uitgekotst.

Overigens begreep ik uit een reportage die ik vanmorgen zag dat sinds 7 oktober het aantal Israëli's dat niet meer gelooft in een andere oplossing dan alle Palestijnen eruit flink is toegenomen.

Wel goed om te zien dat Harari in ieder geval aanstipt dat er in Israël wel degelijk protest mogelijk is en dat dit ook gebeurt.

Van het nieuws van de afgelopen dagen word ik wat droevig. Volgens de ene kant vindt hier een etnische zuivering met veel doden plaats vergelijkbaar met Oost-Europa in de WO2, volgens de andere kant is er louter sprake van het in veiligheid brengen van mensen die niet mochten vluchten van Hamas.

Hier een mooi voorbeeld van hoe de terroristenvrienden met eigen sturmabteilung op de stations met tegengeluiden omgaan.

Echt, al was het een fitte 20'er geweest die iets naars had geroepen, hoe halen ze het in hun hoofd.

Jij bent welkom, jij bent welkom in mijn land.

Zijn ook altijd blanke liberale vrouwen. Misschien moeten we eerst eens beginnen met hen het stemrecht af te nemen.

De NOS snapt en begrijpt uiteraard best dat de gijzelaars niet terugkomen.

Terug
Naar boven