Fitness Seller

Israël & Joodse Diaspora

• Topic Starter Topic Starter
1719292171422.png
Het komt er dus op neer dat wij weer even tegendraads moeten doen als schoothondjes van de VS? Alhoewel, zolang Hamas bestaat zou ik ook niet teveel erkennen. :emo:

Ook de media in Gaza lijkt (wederom) niet helemaal volledig onafhankelijk.

Bij de auteur van dit stuk is de bevrijde Noa thuis aangetroffen.

De niet helemaal onafhankelijke media in Gaza hebben we dacht ik aan Israël te danken. Ik meen ergens gehoord te hebben Israël geen buitenlandse journalisten in Gaza duldt.

Het komt er dus op neer dat wij weer even tegendraads moeten doen als schoothondjes van de VS? Alhoewel, zolang Hamas bestaat zou ik ook niet teveel erkennen. :emo:
Hamas werd gefinancierd door Netanyahu als tegengewicht voor Fatah. Israel heeft er baat bij dat Hamas bestaat want zolang er verzet bestaat zijn er idioten op de wereld die vinden dat de Palestijnen maar stilletjes moeten uitsterven. Al 75 jaar zijn Palestijnen slachtoffer van illegale kolonisten en een corrupt Westen. Miko Peled, Amira Hass, Norman Finkelstein, Noam Chomsky, Betselem, Jews for peace, Breaking the silence... allemaal zijn ze het eens. Het gaat om ethnische zuivering, en sinds tien maanden om geneocide. En de wereldburgers roepen stop... maar men gaat door omdat de macht niet bij het volk ligt. De afgelopen maanden moeten we kleur bekennen: we leven niet in democratieën, de Verklaring voor de Rechten van de Mens is dode letter. Het Westen heeft nu een doos geopend die we niet meer gaan dicht krijgen. De komende jaren zal ieder land een ander land bombarderen omdat ze zien dat sancties niet worden uitgesproken door corrupte leden van de Veiligheidsraad.

Ja, maar alleen als kamilla president wordt he

Hamas werd gefinancierd door Netanyahu als tegengewicht voor Fatah. Israel heeft er baat bij dat Hamas bestaat want zolang er verzet bestaat zijn er idioten op de wereld die vinden dat de Palestijnen maar stilletjes moeten uitsterven. Al 75 jaar zijn Palestijnen slachtoffer van illegale kolonisten en een corrupt Westen. Miko Peled, Amira Hass, Norman Finkelstein, Noam Chomsky, Betselem, Jews for peace, Breaking the silence... allemaal zijn ze het eens. Het gaat om ethnische zuivering, en sinds tien maanden om geneocide. En de wereldburgers roepen stop... maar men gaat door omdat de macht niet bij het volk ligt. De afgelopen maanden moeten we kleur bekennen: we leven niet in democratieën, de Verklaring voor de Rechten van de Mens is dode letter. Het Westen heeft nu een doos geopend die we niet meer gaan dicht krijgen. De komende jaren zal ieder land een ander land bombarderen omdat ze zien dat sancties niet worden uitgesproken door corrupte leden van de Veiligheidsraad.
Volgens mij is zo ongeveer iedereen op dit moment wel heel erg voor een staakt het vuren. Gijzelaars terug zou ook leuk zijn.

Mogelijk rekken beide partijen het op tot november?

Ik heb zo'n voorgevoel dat wanneer Kamala president wordt het helemaal escaleert. Iran is gewoon aan het wachten tot november.

Hopen dat The Donald het wordt. Anders kunnen we wel wat extra AZC's bij gaan bouwen.
Oorlog met Iran staat ook hoog op het verlanglijstje van mening Democraat en Republikein, al die hawks gaan daar vol voor.

Ideale kans voor een vrouw om zich te profileren als CiC, zoals Secretary Clinton dat ooit al met Libië probeerde met alle shit op Europa's kusten en in onze straten. Gelukkig hebben ze in dat geval een VP wiens eenheid naar Irak is geweest, maar dan zonder hem, datdanweerwel.

Als de Democraten winnen krijgt Israël/Nethanyahu minder ruimte en Hamas en consorten juist meer ruimte, ik denk niet dat het tot vrede zal leiden. Ik heb het in deze graag mis.

Trump zal wel achter Israël gaan staan, geen gedoe van Iran accepteren, maar ook rap een akkoord willen.

Beide partijen zijn gewoon fuckt up. Simpel als dat kan je het uitkleden en dan al dat gelul wie goed of fout is. Van alle kanten worden argumenten aangedragen die totaal uit zijn verband of ander geïnterpreteerd zijn. Ergste is altijd dat mensen dan doen of ze precies weten hoe het zit wat vrijwel niet kan in landen waar nog nooit iets goed gedocumenteerd is.

Conclusie is dat al die kloten landen een moeten ophouden met het kinderachtige gedoe, want uiteindelijk zijn er alleen maar heel veel slachtoffers. Moeders, vaders, broers, zussen of wat dan ook die verloren zijn in een oorlog die werkelijk helemaal nergens om gaat. Waar die dan ooit ook echt begonnen mag zijn. Hetzelfde geld voor Rusland en Oekraïne…

Zo dat is mij uitspraak en daar moet u het mee doen💪🏻

Over het algemeen is onrust in de wereld beter voor de zittende president.

Die Houthi's dat is een door Iran gesponsorde verschrikking. Als het regime in Teheran ooit valt ben ik benieuwd hoe het MO eruit ziet als de stof is opgetrokken.

Persoonlijk hoop ik dat Rusland de Houthi’s wat hypersonische raketten levert. Dat wordt leuk

Terug
Naar boven