AndroidHealthClinic

Israël & Joodse Diaspora

Beide partijen zijn gewoon fuckt up. Simpel als dat kan je het uitkleden en dan al dat gelul wie goed of fout is. Van alle kanten worden argumenten aangedragen die totaal uit zijn verband of ander geïnterpreteerd zijn. Ergste is altijd dat mensen dan doen of ze precies weten hoe het zit wat vrijwel niet kan in landen waar nog nooit iets goed gedocumenteerd is.

Conclusie is dat al die kloten landen een moeten ophouden met het kinderachtige gedoe, want uiteindelijk zijn er alleen maar heel veel slachtoffers. Moeders, vaders, broers, zussen of wat dan ook die verloren zijn in een oorlog die werkelijk helemaal nergens om gaat. Waar die dan ooit ook echt begonnen mag zijn. Hetzelfde geld voor Rusland en Oekraïne…

Zo dat is mij uitspraak en daar moet u het mee doen💪🏻

West-Europa is Libanon 2.0

Overal waar ze komen...

In het artikel worden ook boerenprotesten, XR, maar natuurlijk ook koranverbrandingen genoemd.

Er zullen wel geen morele bezwaren zijn om op 7 oktober (ipv bv 8 oktober) weer demonstraties voor Palestijnse terroristen te beveiligen. (Dit is iets overdreven, maar die demo's trekken nu eenmaal altijd ook bloeddorstige 'from the river to the sea'-antisemieten, bovendien kiest men zelf voor uitgerekend 7 oktober)

Laatst bewerkt:
Vergelijk de reactie van Jetten hier eens met Oekraïne?

Wees eens consequent Rob.

Laatst bewerkt:
Alleen Rob en de anderen die kritiek hebben op de acties van Israel.
Het punt is dat Rob Jetten:
1. Tegen voortzetting van de stijd door Israël is en om een staakt het vuren roept.
2. Voor voortzetting van de strijd door Oekraïne is en tegen een staakt het vuren roept.

Ik vind dat beide zich mogen verdedigen tegen agressie.

Het punt is dat Rob Jetten:
1. Tegen voortzetting van de stijd door Israël is en om een staakt het vuren roept.
2. Voor voortzetting van de strijd door Oekraïne is en tegen een staakt het vuren roept.

Ik vind dat beide zich mogen verdedigen tegen agressie.
Mogen Palestijnen en Libanezen zich ook verdedigen tegen agressie?

Het gaat over bezetters en vrijheidsstrijders.

Het gaat over bezetters en vrijheidsstrijders.
Volgens mij gaat het om landen en groepen die zich bewust op burgerdoelen richten, zoals Hamas, Hezbollah en Rusland. Hamas en Hezbollah verschuilen zich ook bewust onder, tussen en naast burgers en burgerdoelen.

Wil niet zeggen dat Israël geen twijfelachtige dingen doet.

Hezbollah bestookt Israël al vanaf 8 oktober met raketten vanuit Zuid-Libanon.

Is dit ook een unprovoked attack on a sovereign state eigenlijk?

Ik dacht dat we na 7 oktober niet meer mochten zeggen: “ja maar, zei hebben toen en toen dat en dat gedaan.”
Dit mocht ver voor 7 oktober ook al niet.
:p

Vanaf 8 oktober wordt het noorden van Israël bestookt met raketten, het noorden is ontruimt, mensen kunnen niet in hun huizen wonen.
Daar komt een reactie op.

Ik weet wat je bedoelt, maar ik vind een actie tegen onschuldige burgers een aanleiding om te reageren. In tegenstelling tot de andere partijen verschuilt het IDF zich niet tussen burgers. Daarbij wil ik best kritisch zijn op Israël. Vrede is ook niet in het belang van Netanyahu en zijn coalitiepartners.

Ik weet wat je bedoelt, maar ik vind een actie tegen onschuldige burgers een aanleiding om te reageren. In tegenstelling tot de andere partijen verschuilt het IDF zich niet tussen burgers. Daarbij wil ik best kritisch zijn op Israël. Vrede is ook niet in het belang van Netanyahu en zijn coalitiepartners.
Gelukkig zijn er geen onschuldige Palestijnen, dat maakt het in Gaza een stuk makkelijker.

Gelukkig zijn er geen onschuldige Palestijnen, dat maakt het in Gaza een stuk makkelijker.
Bijna niet meer, maar het schiet maar niet op met die "genocide"!
:trollfacex:

Die zijn er wel, dat is verschrikkelijk. Ik zie alleen geen realistisch alternatief dan het bestrijden van Hamas.

Terug
Naar boven