XXL Nutrition

Israel moet van de wereldkaart af

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Israël kan rekenen op een 'pijnlijk antwoord', als het besluit Iran aan te vallen. Dat heeft de Iraanse minister van defensie Mostafa Mohammad Najjar maandag gezegd.

Najjar reageerde hiermee op een voorstel van de Israëlische minister Shaul Mofaz, die vrijdag opperde dat Israël gedwongen is Iran aan te vallen als het zijn nucleaire programma niet staakt. Volgens Mofaz is dat gericht op de ontwikkeling van kernwapens.

Mofaz' opmerking veroorzaakte dit weekeinde ophef in Israël. Zijn partijgenoot, premier Ehud Olmert, distantieerde zich ervan, maar deed geen moeite de suggestie voor militair ingrijpen tegen Iran te veroordelen.

De spanningen tussen Israël en Iran zijn opgelopen sinds de Iraanse premier Mahmoud Ahmadinejad in 2005 opmerkte dat Israël wat hem betreft van de kaart geveegd zou moeten worden en de Holocaust een 'mythe' noemde.

Waarom laten ze elkaar niet met rust ?:D

Het zijn net een stel kinderen 'als jij niet stopt mij te pesten ga ik je pijn doen' :D

Kom zeg, ipv heel de tijd te bluffen doe dan gewoon wat je zegt en maak het af :cool:

Selffulfilling prophecy, maar boeit mij weinig :P zolang ze maar niet "PER ONGELUK" iets onze kant op jagen

van mijn part mag de staat Israel ontploffen

Iran moet plat. Geen enkel nut dat land, alleen maar problemen.

:rolleyes: de slimste persoon van DBB heeft gesproken...

man als je landen op hun nut gaan beoordelen, wie zet je dan vooraan? welk land heeft een echt nut? als je kijkt naar het ontstaan van landen zie je dat het enige nut dat ze hadden en hebben het meerkijgen is van domme mensen om te vechtne voor hun land en hun "volk", was een slimme manier van de rijken om de armen hun oorlogen te laten vechten

ik zie niet in waarom iran plat zou moeten en de verenigde staten niet, jij gaat er gewoon van uit dat een moslim land te dom is om met kernwapens om te gaan, iran zal nooit zen kernwapens gebruiken, hun kernwapens hebben hetzelfde doel als de vs hun kernwapens, afschrikken

nu ik keur het regime in iran zeker niet goed, en de dag dat dat regime verdwijnt komt nog wel, of door een buitenlandse interventie of door middel van opstand binnen het land, maar om hen als gevaar te beschouwen is imo nogal dom

Israël kan rekenen op een 'pijnlijk antwoord', als het besluit Iran aan te vallen. Dat heeft de Iraanse minister van defensie Mostafa Mohammad Najjar maandag gezegd.

Goh, waren dat niet dezelfde woorden als toendertijd dat irak werd bedreigd? Binnen 3 dagen waren ze in Baghdad :roflol:

dat gaat wel gebeuren want wij nederlanders hebben er ook mee bemoeid.

zei hij met zekerheid :rolleyes: Als lid van de EU komt er niet toevalllig een pijltje jou kant op. Als ze EU aanvallen zal de eerste keus niet nederland zijn. Ze hebben daar ook helemaal geen tijd voor aangezien Amerika tegen die tijd al bezig is om in hun land "vrede te stichten"

waarom gaan ze niet gewoon pokeren ?? ;P

al die heldhaftige propaganda praatjes..

Niks mis met de inwoners van zowel Iran als Israel. Het zijn de mensen in de regering aan beide kanten die door het volk zouden moeten worden terechtgesteld, want dit gaat leiden tot onschuldige slachtoffers. Jammer van die debiele mentaliteit die hier schijnbaar heerst

Geloof je het zelf :roflol: Ik durf er mijn loon om te verwedden dat het wel heel snel gepiept is.

hmmm voor zover ik weet is het alles behalve "gepiept" in irak, de vs verliest nog dagelijksd soldaten in aanvallen, het is gewoon enorm moeilijk om iets te doen tegen de tactieken die de rebellen daar gebruiken, ook al heb je het beste leger van de wereld, het is de mentaliteit van de mensen die vechten die telt

Niks mis met de inwoners van zowel Iran als Israel. Het zijn de mensen in de regering aan beide kanten die door het volk zouden moeten worden terechtgesteld, want dit gaat leiden tot onschuldige slachtoffers. Jammer van die debiele mentaliteit die hier schijnbaar heerst

idd, daarom zeg ik ook de staat israel, israelische mensen en iraanse mensen kunnen er niet aan doen dat hun "leiders" anusen zijn

Jouw leven heeft ook geen nut, maken we jouw ook a ok?
Goh, waren dat niet dezelfde woorden als toendertijd dat irak werd bedreigd? Binnen 3 dagen waren ze in Baghdad :roflol:
Irak is nog steeds niet in Amerikaanse handen, daarbij is de haat richting het westen in Irak nog steeds groeiende.
Geloof je het zelf :roflol: Ik durf er mijn loon om te verwedden dat het wel heel snel gepiept is.
Dat is een bet!

iran en irak vergelijken :nowai:

ik denk ook dat het overigens niet zo ver zal komen, nooit niet.

Militair gezien staat Israel op het punt om superieur te worden aan Iran. Israel wil op korte termijn een vloot F-22 Raptors kopen van de VS. Dit gevechtsvliegtuig is veruit het beste dat er op dit moment rondvliegt en alleen de VS is in het bezit van deze vliegtuigen. Kosten per toestel: 200 miljoen euro. Het toestel bezit de beste Stealth-capaciteiten die op dit moment te maken zijn, heeft de hoogste kruissnelheid, kan het hoogste vliegen, heeft de beste en modernste GPS-Satteliet gestuurde bewapening. Zo'n beetje onverslaanbaar dus. Lijkt me logisch dat als Israel deze dure toestellen aanschaft, zei ook van plan zijn om deze te gaan gebruiken. To be Continued...

-Iran is heel wat uitgestrekter dan Irak,komt daar nog eens bij dat er heel veel gebergte is in tegenstelling tot de open woestijnvlaktes in Irak.
-Iran is technologisch heel wat hoogstaander dan Irak.
-Iran is op religieus vlak een pak radicaler dan Irak.
-Iran heeft een modern leger dat niet verzwakt is door de voormalige oorlogen als het leger van Saddam.

Terug
Naar boven