gta4jwz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
nieuwe klassefoto?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nieuwe klassefoto?
Jai k heb gehoord dat iedereen daar gratis traint en dat er amper controle is. Lijkt me wel is nice om daar te gaan zwemmen
Mooi om te zien dat het trainen met ecto's je goed bevalt, ik voel me ook altijd een stuk beter als ik met een ecto train!
. Het is wel lachen om er een keer te trainen, allemaal curlende ecto's die spontaan een stijve leuter krijgen wanneer ze zien dat je de bar met meer dan 2 plates aan het laden bent.Ik eigenlijk ook niet man.
Ja, ik ben gewoon met de pas van een ecto door het poortje gegaan, terwijl hij via de achterdeur naar binnen sneakte. Wel epic dat er 4/5 bench banken staan en maar 1 Powerrack. Het is wel lachen om er een keer te trainen, allemaal curlende ecto's die spontaan een stijve leuter krijgen wanneer ze zien dat je de bar met meer dan 2 plates aan het laden bent.
Bedankt man, ik woog vanochtend poedelnaakt 82kg, dus ik ben er wel tevreden mee.
Krijg nou wat. Sterke kerel hoor. voor 82kg.
Wat meet je leuter?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------
Thanx, hij meet denk ik zo'n 23cm. in slappe toestand, waarom wil je dat weten?