MuscleMeat

ItaStaLLion67's road to huge pecs and Biceps

e5lkd2.jpg
nieuwe klassefoto?

De 2e van rechts op de bovenste rij ben jij, ik herken het aan je kuif en aan je beestachtige uitstraling. Is dat je klas of is het een familie foto?

Nice training!

• Topic Starter Topic Starter
Illegaal bij Aclo getraind met nieuwe klas-ecto.

31-08-2009

-Banken
10 x 40
10 x 60
5 x 80
5 x 100
3 x 120
10 x 100
8 x 80... er gelijk achteraan, jwz.

Flyes met 2 kabeltjes en gewichtjes.
12x
12x
12x

-Barbell curl
10 x 40
8 x 60
15 x 40

Daarna wat gekloot met cleanen en pressen, waarschijnlijk morgen ook nog ff trainen met een paar ecto's, Jwz.

Die hardcore gym durf ik niet in :hedbang: :angstig:

Jai k heb gehoord dat iedereen daar gratis traint en dat er amper controle is. Lijkt me wel is nice om daar te gaan zwemmen :D

Mooi om te zien dat het trainen met ecto's je goed bevalt, ik voel me ook altijd een stuk beter als ik met een ecto train!

ik vind je bench bruut

Die hardcore gym durf ik niet in :hedbang: :angstig:

Ik eigenlijk ook niet man.

Jai k heb gehoord dat iedereen daar gratis traint en dat er amper controle is. Lijkt me wel is nice om daar te gaan zwemmen :D

Mooi om te zien dat het trainen met ecto's je goed bevalt, ik voel me ook altijd een stuk beter als ik met een ecto train!

Ja, ik ben gewoon met de pas van een ecto door het poortje gegaan, terwijl hij via de achterdeur naar binnen sneakte. Wel epic dat er 4/5 bench banken staan en maar 1 Powerrack:o. Het is wel lachen om er een keer te trainen, allemaal curlende ecto's die spontaan een stijve leuter krijgen wanneer ze zien dat je de bar met meer dan 2 plates aan het laden bent.

Bedankt man, ik woog vanochtend poedelnaakt 82kg, dus ik ben er wel tevreden mee.

Op naar de 80!!!!!!!

Ik eigenlijk ook niet man.

Ja, ik ben gewoon met de pas van een ecto door het poortje gegaan, terwijl hij via de achterdeur naar binnen sneakte. Wel epic dat er 4/5 bench banken staan en maar 1 Powerrack:o. Het is wel lachen om er een keer te trainen, allemaal curlende ecto's die spontaan een stijve leuter krijgen wanneer ze zien dat je de bar met meer dan 2 plates aan het laden bent.

Bedankt man, ik woog vanochtend poedelnaakt 82kg, dus ik ben er wel tevreden mee.

Wtf 2x10kg aan elke kant? ****ing nice!!!

Ik had de bar waarschijnlijk ook wel met 3 of 4 plates kunnen laden man, maar dan had ik niet voor de gevolgen van alle geilende ecto's ingestaan.
Iedereen weet natuurlijk de catabole gevolgen van een blow-job tijdens het trainen..

Krijg nou wat. Sterke kerel hoor. voor 82kg.

Wat meet je?

Nice BW-drop!

Terug
Naar boven