AndroidHealthClinic

ItaStaLLion67's road to huge pecs and Biceps

Je wordt steeds lichter man... Eet je nog steeds als een Ethiopiër of is er iets anders aan de hand?

• Topic Starter Topic Starter
Je wordt steeds lichter man... Eet je nog steeds als een Ethiopiër of is er iets anders aan de hand?

Haha ja man... Voor mijn gevoel eet ik helemaal niet heel weinig, maar wel heel clean. Ik snap het ook niet, maarja ik train als een p*ssy, eet als een p*ssy dus dan blijft er ook weinig van je over. Ik heb momenteel ook weinig motivatie om elke dag maar weer grote hoeveelheiden voedsel naar binnen te werken. Dit is de laatste week dat ik nog een sportschool-abbo heb en dan vertrek ik naar het Noorden. In het begin zal er dan ook wel niks van trainen, eten, slapen terecht komen. Dan begin ik over een paar maanden wel weer met een schone lei.

Serieus jongen ik kwam gisteren bij mij in de wijk die sjap tegen van probleemwijken assen. Die kerel die op het laatst dakloos was. Toen ik terug uit het centrum kwam was ie weg, anders wilde ik hem vragen of ik met hem op de foto mocht :(

Die kerel van beetje roven beetje stelen, wa moeje anders ik ben mien hoes toch al kwiet.

hahahaha ik lig nu echt dubbel gast :D
heb trouwens al meerdere goeie reacties hier gezien, oa over dat mutsje van de rabobank en water is het thema bij de introductie hahaha ga zo door hier :D

Haha ja man... Voor mijn gevoel eet ik helemaal niet heel weinig, maar wel heel clean. Ik snap het ook niet, maarja ik train als een p*ssy, eet als een p*ssy dus dan blijft er ook weinig van je over. Ik heb momenteel ook weinig motivatie om elke dag maar weer grote hoeveelheiden voedsel naar binnen te werken. Dit is de laatste week dat ik nog een sportschool-abbo heb en dan vertrek ik naar het Noorden. In het begin zal er dan ook wel niks van trainen, eten, slapen terecht komen. Dan begin ik over een paar maanden wel weer met een schone lei.

Les 1 eet nooit clean.
Les 2 eet alles wat los en vast zit.

Succes!

En over dat paar maanden niks doen en dan met een schone lei beginnen, dat was alext zijn plannetje ook!!

Les 1 eet nooit clean.
Les 2 eet alles wat los en vast zit.

Succes!

En over dat paar maanden niks doen en dan met een schone lei beginnen, dat was alext zijn plannetje ook!!

:angstig:......... 1k b3n s1nds 33n p44r d4g3n 00k m3t p0k3r3n b3g0nn3n m4n:o.

Bedankt voor de wijze lessen, vanaf nu ga ik proberen meer bier te drinken. Wat is goed bulkvoer naast chocomelk en custard cakejes?

:angstig:......... 1k b3n s1nds 33n p44r d4g3n 00k m3t p0k3r3n b3g0nn3n m4n:o.

Bedankt voor de wijze lessen, vanaf nu ga ik proberen meer bier te drinken. Wat is goed bulkvoer naast chocomelk en custard cakejes?

Chips, borrelnoten, cornetto's, magnums, m&m's, chocolade, pizza's, pannenkoeken, taart en bakken ijs.

tip for succes; elke dag biceps pompen, 3 normale oefeningen en 3 voor de piek.

Vergeet de Euroshopper Boerencake van de Appie niet! 3200+ kcal in een cake voor iets meer dan een euro.

Sterke MP's man, 12 x 75. Ik zou bijna zeggen dat er met de gewichten gesjoemeld is, fraude. Nice job, keep up the good work in your quest to a bodybuilding - idol.

Rustige en laatste training in mijn oude gym....:janken::huilen:

-J.M Press
10 x 70
10 x 70
10 x 70
10 x 70
10 x 70

-Squat
10 x 40
10 x 60
10 x 80
10 x 100
10 x 100
20 x 100

*Nice, Rug voelde goed.

:huilen::huilen::huilen:

:janken::janken::janken:

Netjes, mooi dat je rug weer beter voelt. Daar heb je al zolang ik me herinner last van...
Highreps squatten is zeer vermoeiend.

Dus al een kamer oid gevonden aangezien dit je laatste training was in die gym?

Netjes, mooi dat je rug weer beter voelt. Daar heb je al zolang ik me herinner last van...
Highreps squatten is zeer vermoeiend.

Dus al een kamer oid gevonden aangezien dit je laatste training was in die gym?

Het was zeker vermoeiend, maar de 100kg voelde aan als een veertje. Ik heb nog niet echt een kamer gevonden, weet ook nog niet hoe ik het ga doen met trainen de komende tijd. Ik zie wel.

20 reps! Auw auw auw.

....

Laatst bewerkt:
Wa is dat brada?

Terug
Naar boven