AndroidHealthClinic

ItaStaLLion67's road to huge pecs and Biceps

Haha die geluiden.
Maar 12x75 is sterk bij dat lichaamsgewicht.

Vette muts! Komt het alleen maar door chocomel dat je zo sterk bent of eet je ook pindakaas?

• Topic Starter Topic Starter
Nice man, mooi gebrul ook! Geen paniek over je gewichtsverlies, we hebben hier een snackmuur bij de jumbo (2 frikadellen 1 euro).

Bedankt man! Haha beter.

Haha die geluiden.
Maar 12x75 is sterk bij dat lichaamsgewicht.

Hehe.. Ik moet gewoon schreeuwen om maximale prestaties neer te zetten. Thnx.

Vette muts! Komt het alleen maar door chocomel dat je zo sterk bent of eet je ook pindakaas?

Thnx man!! Die muts heb ik gekregen toen ik een rekening opende bij de Rabobank. Chocomelk is overrated, tegenwoordig vul ik mijn bidon met bier.

Thnx man!! Die muts heb ik gekregen toen ik een rekening opende bij de Rabobank. Chocomelk is overrated, tegenwoordig vul ik mijn bidon met bier.

Moet je een keer wodka whey melk nemen.. heb ik laatst ook gedaan.
Best smerig, maar je wordt er wel lijp van.

Nette MP's. alleen de laatste rep zag er wat eng uit:p

Even alle gekheid op een stokje was die MP 12x75 kg?

hoe zwaar woog je eerst dan? en ben je aan het cutten ofzo?

hoe zwaar woog je eerst dan? en ben je aan het cutten ofzo?

Maand geleden 91/92kg. Toen ik ziek was een duikeling gemaakt naar 84kg, toen weer snel op 88kg. Maar nu door alle pijntjes train ik erg licht voor mijn doen + Ik eet als een ethiopier. Ik eet stiekem wel gezonder omdat het thema water is tijdens de Introductie en ik minimaal 3 zichtbare blokjes wil hebben. Maar 84kg. is natuurlijk gekkenwerk, ik ga vanaf nu mijn kcals wat omhoog schroeven.

Wat is je lengte?

Slechts 1.75

sniperx was toch 1.76?

1.78, BINGO!!
Wat eet je zoal dan? Op een dag, zelfs weinig moet bij jouw veel zijn! Wel bruute training!

Je bent een mini ecto die begint te gillen als hij zich eens moet inspannen. Dat wordt hard nadenken vandaag.

Training 24 aug.

*Ik doe gewoon waar ik zin in heb deze week, ik zal de komende maand nog wel dieper in het dal terecht komen.

-Bench
10 x 40
10 x 60
5 x 80
10 x 100
7 x 100(8f)

*Toen lag de stang dus vast op mijn borst en was de pijp leeg.

-Machine fly
20x
15x
15x

-Chin ups
12 x BW
10 x BW
8 x BW

-Hammer curls
10 x 16
10 x 22
8 x 30
8 x 32

BW: 83kg...and dropping! Nice.

7x100 nice!

2q89ixj.png

10x100 op de bench! Sterk man

Goede chins ook trouwens!

Bicepman

Serieus jongen ik kwam gisteren bij mij in de wijk die sjap tegen van probleemwijken assen. Die kerel die op het laatst dakloos was. Toen ik terug uit het centrum kwam was ie weg, anders wilde ik hem vragen of ik met hem op de foto mocht :(

Die kerel van beetje roven beetje stelen, wa moeje anders ik ben mien hoes toch al kwiet.

Terug
Naar boven